4. 11. 2016

Diary 4.11.2016

Hi!


Poslední dobou, na blog kašlu za prvé nemám chuť a ani nápady co psát, asi nějaká krize, prostě mě to nějak nebaví a za druhé stejně nemám skoro vůbec čas (dobře hodinka denně by se našla, ale prostě místo psaní radši dělám něco jiného).
Nejdřív bych vám chtěla napsat něco o školce. Proběhl tam úklid a také den otevřených dveří, den otevřených dveří byl v pátek a v sobotu (21.-22.10) a proběhlo to podle mě dobře, přišlo dost lidí a celkově to bylo fajn :) Návštěvníci si prohlídli školku, zahradu a dokonce jsme měli jako překvápko na zahradě koně :). Ve školce je to krásný strašně se těším až tam bude plno dětí a až tam budu pracovat. Doufám, že se přihlásí aspoň 10 dětí (kapacita je 13). Na dnu otevřených dveří byly už dva nebo tři co přihlášku podali tak snad školka zaujala víc lidí, ohlasy byly jen kladné a všem se tam moc líbilo :).Školka se otvírá od listopadu, takže každý pátek tam budu a od 7.11. do 18.11. dva týdny na praxi. Je podle mě fajn být tam takhle na začátek ve dvou s tím, že já jsem na praxi aspoň si uděláme nějaký roční plán a podobně, domluvíme se na podrobnostech a nějak to celkově zaběhnem :)

Pokud chcete vidět fotky klikněte SEM

Co se týče školy, tak  nějak to jde, byla jsem na dvou konzultacích absolventské práce, ale nemám napsaného nic, zatím jen nápady a dávám do kupy literaturu a podobně :) S hrou na hudební nástroj bojuju, ale zatím statečně a se ctí :D Což se změní protože teď máme dost těžký úkoly :D 

Co se týče studentského života mimo školu tak ten si letos náležitě užívám. Pořád s holkama někam chodíme, na kafčo, na víno a nebo něco podnikáme přímo na intru, je to moc fajn :). Spolubydlící jsou super a jsem ráda, že jsem změnila pokoj ( nic proti starým spolubydlícím).
Co se rozvrhu týče tak se nám už dvakrát změnil a někdo říká, že se ještě měnit bude, já doufám že ne, protože to vždycky změní k horšímu :D. Tak jako tak nám ho změní po vánocích to se mění vždycky, nový semestr nový rozvrh a nové předměty.
V pondělí máme od 10 do 16:50 z toho dvě hodiny volno na oběd, v úterý je den zabiják aneb od 7 do 17:40 (pouze s 2h volna na oběd), středa od 8 do 11:40 a ve čtvrtek stejně jako ve středu a v pátek volno. Takže stačí přežít úterý a je to celkem v pohodě :D. 


Podzimní prázdniny jsem strávila doma, v sobotu jsem byla na Halloweenské párty, která byla super :). Celkem jsme byli tři páry - Já + Tonda = kostlivci i když já jen poloviční :D, Terka a Martin = krvavý klaun a mrtvola s tržnou ránou na tváři :D a Elča a Luky = Indiánka a kovboj. Už kolem 4 odpoledne jsem šla k Terce, která mi udělala perfektní halloweenský makeup, pak nalíčila i sebe a Martina a nakonec ve spěchu i Tondu  Pak jsme  jeli jsme k Lukášovi na byt, kde už byla i Elča, Terka Elišce trochu domalovala obličej a učesala jí, vypili jsme víno a vyrazili na akci. 





Školní týden utekl jako voda, bohužel jsem se vykašlala na učení slovíček a bohužel mi to jako minule neprošlo a test jsem nenapsala, takže mě to ještě čeká :D Ale je to nefér, myslela jsem že budeme psát v úterý a psali jsme už v pondělí, ale i tak jsem se na to mohla aspoň kouknout ..Nevadí :)

V úterý jsme s holkama na pokoji vyřezávali dýni Karla :D 

Na první pokus dobrý jen jsme ho museli mít bez vršku protože plamen svíčky nám ten vršek pálil :D

Ve středu jsem šla na byt k holkám ze třídy vařily jsme si brambory - ty jsem nařezali a do mezer dali salám, nivu a pomazali to máslem na kterým jsme udělali česnek, ke konci jsme na to nasypaly sýr smíchaný s bazalkou a rozmačkaným česnem,no upřímně bylo to  moc dobré :) Vypily jsem asi dva litry vína a tím večer končil, holky mě šli doprovodit k intru a já šla spát :)

Ve čtvrtek jsme splnila díky bohu všechny úkoly do hudebky takže na praxi jdu s tím, že nemusím nic dodělávat, i když všechno mám s odřenýma ušima :D Jak klavír, tak flétnu tak kytaru, ale všechno mi naštěstí uznal :). Bohužel už nám zadal další úkoly...doma budu trénovat flétnu, horší je to s kytarou to netuším jak budu dělat...:(

No a dnes jdu POPRVÉ oficiálně do té školky ,ale jen na chvíli jsou tam zatím jen tři děti.Těším se a doufám, že se co nejdříve zaplní :)

Kdo dočetl do konce je borec a moc si toho vážím :) DĚKUJU :D
Hezký víkend a brzy u dalšího článku ahooj :)



5 komentářů:

  1. ~Čaué~
    Jéé, ten žalud nahoře je dost dobrej :D
    To se dá chápat, že si člověk najde jinou činnost než blog :)
    13 dětí... to není moc, to je fajn :)
    Je fajn, že si mimo školu život užíváš :)
    Měla jsi krásného polovičního kostlivce :D
    Já jsem se tento rok nijak ani nenaškaredila :D
    Jo, se slovíčky to máme teĎ docela podobně asi :D
    Jáj, ty brambory musely být moc dobré :)
    Tak snad se ti v té školce dařilo.
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta skolka znie naozaj super, je fakt fajn, ze si si nasla taku dobru brigadu, ktora vyzera, ze ta naozaj bude bavit :)
    so skolou bojujeme asi teraz vsetci, same pisomky, treba sa ucit a verim, ze radsej stravis volny cas s kamaratkami ako pisanim na blog. ale to je uplne v pohode.
    vyrezana tekvica je uplne peknaaaa *.* a aj vase halloweenske kostymy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tu školku ti docela závidím, docela bych taky ráda trávila čas s dětmi, ten rozvrh máš docela pohodový, teda až na to úterý no :/ Jinak make-up na hallowen je super :P Užij si zbytek týdne :P

    OdpovědětVymazat
  4. Občas si říkám, že učitelky ve školce to mají super.. Dítětem i v dospělosti. :D Ale záleží na člověku, jestli si to užívá nebo je to jen taková ta přísná osoba, která dohlíží pouze na to, aby kluci netahali holky za copánky. :)
    Já měla s blogem krizí už mnoho. Vlastně se přestávám omlouvat, vždy se prostě objevím na nějaký čas a pak zase zmizím.. stále dokola. :D
    Ať se ve školce daří a přihlásí se co nejvíc dětí! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Spíš na tebe padla krize studentského života! :) Fajn lidi, přátelé, spousta událostí. Ta školka je super, nikdy mě nenapadlo, že bych pracovala ve školce, ale zní to super! Miluju malé děti! Takže bych byla šťastná! :) Tvůj rozvrh bych chtěla mít, ty jo! Já jsem ve škole od 8:00-18:00 :) dobrý, co?

    OdpovědětVymazat