5. 1. 2019

SHRNUTÍ ROKU 2018 a cíle na rok 2019

Ahoj,

rozhodla jsem se sepsat ohlédnutí za uplynulým rokem, takové shrnutí a vypíchnutí nejlepších událostí a také vám říct, zda jsem splnila své cíle a podělit se s vámi o nové.

LEDEN
Hned v lednu jsem s přítelem jela za naší partou kamarádů. Říkáme si GIRL GANG - původně jsme byly jen holky, spolužačky, nejlepší kamarádky, ale po ukončení školy, jsme nechtěly, aby naše přátelství skončilo ( každá bydlíme na jiném konci ČR), tak jsme se scházely i dál a seznámili se i naše drahé polovičky a dopadlo to, jak nejlépe mohlo, protože i oni si padli do oka a tvoří spolu skvělé přátelství a tak vznikl GIRL GAY, nic v tom nehledejte, tento název vznikl díky babičce jedné z kamarádek (Andy), která na slavnostním vyřazování, které jsme měli právě na ukončení školy, zcela vážně pronesla : Tak tohle je ten váš Girl gay ( samozřejmě myslela Girl gang 😁).

Jeli jsme k Leansy, která v té době ještě bydlela s rodiči ( kteří byli, ale zrovna na Kubě 😀) a i přesto, že byla už druhá půlka ledna, tak jsme si tam udělaly druhé Vánoce. 
Cestou k ní jsme ještě s přítelem Tondou a Andy ( která bydlí nejblíže od nás a tak všude jezdíme společně), zastavili na návštěvě u Šárky, která s námi dál nejela, ale poseděli jsme u ní a hlavně viděli dvě její malé sestřičky - dvojčátka.
 Když už jsme byli u Lei a oslavili vánoce jeli jsme do bazénu v Polském hotelu ( bydlí hned u hranic).
  V lednu jsme také koupily nábytek do kuchyně a tím vlastně započali rekonstrukci v domečku 😊


ÚNOR
V Únoru jsme začali předělávat ložnici a tím pádem stěhovat můj pokoj.
Vlastně se udělaly jen podlahy a vymalovalo se. Nábytek byl všechen z mého pokoje jen se jinak rozmístil, zatím nám to tak, ale stačí. 😊
Také byl v únoru Valentýn a já dostala krásnou kytičku růží a jeli jsme ještě společně s dvěma páry ( přítelovi kamarádi) na večeři.

BŘEZEN
V Březnu jsme měli s Girl gangem jen holčičí sraz, jeli jsme do Litomyšle, kde jsme všechny studovaly na stejné škole, navštívily naše oblíbené místa ( kavárnu a vinárnu) a protože Šárka bydlí kousíček, byly jsme i u ní doma a šly na procházku s jejíma sestřičkama 😊





















V březnu jsem také onemocněla a i když to nebylo nic příjemného zmiňuji to tu a vlastně musím říct, že jsem si i odpočala od toho kolotoče co byl v práci ve školce 😊
Také jsem byla na zábavě s kamarádkou Elčou a Renčou.


DUBEN
V dubnu už bylo krásné počasí, což pro mě jako milovníka léta bylo naprosto úžasný. Také jsem totálně propadla reality show Robinsonův ostrov, hrozně mě to bavilo.
Sešla jsem se na kafe se spolužačkou ze střední Káťou.
S Tondou a Verčou (kámoška z Girl gangu) a Danem ( verči přítel) jsme jeli na Hradecký majáles, kde jsem viděla Bena Cristovao, což byl prostě splněný sen😍.

V dubnu konečně začla pořádná rekonstrukce kuchyně, sice už bylo spousta věcí nakoupeno, ale byly v krabicích v garáži nebo sklepě, v dunu vypuklo opravdové bourání ...
Záhajili jsme také grilovací sezonu na zahradě, protože počasí o to přímo říkalo 🌞



KVĚTEN
V květnu jsem si užívala nádherné počasí, ve vedlejším městě byla pouť, takže jsme tradičně s přítelem, Eliškou a Luky zašli na kolotoče, drinky a jídlo (gyros).
Také jsem oslavila svátek a své 23 narozeniny a dostala krásné dárečky, žádná party se nekonala, jen v poklidu doma 😇.

ČERVEN
 V červnu  byla kuchyň tak z 70% hotová, byla celá linka, včetně dřezu, lepily jsme tapetu místo obkladu, měli jsme spotřebiče ( sporák, lednice, mikrovlnka), stůl a dodělávali jsme židle, které přítel obrousil a natřel na bílo.Nesmím zapomenout na festival votvírák, opět jsem na něm byla s girl gangem a klukama a dalšíma lidma, co jeli s nimi 👌. Také v červnu končí rok což pro ,mě znamenalo loučení se s dětmi ve školce a s kolegyněmi. A samozřejmě také získání místa u nás ve vesnici ve školce. Odchod nebyl úplně jednoduchý, měla jsem to tam moc ráda, hlavně kolegyně, ale do školky u nás jsem moc chtěla a stejně i kdybych zůstala tak bych byla v jiné školce, takže tím byl odchod lehčí...

