29. 12. 2016

Vánoce 2016

Čauky miláčci, tak co, jaké jste měli vánoce, jak jste si je užili ? 
Já jsem si je letos užila, a hrozně to uteklo, no ale to je tak asi vždycky.

První vánoční "oslavy" začaly už 19.12. a to s holkama ze třídy, byl to naprosto suprový večer, sice jsme si dárky nedávaly, ale to nám vůbec nevadilo :). Šli jsme k A. domů a tam jsme poseděly, nacpaly se cukrovím a později si uvařily večeři, měli jsme nivovo-smetanovou omáčku s kuřecím masem a hranolky, později jsme se rozhodly jít do města a nejdřív jsme šly do vinárny Mydlář a protože pak zavírali, přemístily jsme se do baru Cooper, byl to skvělej večer a hrozně moc jsem si ho užila. Pokud jste četli minulý článek tak asi víte, že jsme na spolubydlící K. udělaly takovej kanadskej žert ve formě budíčku v noci - pokud nevíte přečtěte si minulý článek :D. No takže nebylo divu, že když jsem se vracela čekalo na mě na pokoji překvapení :D Už na dvěřích byl vzkaz : Jani teš se spolu s mojí kartičkou do školy, na které je moje fotka :D. Hned při prvním kroku mi bylo jasný co se stalo, celý pokoj - moje skříň a postel byly polepené izolepou a izolepa byla napříč pokojem, vypadalo to jak ve filmu kde je diamant a kolem něj jsou ty laserové paprsky, které vždy ve filmech zloději opatrně podlézají  :D O izolepu jsem tedy zakopávala a lepila si na celé tělo včetně čela :D. Šla jsem si tedy po věci do sprchy jenže na mě čekal "welness balíček" neboli srulovaná osuška spolu s kartáčkem, sprcháčem a věcmi do sprchy kompletně obalené v izolepě :D Tím to ale nekončilo, župan jsem totiž měla přilepený ke skříni a skříň slepenou tak že nešla otevřít, šla jsem tedy do sprchy a při zpáteční cestě jsem si všimla, že na stěně na chodbě je přilepený můj plyšový medvěd ovázaný v obinadle se zalepenou pusou náplastí a pod ním taktéž nalepené papuče tentokrát se vzkazem : "Nechtěl mlčet. " Když už jsem si myslela, že nic nepřijde šla jsem k posteli a náhle zjistila, že mi chybí matrace, šla jsem se tedy podívat na chodbu kam jí daly, ale při návratu zpět na pokoj už ležela na mojí posteli :D Vše jsem brala s humorem i když už jsem byla pěkně nasraná :D, bylo mi jasný že ani jedna z mých drahých spolubydlících nespí a taky, že ne, no a aby toho nebylo málo tak my snědly adventní kalendář až na políčko 24 a vyndali baterku z mé bezdrátové myši :D No musím uznat, že se holky snažily a, že jim to vyšlo, tak na koho vyjde řada přístě ? :) :D A asi si říkáte, že prožívám šikanu, ale my to bereme ze srandy a je to odplata za to co jsme provedly týden předtím K. :D :D





20.12. jsme slavily vánoce s holkama na pokoji, vlastně pokoj č. 1 a 2 protože naše pokoje jsou průchozí :) Opět jsme si to hrozně moc užily, daly jsme si malé dárečky a vařily si svařák a taky jsem dělaly živé vysílání na facebook :D Bylo to dost výživné :D




Domů ze školy jsem jela ve čtvrtek 22.12. jel pro mě můj kluk Tonda a šli jsme spolu na oběd do čínské restaurace, dobře jsme se najedli a jeli k nám.

23.12. jsme jeli celá rodina (rodiče, brácha s jeho rodinou a já s Tondou) na výlet do vánoční vesničky Kladruby. Taky jsme nazdobili stromek.


24.12 Štědrý den utekl zase hrozně rychle a byl hrozně chaotický, každopádně dostala jsem nádherný dárečky a hlavně jich bylo hrozně moc. Velkou radost mám třeba z knížky Harry Potter a prokleté dítě, kterou mám od Tondy, pak z růžové bundy nebo tak napůl kabátku, taktéž od Tondy, velkou radostmi udělaly i huňaté polštářky a povlečení na postel, spoustu věcí jsem si sama koupila v primarku, takže na ty jsem se už hrozně těšila, no dostala jsem nějakou kosmetiku, šperky a hlavně tunu oblečení :) :), je toho tolik, že vůbec neplánuji článek o vánočních dárcích :).


