25. 8. 2019

Diary 25.8.2019

A ono už bylo léto ?!
Ahoj, je tu další článek a překvapivě VELMI brzo po tom posledním 🙌.
Aktuálně mám velice smíšené pocity. Ty první jsou, že jsem si tohle léto vcelku užila a ty druhé, jak je sakra možný, že už je konec prázdnin, a taky to. že jsem ani pořádně nepostřehla, že léto je 😀, prostě to hrozně uteklo, ale rozhodně je na co vzpomínat, jak už jsem psala v minulém článku stihli jsme dvě dovolené ( i když jen v rámci česka), celkově ta první půlka prázdnin byla celkem nabitá, ale od návratu z Františkových lázní ( což bylo 9.8.) ty dny nějak rychle utekly a vlastně jsem ani nic nedělala a jen byla doma...(což je smutný 😁). 
Když navážu na poslední článek tak od pondělí do čtvrtka byl u nás vodař na koupelnu, což pro mě znamenalo být doma ( sám by tu být nemohl), jen jsem tak marnila čas no💁😁, ale stěžovat si nemůžu, protože aspoň se věci (= rekonstrukce koupelny) dávají do pohybu.

 Poslední dny bylo celkem hezky ( ne tak jak třeba minulé léto, ale aspoň jsem se opalovala a dokonce i koupala v bazénu). 

Od soboty nastoupil zedník, už máme postavenou stěnu a sprchový kout a začneme omítat ( vlastně nevím v jaké je to teď fázi,možná už se omítá, dneska se od rána dělá, a pokaždé když přijdu je vidět malá změna, ráno nám brácha udělal elektriku. No já se modlím aby tady ty práce už byly hotové ( i proto že je tu neustálý nepořádek a špína, která se dostává všude i do jiných místností). Už se těším už se začne obkládat, skládat nábytek, až to bude takové reálnější a čistější prostě 😀 a hlavně až bude ÚPLNĚ hotovo. Spadne mi obrovský kámen ze srdce.
Další nemilá věc je , že zítra už nastupuju do práce ( tuhle větu lidi neradi slyší vzhledem k tomu že jsem učitelka a za celé dva měsíce jsem zatím byla v práci 4x, a teď tento týden co bude 😀😀), jako nemám si asi na co stěžovat, ale mě se fakt nechce 😃. Zítra budu u dětí ale od úterý do pátku budem v naší třídě bez dětí a budem vše chystat , na to se i těším, jen se děsím stěhování nábytku, toho aby jsme všechno stihly a hlavně místo 6 hodin tam budu muset být 8.
Na nový školní rok se i těším, na nové děti a tak, i když to bude náročné ( už třetí rok mám nejmladší děti, které samozřejmě na začátku hodně pláčou).

Měla bych se ještě sejít s holkama na kafe a to ve čtrtek ( Verča měla nedávno svatbu, sraz by se týkal právě nás družiček a svědkyně, prostě jen tak pokecat 😊). 
Doufám, že se mi podaří udělat čas a jít tam , lépe řečeno, že bude někdo doma, aby tu mohl zedník pracovat a já mohla odjet 😀.
Tím jsou mé letní plány nejspíš u konce, každopádně hned první víkend v září pojedu do Prahy na orchestriální koncert hudby z Harryo Pottera 💓, jedu tam s holkama z girl gangu ( Andy, Lea a Verča), Andy má babičku a ta má v Praze byt, tak bychom tam chtěly jet  už v sobotu a odjíždět v pondělí, už se těším. Hned další víkend se má jet za Verčou na vinnobraní, jestli pojedem ( i s Tondou) záleží jak bude hotová koupelna, chtěla bych, ale pokud nebude tak asi nikam nepojedem.
Ten další víkend by měl mít kamarád Tondy oslavu narozenin, a poslední zářijový víkend je u nás pouť, takže plány na září mám 😀😁.
No ale pro dnešní článek je to vše, tak zase příště ahoj ✋ 

5 komentářů:

