25. 7. 2017

Diary 25.7.2017

Letošní léto je fakt super... nebo aspoň za poslední roky, jsem fakt spokojená, jak ho trávím a jak probíhá. Snad to nezakřiknu...
Přes svátky ( 5.-6.7.) jsem jela za spolužačkou a kámoškou Andy. Z našeho sedmičlenného Girl gangu jsme se sešly jen tři- bohužel, ale lepší něž nic a užily jsme si to... bylo to prostě fajn, zrovna u nich ve vesnici byl takový minifestival Rockpaličák, takže jsme šly i tam,taky jsme grilovaly a prostě si udělaly hezký den. Druhý den dopoledne jsme se zase vracely domů.

O víkendu jsme měli grilovačku a předčasně jsme oslavili Tondy narozeniny :)
Kromě dárků jsem mu udělala i tiramisu dort a všem moc chutnal :)

A teď k té největší novince.
K nejvíc uspěchanému rozhodnutí v mém životě ( nebo aspoň za poslední dobu).
Tohle je Rozinka ( Rozárka, Píďalka, Beruška, Princezna a dle mamky prostě Kocour - i když je to holka nebo Madla:D).



Abych to objasnila, nikdy jsem vlastně kočku neměla... vlastně jsem si spíš plánovala pořídit štěně, to že si pro tuhle krásku pojedu se rozhodlo a za 5 minut se pro ní jelo. Já vím, nezodpovědné... výběr mazlíčka by se měl promyslet a připravit, ale prostě se tak stalo. A jaký byl důvod ? Můj synovec Jířa má jejího brášku, kterého nám přijel ukázat - naprosto překrásnýho šedýho kocourka Karlíka. No a ani nevím jak, jela jsem si v autě pro jeho ségru. Ještě s ní v náručí do obchodu pro nejdůležitější věci, což je záchod a stelivo do něj, misky a papání a hračka. Pelíšek má z mého vaku na panenky co byl na půdě ( ale stejně spí v mojí posteli :D). Je to hrozný šídlo a mám ji každým dnem radši, někdy večer ležím a říkám si jak je možný tak moc milovat takový stvořeníčko... Je prostě moje a nemůžu tomu uvěřit....

Jediný výlet který jsme letos absolvovala byl s malým synovcem Jířou a rodičema. Jeli jsme na Dolní Rožínku do strašidelného zámku a na Šikland. Mě se víc líbil ten strašidelný zámek a Šikland bych příliš nedoporučila.










Také jsem byla týden na táboře jako vedoucí. Jedná se o tábor 4 camps a je zajímavý tím, že se tam děti setkají s youtubery, někteří tam působ celý týden jiní přijedou jen na jeden den.
Měla jsem tam být dva týdny, ale nakonec jsem zůstala jen jeden. Musím říct, že mě to v některých věcech zklamalo a že na to ,jak je tábor drahý si to ty děti příliš neužijí a za tu cenu by to mělo být úplně na jiné úrovni. Každopádně oddíl jsme měla skvělý a i vedoucí jsme si sedli a užily několik super večerů.
Z youtuberů jsem měla možnost setkat se s Freescotem, Carrie, Andy, Verčou Spurnou, Davidem Mrázkem, Cvrčkem, Fimlarem, Hellinorem, Housem a viděla jsem Denise Tv, Vláďu, Duckie a Datla... Možná jsem na někoho zapomněla, ale snad ne :)
Fotky z tábora můžete vidět na mém instagramu
Teď  mám tedy týden volný, protože jsem si myslela že budu ještě na táboře, takže žádné plány.. Koukáme s Tondou na nějaké dovolené chtěli bychom do Bulharska, nebo někam k moři tak uvidíme zda něco najdeme a kolem 4.8. bychom chtěli jel/letět... Prázdniny se mi už krátí..21.8. už nastupuji do práce ( ale zase jsem je měla od 6.6.). Do práce se těším i když nějaké obavy samozřejmě mám.
A co vy ? Jak prožíváte léto ? :)

2 komentáře:

  1. ~Čaué~
    Je super, že jsi spokojená s tím, jak trávíš léto :)
    Já hlavně pracovně a autoškolou a až budou penízky, tak jiná léta třeba i volněji a třeba i cestovatelsky, kdo ví :)
    To koťátko je roztomilé, před pár roky jsem si ho přála také, ale smířila jsem se s tím, že teď to není možné. Dřív jsme měli :) A teď potkávám plno koťátek, když roznáším poštu. I jedno mrtvé na silnici :O :O Upozornil mě na něj kolega :(
    O tom táboře vím, to jsi možná už psala minule, nebo jsi o tom někde něco měla :) I o těch youtuberech jsi psala a něco jsem možná viděla na instagramu :)
    Hromadu youtuberů, které jsi vypsala, neznám, ale muselo to být fajn :)
    Tak se měj krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. macicka je zlatunka :3 moja kamaratka si takto narychlo poriadila steniatko, vlastne jej brat. hovorila mi, ze on iba ich mame volal, ze ide domov so steniatkom, tak sa vsetci museli nejak zariadit. este som ho nevidela, ale dufam, ze mi ho ukaze. celkovo mam zvieratka velmi rada, ale vlastne som si zatial ziadne nezadovazila a myslim, ze nejaky cas to este tak aj zostane :D
    tak hej, niekedy tie drahe tabory byvaju prave take, ze sa tam decka az tak nezabavia. ale tak tipujem, ze tam isli za tymi youtubermi hlavne, tak aspon to sa im splnilo, ze ich videli.
    ja si uzivam leto velmi lenivo, na vacsinu dni nemam ziadny program, tak som sa aspon rozhodla skratit si cas skladanim puzzle :D

    OdpovědětVymazat