ČERVENEC
Nejzajímavější akce v červenci bylo to, že se girl gang akce konala u nás a hlavně téměř v plném počtu a byla z mého pohledu fakt vyvedená!
Také si nás našel náš kocourek Adýsek a díky paní veterinářce ( a samozřejmě díky mě 😅👍) je jako rybička a hlavně je NÁŠ 💓

Také jsem se sešla s kámoškama ze střední s Kamčou a jejím synem Kubíkem a Lůcou. Samozřejmě to bylo opět skvělé. 
Proběhly i letní výlety, sešla jsem se s kamarádkami Eliškou, Týnkou a Terkou.
 Často jsem se koupala a opalovala, ale také chodila do práce, protože i přes léto jsem musela do školky, chodila jsem do jiné budovy a měla různé děti - pracovala jsem v městě kde je několik budov školek a přes léto fungovala jen jedna. Pořídili jsme si v domečku nové dveře, které úplně změnily interiér k lepšímu.
No a taky byla zábava, ta nebyla nejvydařenější ale co už 😅

SRPEN
V srpnu jsem si užívala léto, navštívila vodní ráj a aquland moravia, ale také stále chodila do práce. Šli jsme k rybníku na opíkačku (Eliška, Renča, Týna, Tonda, Luky).
Přijela za mnou Lůca s Kamčou a Kubíkem
Na konci měsíce jsem nastoupila do nové práce.

ZÁŘÍ
Hned prvního září jsme s Tondou oslavili výročí 6 let, zašli jsme si na večeři 💓
Na začátku měsíce jsme jeli s Girl gangem k Verči, protože na Kuksu bylo vinnobraní a Verča bydlí blízko ( výhoda, že jsme každá od jinud :D). Vinobranní bylo užasný a příští rok chceme jet znovu. Kluci s námi na Kuks nešli, ale druhý den jsme společně šli na výlet a tam jsme poprvé vyřkli myšlenku na společnou dovolenou.
Také začal nový školní rok, což je pro mě jako učitelku také důležitá událost, navíc v nové školce, s novými kolegyněmi i dětmi. Vše dopadlo, ale skvěle a i když jsem často vzpomínala na minulou práci, tak teď už bych neměnila a jsem moc šťastná. Na konci září je u nás pouť a s ní i zábava kam jsem šla s Eliškou a Renčou. A také jsem si udělala podzimní výzdobu, protože chápete nový a vlastní bydlení, to muselo být ! 😃

ŘÍJEN
V říjnu jsem si užívala podzimní atmosféry, letos byl totiž velice krásný podzim, na mé poměry jsem se hodně věnovala blogu a navštívili jsme s rodinou dýňový svět.
Samozřejme opět sraz s Girl gangem a klukama . Tentokrát u Andy. Mimo jiné jsme šli na procházku až na devět skal, no byla to makačka, ale výhled a příroda krásná! 
Také z naší třídy odešla chůva Zdenička přišla nová chůva Jitka, Zdenička je ve vedlejší třídě a abychom zůstaly v kontaktu ( protože jsme si sedly je to úžasná ženská) zavedly jsme středy, což obnáší posezení ve středu u kafíčka a nějakého zákusku 😃.

LISTOPAD
V listopadu k nám přijela Lea z girlgangu s Petrem a druhý den jsme jeli nakupovat do primarku - což byla pecka! O týden později k nám přijeli holky z girl gangu ( Šárka, Andy a druhá Andy). Jeli jsme do kavárny Harryho Potera, což byl pro mě nezapomenutelný zážitek a za rok bych tam chtěla zase.


V listopadu jsme v kuchyňo- obýváku dodělali obklady a kamna a tím dokončily rekonstrukci, už máme v této místnosti vše 😉.
Opět jsem se viděla s Lůcou Kamčou a Kubíčkem. 
S kolegyněma z práce jsme jely na úžasný, luxusní víkendový pobyt.