  1. Hrozně to uteklo, je mi z toho úplně do breku... nedávno končil školní rok a teď bude začínat nový... je to hrozné :-) mám pocit, že jsem si nestihla nic užít...
    Držím palce a pevné nervy co se týká rekonstrukce... chápu, že to musí být náročné... hlavně ten neustálý nepořádek :/ ale budete to mít pak moc hezké, takže určitě to za to stojí :-P
    No a taky přeju mnoho sil do nového školního roku, aby se ti dařilo a děti byly hodné :-)
    Je důležité, že máš i tolik plánů, protože já říkám, že když je stále na co se těšit, tak je ten život prostě veselejší a netrápíme se :-) i když končí léto, i když teď bude plno nových starostí i v práci a vlastně tak celkově ,tak je pořád důvod se radovat a právě se na něco těšit :-)
    Měj se hezky, ať se vede a hlavně vše jde podle plánů! :-) Budu se těšit na další článek! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, zda se mi to, nebi máš nový vzhled blogu? Jsem na mobile a možná se mi to zobrazuje jenom jinak �� každopádně, léto bylo doxela dlouhé, stalo se toho dost, na dost místech jsem byla, ale uteklo ti rychle a také, jako Ty, si příliš neuvědomuji, že by nějaké léto bylo. ��
    Tak bydleníčko se stále dolaďuje koukám.
    No, mně čeká take práce učitelky, až dostuduju. Budu si připadat asi staře, až nebudu chodit do školy ��
    Jinak ten koncert hudby z Harryho zní fakt luxusně.
    Užij si to a měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem byla na dvou dovolených... no spíše na třech. :D Každopádně i mě léto uteklo rychle a nemohla jsem se se smířit s tím, že je už pryč. Pak se mi ale podařilo po nástupu do školy v říjnu naladit na podzim. Ne hned, ale jo. A najednou už všude Vánoční kolekce všude.... takže se pomalu ladím na ty Vánoce a zimu no, ale poslední dobou občas vzpomínám na své dovolené u moře. :D
    KOuám, že se Vaše bydlení přesouvá k dokonalosti :) To je super.
    Je pochopitelné, že se těšíš, až bude dokonáno. :)
    Já teda sice ještě nepracuji, ale tento měsíc jsem ve školce s dětmi byla hodně. Měla jsem souvislou praxi na začátku listopadu a ten týden jsem byla i nemocná a nemohla jsem skoro mluvit, ale musela jsem to odchodit. Je to tam s těmi dětmi super, ale radši bych byla zdravá no. Občas ale myslím na to, že až budu učitelka, moc se mi do té školky chodit chtít nebude, ačkoli děti mám ráda :)
    A v úterý mívám průběžnou praxi no :D
    Taky máme nejmladší děti a Ti jsou takové zoufalé, když tam musí být a chtějí domů.
    Orchestriální koncert hudby z Harryo Pottera - zní to skvěle :)
    Tak se měj parádně a ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já jsem taky nepoznala, že by bylo léto. Skoro pořád jsem byla v práci nebo měla zakázky na focení a pak týden dovolená a najednou je září!
    Velmi závidím rekonstrukci koupelny.. My s přítelem ji taky plánujeme a chceme začít co nejdřív, ale přítelův táta to trochu sabotuje..
    Závist ohledně Harryho Pottera!
    Jak vidím, tak stále máš hodně plánů. Já mám nejbližší plán na víkend a to jít do práce, na pouť, zábavu a v neděli oběd s rodičemi. Tak snad všechno bude v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky :)
    No to mi povídej... taky mi přijde, že jsem si to léto dostatečně neužila a že bylo spíš pracovní, na druhou stranu málo se toho také nedělo. To jenom jak je konec a nastávají nám jiné povinnosti nám je to líto, že toho nebude víc a tak nám asi přijde, že toho užitého přes léto nebylo ještě dostatek :D
    Jinak koukám, že se Vám to točí stále kolem dodělávek bydlení.
    Jinak já jsem už také nastoupila jako učitelka v MŠ. Minulý týden jsem byla 2x u dětí, ale jinak bylo připravování třídy a bylo to docela fajn. Naštěstí nábytek jsme stěhovat nemusely :D A dneska už naostro :D
    Tak se měj krásně!

    OdpovědětVymazat