19. 8. 2019

Diary 19.8.2019

Je asi zbytečný se tu obhajovat, vlastně jsem si myslela, že už žádný článek nejspíš nebude. A teď tu sedím a píšu, jen tak jsem prostě dostala chuť psát. Po půl roce... vůbec mi nepřijde, že je to tak dávno,... Jenže je. A štve mě, že vždycky odejdu tak nějak bez rozloučení nebo jak to říct...
Každopádně teď je tu článek a nevím kdy bude další, ale teď je teď 😀

Všechny vás zdravím ( ty naivko, vždyť není koho 😉😅)
Rozhodně nemá cenu tu psát co se od února dělo, protože to by bylo na román 😀. Jednoduše mám se dobře. Žádné novinky nejsou, v práci ( ve školce) to bylo fajn a za chvíli nám začíná nový školní rok a s ním i nové děti, docela se těším. Nespočetněkrát jsem se sešla s naší partou ( girl gang a kluci), podnikly jsme spoustu svělých věcí a prostě mám kamarády, kterých si plně vážím. A ne jen girl gang, ale i kamarády od nás, ze starý party a tak 😊. Zrovna minulý týden jsem se sešla s kamarádkama ze střední, taky jsme někdy na jaře měli slučák z celou střední, ten byl fajn, chvíli po něm jsem se sešla ještě s kamarádem Matějem ( taky ze střední), což bylo skvělý😁, sranda, ale to je na delší vyprávění. Prostě v oblasti kamarádských vztahů si fakt nemůžu stěžovat 😍.
Festival votvírák červen 2019

Minieuroland červenec 2019

Verči rozlučka

Verči svatba ( bez verči :D) 

Litomyšl
Tak co bych shrnula teď? Tak pojďme hned k létu, já už si na jaro ani moc nepamatuju 😕.
První týden prázdnin jsem byla nemocná, respektive po nemoci, protože poslední týden v červenci jsem strávila v horečkách , 2x na pohotovosti, s dvěma různými vyrážkami, dvěmi injekcemi a několika prášky. Kdyby vás zajímalo co mi bylo, tak nevím a neví to ani doktoři, je více možností, ale ve výsledku se neví 😀, já mám vždycky takový nejasný a ojedinělý diagnózy 😌🙈.
Druhý týden prázdnin jsem ještě chodila do práce, jen 4 dny do čtvrtka, ale normálně byla školka v provozu, v pátek jsme s Tondou odjížděli na dovolenou k našim kamarádům k Náchodu, bylo to super, měli jsme spoustu výletů a bylo to prostě fajn💓.
Hned jak jsme se vrátili šli jsme na svatbu bratrance. Ten další týden což je 4. týden prázdnin jsem měla volno, kamarádce Verči , jsme uspořádaly rozlučku se svobodou, moc fajn den 😁😍. O víkendu k nám přijeli kamarádi ( Lea, Petr a Radim- ti od Náchoda), skvěle užitý dny, jako vždycky 💓.  Pátý týden prázdnin jsem byla doma a nic extra nedělala, řešily jsme hlavně Verči svatbu -  konkrétně šaty pro nás družičky, byly to nervy ale vše dopadlo jak nejlépe mohlo. Taky jsem vyráběla dárečky pro děti do školky a zkoukla pár serií gilmorek ( už jsem u 7. ! 😁 ). V sobotu měla Verča svatbu, krásný den, jen se mi pak udělalo nějak špatně tak jsme už kolem 11 jeli domů, asi moc jídla 😄). Šestý týden prázdnin nás čekala druhá dovča a to do Františkových lázní s Leou a Petrem, opět nemám co dodat naprosto skvělé, hned bych se vrátila, úžasný místo se skvělýma lidma, prostě pecka 💙.
Sedmý týden prázdnin jsme zahájili rozbouráním koupelny a chodby, konečně jsme se pustili do rekonstrukce a konečně se to dalo do pohybu, řeknu vám je to mazec, už aby to bylo za náma😩. Hrozně se těším až to bude hotové 🙏😊.

Ve středu jsem byla na kafíčku v dětské herně  s kamarádkami Lůcou a Kamčou a Kubíčkem ( Kamči syn), ani není možné jak vyrostl, už krásně mluví, letí to jak blázen.
Když to tak shrnu tak si vlastně celkem spokojeně žiju, neříkám, že jsem vždy na 100% šťastná, to asi ani nejde, ale nemůžu si na nic stěžovat.
Vážím si své práce, svých kamarádů a svého přítele💚, díky nim žiju spokojený život 💜.

4 komentáře:

  1. Ahoj, jsem ráda, že ses ozvala :) člověk občas má takové období, kdy se soustředí na něco jiného..třeba ani chuť na psaní nepřichází..také jsem nějaký čas blog trochu zanedbávala a snažím se k tomu opět vrátit. Píšu pouze, když mám náladu a časem to třeba bude mít nějakou pravidelnost :)

    Fotky jsou pěkné, je vidět, že máš nabitý program a léto si užíváš :) držím palce, ať se rekonstrukce podaří :)

    Měj se krásně a zase někdy se ozvi :)

    OdpovědětVymazat
  2. tiez mavam obdobia, kedy sa mi nechce pisat, a potom zase take, kedy ma pochyti chut nieco dat dokopy a uverejnit to. to je podla mna normalne, ved sa predsa nebudeme nutit do pisania, to by bolo na nic.
    leto mas teda naozaj popretkavane fajn akciami a fajn ludmi. ja travim cas v praci :D s tou rekonstrukciou kupelne drzim palce a uzi si este posledne dni prazdnin :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji tě na instagramu, takže tak nějaký vím, co jsi prožila a zažila. Na votvíráku jsem také byla. V těch červených šatech ti to moc slušelo.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že ses zase ozvala, moc mě to potěšilo, chodím tady průběžně "kontrolovat" takže je to super! :-) Měla jsi zajímavé měsíce/týdny/dny a určitě ses nenudila... :-) plno krásných zážitků, akcí... fotografie jsou toho důkazem :-) Hlavně držím palce, aby rekonstrukce dopadla v pohodě! ;-) Poslední dny prázdnin prožij podle představ, ještě načerpat trochu sil a energie do nového školního roku :-)

    OdpovědětVymazat