23. 2. 2019

Diary 23.2.2019

Hezký sobotní večer ( a vlastně jakýkoliv den, kdy to zrovna čtete 😊),naposledy jsem psala o tom, jak jsem v práci ve školce sama, že jsou kolegyně nemocné, no a dopadlo to tak, že jsme se hezky vystřídaly a na dva týdny jsem onemocněla já. Měla jsem zánět dutin, musím říct, že jsem si odpočinula a i když mě sluníčko lákalo ven a dokonce jsem se i nudila, tak to bylo celkem dobrý, ale v pondělí už se do školky těším, jedeme totiž na výlet a celkově se těším i na tu práci a na děti a hlavně na to, že bud moc jít ven jen doufám, že bude hezké počasí. Navíc tento týden - druhý týden nemoci, už jsem se cítila o dost lépe a už mě ani nebavilo pořád nic nedělat.
Už nutně potřebuju jaro a léto, mám úplně odpor ke sněhu a zimě, a vzhledem k tomu, že u nás na vysočině, ještě zbytky sněhu jsou a i když už venku svítí sluníčko tak je je docela zima a mrzne,  doufám, že se to třeba během příštího týdne proloupne a začne konečně teplé jaro🌞.
Víkend před mojí nemocí jsem byla s kamarádkami Eliškou a Terkou na plese. Udělaly jsme si takový holčičí večer, no upřímně užily jsme si to, i když jsme to přehnaly s pitím, vždycky si říkám, že se nesmím tolik opít a vždycky, když jsem někde s Eliškou tak nám to moc nevyjde 😁, díky Elí😂💜.

Protože to byl ples školy, kam jsem chodila, tak jsem tam potkala hodně známých a to nejen spolužaček a učitelů, ale i spolužáky ze základky a tak nějak celkově lidi, které jsem dlouho neviděla. S třídou plánujeme i slučák, tak doufám, že tentokrát už to dopadne a konečně se domluvíme 😅.
Tento víkend jsme měli jet za "girl gangem", jenže já mám ještě neschopenku, tak to padlo a sedím doma, to mě trochu mrzí, ale nenadělám nic, snad se brzy domluvíme na novém termínu.
Co se týče rekonstrukce naší koupelny, tak zatím se nic neděje, zatím nic nenakupujeme, nerekonstruujeme, ale připisuju to trošku té mé nemoci, protože jsme nemohli do žádných obchodů. Ráda bych ale postupně začala, například koupit obklady, nábytek, prostě postupně to nakoupit a pak to nějak rozbourat a udělat při jednom. 
Kéž by se ta koupelna dala nafouknout a zvětšit...😔.

Jinak jak už jsem psala byla jsem nemocná a nudila se, což způsobilo, že jsem nakupovala přes internet. Miluju nákupy do domácnosti a taky to tak dopadlo 😀, nakoupila jsem si novou sadu talířů, sadu hrnců, utěrky, ubrus, potah na gauč a to vše se vzory růží, právě do toho vzOru ladím celou kuchyň 🌹. Už se ale musím krotit a šetřit spíše na tu koupelnu 😇. Vše jsem kupovala na decodoma.cz


a k nákupu jsem dostala zdarma čtyři povlečení, tak aspoň mám zásobu :D

No a to je pro dnešní článek vše tak se mějte krásně a ahoj :)

3 komentáře:

  1. Tak tě ta nemoc nakonec také dostihla? To mě mrzí, ale jsem ráda, že už je ti lépe a můžeš fungovat. I když je škoda, že jsi nemohla na sraz s girl gangem :-( ale najdete určitě jiný společný termín! :-) Já byla také nemocná, i když jsem se tomu bránila zuby, nehty, stejně jsem podlehla :D. Ale doufejme, že jsme si své nemoci už vybraly a teď bude jen dobře :-) Už se také moc těším na jaro a léto, tohle počasí mě začíná silně deprimovat -_- kdyby alespoň svítilo více sluníčko, ale víkend u nás byl škaredý a když není sluníčko, je mi z toho smutno :-( tak doufejme, že se počasí obrátí k lepšímu :-) a odejdou i poslední zbytky sněhu a bude krásně! Neskutečně se na to už těším :-)
    Fotka z plesu je moc hezká, sluší vám to holky! :-) Je potřeba vyrazit si a odreagovat se :D to je to nejlepší :D :) já letos ples nějak nestihla -_- nebylo kdy... je toho šíleně moc do školy a d práce... no prostě těším se až tohle skončí :D
    Vidím, že jsi volno využila k nákupům do domácnosti :-P ale to je dobrý! Samé praktické a hezké věci :-) líbí se mi, jak to máš všechno promyšlené a sladěné! Vzor růží je pěkný :-) a povlečení jako dárek to prostě chceš! :D :-)
    Měj se hezky, ať se ti daří a návrat do práce je bez problémů a hlavně - ať se ti už nemoc vyhýbá obloukem! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, já byla minulý měsíc taky nemocná, jak to řádilo a pak se nakazil i můj přítel a měl zánět dutin, jako ty.
    Taky chci aby bLo už teplo a tento víkend je hezky.
    Já přes internr nakupovala jen jednou a to kryt na mobil.
    No Joo.. T, máš přece ráda květinové vzory �� hezké věci.
    Tak se měj!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    omlouvám se, že jsem se relativně dlouho neozvala. Přestěhovala jsem blog a byla bych ráda, kdybychom zůstaly spřátelené i nadále. Můj nový blog - https://michaelamestanova.blogspot.com/
    Měj se pěkně :) M`

    OdpovědětVymazat