25.12. přijel na oběd brácha s Luckou(jeho žena) a Jířou (jejich syn - můj synovec), měli jsme druhé vánoce k obědu jsme měli výbornou husu a i od nich jsem dostala krásný dárečky a dokonce úplně mega dobrou tiskárnu ! Za tu jsem hrozně ráda, protože mám jen černobílou :).Večer jsme jeli k Tondově rodině, kde jsme si taktéž předaly dárky. 

26.12. jsme jeli na oběd k babičce, jako vždy to bylo fajn, akorát mamka nejela protože měla nějakou střevní virozu a bylo jí hrozně zle. Tam se každoročně scházíme i s tetou, strejdou a bratrancema, a jako vždy jsme se hrozně přecpali, ale parádně jsme si popovídali a už se zase těším na příští rok :)
Večer jsem šla na Šťepánskou zábavu, vlastně jsme to udělali tak, že Tonda nepil a řídil, jeli jsme na byt k Lukymu, což je náš kamarád a kluk mojí nejlepší kamarádky. Na bytě jsme popíjeli zhruba do půlnoci než na zábavě padlo placení vstupu. Pak jsme jeli na zábavu a tam bylo neskutečně narváno, stovky lidí fakt mazec, ale zábavu jsme si tam užili a dokonce pokecali s naší kamarádkou z dětství.

27.12. jsem "slavila" vánoce s mýma nejlepšíma kámoškama tady od nás z vesnice - s Eliškou o té jsem tu psala a s Terkou. Jeli jsme do města (do Žďáru) a šly do hospodu Pub, tam jsme si daly čaj a já s Terkou i jídlo - ona vegetariánsky burger a já Cesar salál, pak jsme se přesunuly do vinárno-kavárny, která se jmenuje U toulavého kocoura, tam jsme si daly s Elčou karamelové latte a Terka bílou horkou čokoládu, taky jsme si tam předaly malé dárečky, které mě moc potěšily. <3

28.12. jsem se po dlouhé době sešla s moji skvělou kamarádkou Luckou, fakt dobře jsme si pokecaly, a bylo to moc fajn. Doufám, že jí zase brzy uvidím :)

Cestou za Lůcou v nové bundě i čepici <3

29.12. neboli dnes jsem měla v plánu jít za moji kámoškou Týnkou a dát jí dárek, jenže neměla čas, tak jsem byla celý den doma, hned ráno na mě čekalo skvělé překvapení v podobě balíčku, od mé kamarádky Klaudie, která pracuje v Irsku jako au-pair, balíčem mi udělal OBROVSKOU radost, samé krásné věci <3


No a takhle nějak probíhaly mé dny, každý den něco až teda na dnešek :D 
Zítra na návštěvu přijedou další tety a strejda a pozítří je Silvestr, no letí to jak blázen. Měla bych se učit a připravovat na zkoušky a psát absolventku, ale opravdu na to nemám ani pomyšlení... chtěla bych začít od 2. nejpozději od 3. ledna. 
Určitě napíšu deníček, kde popíšu Silvestr a uvidím zda napíšu i nějaké ohlédnutí za rokem 2016, poslední roky jsem to psávala, ale letos nevím, zda se k tomu dokopu, i když bych chtěla :)
Napište mi, jak jste si užili vánoce vy a mějte se hezky ! :)

1 komentář:

  1. ah, tieto kanadske zartiky :D ja by som si na tvojom mieste davala pozor, aby to nenabralo prilis velke rozmery. akoze hej, sranda je sranda, ale iba odtial potial :D
    knizku Harry Potter dostal na Vianoce moj brat, tak sa uz tesim, ako mu ju na chvilu ukradnem a precitam si :3
    ta bunda je krasna a ciapka je tiez super :)
    skola je des, ja som si myslela, ze si tento tyzden aspon nieco pozriem, ale absolutne vobec sa mi nechcelo. buduci tyzden zas idem na dovolenku a ten potom mam uz skuskove v plnom prude. fakt neviem, ako sa to vsetko stihnem naucit, ale uz musim od zajtra, najneskor pozajtra zacat, lebo inak si budem hrozne nadavat, ze som sa neucila.
    prajem stastny Novy rok! :)

    OdpovědětVymazat