8. 1. 2017

Wishlist leden 2017

Ahojtee :)
 Za listopad ani za prosinec nebyl wishlist a to z toho důvodu, že jsem nic nepotřebovala a nebo jsem věděla, či doufala, že to dostanu k vánocům a nic jsem si pořizovat nechtěla/ nepotřebovala. Teď po vánocích tomu není jinak, mám pocit, že vše co chci mám, dostala jsem spoustu oblečení, nějakou kosmetiku, knížku Harryho Pottera z říjnového wishlistu, kamarádka mi půjčila knihu Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, dostala jsem černé povlečení (taktéž z říjnové wishlistu) a  podobně, proto jsem se rozhodla že zveřejním lednový wishlist jako koláž věcí, které mě zaujaly a nevadilo by mě je mít a někdy si je pořídit, ale netvrdím, že je chci za každou cenu a že mám v plánu si je kupovat :) 



1. Domácí overal
2. Batoh připomínající dřevo v netradičním střihu
3. Kosmetická taštička s "trefným" nápisem a kartáčky řasenek
4. Peněženka s vtipným potiskem ( My wallet says no, My wardroobe says yes. )
5. Stylová mikino-bundička s maskáčovými rukávy a nášivkami
6. Tričko Harry Potter
7. Mikina Harry Potter 
8. Kniha Dívka ve vlaku
9. Fakové lipsticky z ebay od Kylie
10. Vánoční/zimní  legíny - konkrétně se mi víc líbí ty černé s perníčky.

3 komentáře:

  1. Moc pěkné věci :) ty vánoční legíny nebo i svetry mě lákají každý rok, ale přijde mi to zbytečně drahé, když si to obleču jeden den v roce :D ..nad rtenkami od Kylie také přemýšlím, ale uz zkusila jsem Nyx a Sleek - jejich matné rtěnky jsou dostupnější a jsem spokojená i s výdrží :)

    OdpovědětVymazat
  2. overal vyzera super, ale nieco na tom, ze sa cela vyzliect, ked chcem ist na zachod, ma od toho akosi odhovara. aj ked, ked tak nad tym premyslam, nikto mi nezakazuje dat si pod ten overal tricko, ze :D
    veci s trefnymi napismi mam tiez rada :3

    OdpovědětVymazat
  3. ~Čaué~
    Joo, overal bych brala docela :) kamarádka z intru si ho před Vánoci kupovala :) A kolega z práce, co jsem měla minulé léto,dostal k Vánocům :D Na něm, jako na dospělém a navíc chlapovi to vypadá docela vtipně, přijde mi :D
    Ta mikina Harry Potter je fajna ty legíny takéé :)
    Určitě zase seženeš :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat