20. 6. 2017

Svěží, ovocné, aneb moje TOP produkty na léto

Krásný teplý a slunečný den,
dnes vám ukážu moje oblíbené produkty, které teď když už začalo léto miluju. Všechny mají jednu společnou věc -  přenádherně voní. A tahle vlastnost z nich dělá právě ty TOP produkty. Jedná se vlastně o moje " NEJVOŇAVĚJŠÍ" oblíbence :)
🌴Hned 4 produkty jsou sprchové gely. První dva od Baley jsou z limitované edice a stačí jedno přičichnutí a už cítíte léto, tropické ovoce a exotiku. Balea má skvělé vůně sprchových gelů, ale tyto určitě musíte vyzkoušet :).  
🌴Další je od Dermacolu a musím říct, že mi asi voní ze všech nejvíc. Určitě když budete v drogerii, tak k této vůni přičichněte, protože za mě je opravdu NEJLEPŠÍ <3.
🌴 Poslední sprchový gel je s vůní jahod a bílé čokolady, voní krásně sladce. Jak vidíte mám k němu i sprej a dokonce i krém na tělo. Krém jsem zatím nepoužila. Co se týče spreje, nemůžu si pomoct, ale sprchový gel mi sedí víc.. Sprej je na mě poměrně sladký a i když voní vlastně úplně stejně mám raději sprcháč :). 
🌴Uprostřed můžete vidět princeznovský Jelení lůj. Tenhle produkt je naprostá pecka, ta vůně je naprosto DOKONALÁ ! Voní jak dětské žvejkačky a lepší vůni u balzámu jsem snad neměla. Jediné co mi vadí, že je perleťový a mám pocit, že mi moc nesluší :). Každopádně ho moc ráda používám, a na takové to domací "patlání" je nejlepší !
 🌴Hned pod ním je malý krémík, který je určen na tělo, ruce a rty. Tyhle universální věci jsou skvělé na cestování. Já ho měla na festivalu a fakt je to praktická věc. Na rty jsem ho použila, ale tak nějak mi přijde divné mazat si rty krémem takže nejvíce ho využívám na ruce. Řeknu vám ta parfemace je opět úžasná. Nádherně voní, je hrozně příjemný a na kůži je cítit i nějakou dobu po nanesení. Stačí nadzvednout víčko a už cítíte jak nádherně voní.
🌴Všechny produkty, které tu mám jsou z velmi levné cenové kategorie a stojí doslova pár korun, určitě některý z nich vyzkoušejte, protože na léto jsou jako dělané.
🌴 Do komentářů mi napište, zda nějaký z těchto produktů máte :) Mějte se krásně a užívejte teplé dny.
Vaše Janii❤️


3 komentáře:

  1. Ahoj :) na léto jsou to super produkty :) já Baleu miluju a ty sprchové gely nebo tělová mléka od Dermacolu jsou také super (nelepší je meloun nebo to hroznové víno + limetka - jak máš na fotce)

    M`
    korelka20.blog.cz

    A opět mi tady nejde komentovat jinak než takto...nevím, čím to je :D

    OdpovědětVymazat
  2. sprchace od Baley su pre mna must have, mala som ten ruzovy, teraz pouzivam zlty a este som si kupila aj ten posledny z limitky, lebo tak to vacsinou robim. snazim sa nekupovat si tu istu vonu sprchacu od Balea dvakrat, skoro vzdy kupujem iba limitky a akurat tie tri limitkove sprchace mi vydrzia, kym sa dostavi dalsia limitka. ine sprchove gely ako od Balea uz tusim ani nekupujem :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já si teď koupila od avonu tu řadu s grapefruitem a mátou. Sprej krásně voní :-) Balea má každé léto skvělé sprcháče.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat