24. 11. 2016

Diary 24.11. 2016

Ahoj,
vůbec nevím jak začít.
Nevím co psát, protože všichni asi vidíte, že můj blog doslova a do písmene upadá... já prostě nevím proč, je toho na mě moc, nestíhám spoustu dalších věcí, blog je jen jednou z nich, na druhou stranu bych toto období, nepopsala jako stresový nebo nepříjemný, jo je to teď kolotoč, ale tak úplně si nestěžuju. Co se týče blogu je to prostě lenost, když zapnu počítač poslední co se mi chce je psát článek, vždycky to vyhraje něco jinýho - nový díl Upířích deníků, Československo má talent, nová videa na youtube.,...



Mimo to jsem v posledním ročníku a momentálně pořád plním nějaké úkoly - prezentace, pomůcky, seminárky. Velký problém je , že to co vůbec nedělám je absolventská práce, což mi způsouje stres a výčitky svědomí - vážně už musím začít, čas se krátí a jsem asi jediná, kdo nic nemá - kromě dotazníků, které mi vyplnilo asi 90 učitelek, takže ještě tak 20 a je to - pak ale nastane zpracovávání dotazníků, grafů, hypotéz a mnoho dalšího.
Navíc jsem měla dva týdny praxe, bylo to super, byla jsem v té soukromé přírodní školce, kam budu i v pátky chodit, jediný problém je , že je tam zatím málo dětí, pevně doufám, že se to zlepší..:) Jinak se mi tam líbilo. Praxe ale způsobila absenci dva týdny, takže další dohánění. Zápisky jakž takž mám, ale problém je spíš s hrou na nástroje. Za tu dobu co jsou na praxi se učili hrát akordy na kytaru. Já zatím tento týden dohnala flétnu, příští týden si zahraju kytaru - zatím jen vybrnákávání a možná se naučím i nějakou mollovou písničku na flétnu a taky musím trénovat přednes na flétnu ke zkoušce, ten nám zadal včera. Mám Májovou píseň od Mozarta a už teď vím, že se u toho pěkně zapotím. Tahle zkouška bude sakra náročná. 
Taky už máme termín na test z tyflopedie, hned první týden v prosinci- čas začít dávat do kupy okruhy a učit se...
V pondělí mě čeká přednáška do Základů školního managmentu a test na slovíčka z angličtiny, pak také další dny výstup na Zdravotní tělocvik, dopsat seminárku na Etopedii, dodělat ještě něco málo k logopedickým pomůckám, naučit se hrát ty akordy a hlavně už začít dělat něco k absolventce.
Dnes jsem prezentovala krátkou prezentaci na somatopedickou pomůcku.

Abych si pořád nestěžovala na školu přejdeme k tématu mimo školu. Po škole ze mě většinou vše spadne, a to i proto , že trávím čas se spolužačkama, s kterýma jednou týdně zajdem někam posedět a zbylé dny trávím s holkama na pokoji, kde je to taky super, v tomhle ohledu si opravdu stěžovat nemůžu.Tyhle chvíle jsou pro mě chvilkami odpočinutí, vypnutí, uvolnění a hrozně se děsím, až tohle všechno skončí, budou mi tak hrozně moc chybět.... jako by velká část mě prostě zmizela.... vím, že ukončení školy budu nést těžce, protože jsem tu našla skvělý kamarádky, který bydlí ,ale všude možně po republice a sejít se bude těžký... a hlavně sejít se v plným počtu... skoro nemožný, tím se ale zatím trápit nechci, nechci na to myslet ( i když v podvědomí myslím).A proto se snažím si s nimi ten poslední rok užít a neřešit to, že sem nepřidala článek na blog.

Když jsme u těch spolužaček, stihla jsem se sejít i se dvěma kamarádkama ze střední, které mi taky chybí a taky máme problém se scházet, protože každá má něco - taky jsme se nesešly v plném počtu - Káťa nemohla, tak snad příště :)

A jak to, že jsem se dostala k napsání článku? Vlastně je to jen díky tomu, že jsem dnes nejela po škole jako obvykle hned domů, ale čekám až pro mě přijede můj kluk Tonda, který tu snad každou chvíli bude:) Jinak bych čas neměla,protože bych cestovala domů a jen tak by další článek nebyl, a kdy bude další fakt netuším.

Každopádně blog rozhodně rušit nechci, psaní mě baví, jen je těžké se k tomu dokopat.
Budu moct ráda, když budete tolerovat moji nízkou aktivitu, budu se snažit ozvat co nejdřív, ale kdy to netuším :)

Tak zatím ahoj :)

1 komentář:

  1. podla mna je uplne v pohode, ze ked mas lepsie alebo dolezitejsie veci na praci, tak sa blogu az tak nevenujes. myslim, ze vsetci to chapu. vidim, ze v skole toho mas naozaj dost, ale to tak zrejme maju teraz vsetci. pretoze cas do Vianoc sa predsalen krati a vsetko treba urobit a poodovzdavat. tak vela stastia so vsetkymi predmetmi! :)

    OdpovědětVymazat