3. 9. 2017

Co jsem stihla ze seznamu přání za léto ?

Ahojte,
 začátkem srpna jsem sepsala seznam věcí, které jsem chtěla stihnout za léto, pojďme se tedy společně podívat, jak to dopadlo.
Dát si mojito
SPLNĚNO ( a dokonce několikrát, na dovolené v Bulharsku jsem ho pila opravdu často)


Opíkat párky v lese na "našem" místě s kamarády
NESPLNĚNO (psala jsem kamarádce o tomto nápadu, ale nedopadlo to)
Navštívit a sejít se s holkama s Girl gangu ( má parta spolužaček ze školy)
SPLNĚNO ( sice jsem se sešla jen se třemi, ale i tak jsem za to moc vděčná)

Opít se někde venku na lavičce s kamarády jako za starých časů a jít domů za tmy v dobré náladě
NESPLNĚNO (nebyla příležitost)

Jít na zábavu a pořádně si jí užít
NESPLNĚNO ( žádná zábava nebyla, tedy vlastně jedna jo, ale tam bylo tak 20 lidí a všichni ve vyšší věkové kategorii, já jsem se dvěma kamarádkama poseděla a něco málo jsme popily, ale jako zábava to nevypadalo - žádná párty, žádný tancování...)

Přečíst aspoň jednu knihu 
SPLNĚNO ( přečetla jsem skoro dva díly Harryho Pottera, u toho druhého mi chybí pár stránek)

1 komentář:

  1. ~Čaué~
    Já mojito ještě asi ani neměla. Víš, že ani nevím? :D
    Škoda, že opékání v lese nevyšlo :) Ale tak vyšlo pár jiných věcí :) Třeba sraz vaší party :) Já teda nikdy netoužila p otom se opít, ale tohle léto se mi to povedlo. :D
    Já čtu ráda knihy, ale místo toho mi na klíně posledních pár týdnů přistává autoškola :( :D
    Tak se měj a plň si dál cíle a sny :)

    OdpovědětVymazat