PROSINEC
Od začátku měsíce jsem se těšila a prožívala vánoce, zdobila, pekla a prostě se strašně těšila. Vánoce byly skvělé, jedny z nejlepších za poslední dobu, prostě úžasný. Stejně tak svátky. Dohnala jsem vše co šlo, každoročně proběhly rodinné návštěvy, přijela ke mě kamarádka ze základky Sabča, sešla jsem s Kamčou a Lůcou ze střední, přišly ke mě Eliška, Terka a Týnka a také Renča s Honzou a poslední den roku a nový rok jsem strávila s girl gangem a klukama. Prostě úplně dokonalý. Myslím, že jsem nezapomněla na žádné z mých kamarádů, což mě neskutečně těší! 💙💙💙💙💙.
Navíc jsme s girl gangem napsali do jednoho kempu v česku a plánujem dovču, s holkama ( Terka, Týna, Elča) plánujeme společný ples a prostě pořád něco ( i´m so happy)





















No a teď k mým minuloročním cílům:
 moje cíle na rok 2018
  • Jedním z největších cílů je začít předělávat domácnost a konkrétně udělat kuchyňku s obývákem ( což bude jedna místnost). Nábytek do kuchyně a částečně do obýváku chci kupovat už příští týden, následně někdy v létě bourat stěnu, vysekat elektriku a udělat vodu,položit podlahu, a na podlahu dát koupený nábytek. Pak do budoucna spotřebiče a tak dále.
SPLNĚNO💪

  • Udělat si čas na kamarády - ideálně každý měsíc se setkat s girl gangem, jet společně na votvírák a něco podniknout v létě. Scházet se pravidelně s holkama ze střední a samozřejmě i s kamarády s kterými se vídám běžně.
SPLNĚNO💪( s girl gangem se sešla celkem 8x - pokud dobře počítám)

  • Chtěla bych začít něco vyrábět- jenže ještě nevím co, ale vždy jsem měla ráda ruční práce a ráda bych něco tvořila.
SPLNĚNO💪 - vyráběla jsem podzimní dekorace na školkový farmářský trh a vyráběla náramky a sklenice na vánoční jarmark.

LETOŠNÍ CÍLE:

MOJE CÍLE NA ROK 2019



     
  • Zrekonstruovat koupelnu - mít prostě novou krásnou koupelnu s vanou, nezlobila bych se ani za novou chodbičku.Ale priorita je koupelna.


  • Stále udržovat vztahy se všemi kamarády.
  • Jet na dovču s Girl gangem.

  • Získat v práci ve školce smlouvu na neurčito ( to ale nijak neovlivním 😁)

  • Být Avon lady a něco si tím přivydělat.




3 komentáře:

  1. Krásné shrnutí roku 2018, moc mě bavilo ���� tyhle články já prostě můžu!
    Podle mě to je to nejlepší co může být, když si padnou do noty i drahé polovičky s drahými polovičkami našich kamarádek :-) to máte velké štěstí, díky tomu máte tolik možností vymýšlet! Ty všechny výletky, zážitky, to je prostě nejvíc, co může být <3 vypadáte jako bezva parta!
    To máš obrovskou výhodu, že děláš ve školce v místě svého bydliště (jestli jsem to tedy správně pochopila) - závidím ti, že nemusíš nikam složitě dojíždět :/ já mám hodně problémy s dojížděním, no :/
    Tento rok bych se také ráda podívala na Votvírák :-) mám to sice hodně z ruky, ale chtěla bych tento festival navštívit...
    Vy jste s přítelem 6 let? To je nádherné ^_^ moc vám to přeju, :-)
    Jinak ti moc gratuluju ke splnění všech cílů ��! Tak to má vypadat :-) přeju Ti, aby se Ti v novém roce opět splnilo všechno, co sis naplánovala a co si přeješ :-) �� Hlavně aby vám bydlení vzkvétalo, s přítelem jste byli nadále šťastní a s vaším Girl Gangem co nejvíc zážitků a výletů ��.
    Mnoho energie, dobré nálady, pracovních i mimopracovních úspěchů a aby ten nový rok byl přesně tak krásný, jaký si ho přejeme ��

    OdpovědětVymazat
  2. Super shrnutí. Taky jsem si pro sebe něco podobného dělala a vypsala i cíle pro příští rok. ZA rok 2018 si toho stihla hodně. Ta zrekonstruovaná kuchyň je krásná, ale to už jsem ti psala dříve. A ten styl koupelny? Jestli takový budete mít, tak ti budu opravdu závidět váš domov :) Tak držím palečky, aby ti všechno vyšlo :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Čaukala :D
    Girl Gay je hustý název :D No jo, babči neznají všechna cizí slovíčka a některá zaměňují... to je pak docela sranda :D Je ale hezké, že i vaši přítelové se přidali :D
    Koukám minulý rok předělávky místností - pokoj, po nějaké době kuchyň... :D
    To je fakt hustý, že se s holkama takhle scházíte pořád.
    V Litomyšli, na té samé škole studovala moje babička a teď tam studuje Vall, jestli si ji pamatuješ a znáš taky z blogu. To si nejsem jistá :D
    Ty fotky z toho dýňového světa byly topový :D A slušelo ti to.
    Stihla jsi toho za ten rok docela hodně :D
    Tak se měj krásně a ať i v tomto roce stihneš a zažiješ plno věcí :)

    OdpovědětVymazat