19. 5. 2016

Diary 19.5.2016

Krásný čtvrtek všem ! :)
Poslední článek jsem vydala před devíti dny, což mě mrzí a jdu to napravit aspoň deníčkovým článkem :)

V pondělí 9.5. jsem šla k holkám ze třídy na byt a koukali jsme na hokej, koupila jsme si frisco a ovocný pivo a bylo to fajn :) 
V úterý 10.5. jsem se učila na angličtinu a druhý den tedy ve středu jsem jí úspěšně složila a vysloužila si zápočet do indexu. Vytáhla jsem si téma Education in USA, Great Britain and Czech Republic. Potom jsem šla na brigádu, přišly tam i dvě brigádnice, které by přes léto chodily za mě, ale nepřijel šéf, takže jsem jim jen ukázala co dělám a zbytek neřeším ať si to šéf vyřeší sám už mě (nás všechny kdo u něj dělá) pěkně sere... Po brigádě jsem šla za holkama na do klášterních zahrad a chvíli jsme tam seděly, pak jsme šly k holkám na byt a taky jsme si koupily pizzu a víno a předběžně si tak trochu ukončily školní rok, protože moc příležitostí už nebude - semestr už  se blíží ke konci. Hrál se i hokej takže to bylo super :)


Ve čtvrtek se hrál hokej pro změnu zase a tentokrát jsem šla do hospody a protože taková ta moje třídní "parta" holek (holky z bytu, Verča a Ivet) odjely domů, šla jsem zase s jinýma spolužákama ze třídy (podle mě máme dobrý kolektiv - s někým se bavím víc, s někým míň, ale jsme schopná si jít sednou tak nějak se všema :) ), opět to bylo fajn a s Blančou (moje spolubydlící i spolužačka) jsme si opět daly pizzu.
(vidíte mě ? :D)

Co se týče pátku měla jsem opravdu malá očekávání a musím říct, že je lepší nic neočekávat a být pak překvapená, protože nakonec byl pátek i celý víkend naprosto bombastickej ! :)
V pátek jsem jela s mojí kamarádkou Týnkou a jejíma kámošema do Žďáru, kde byla druhá největší pouť v ČR. Nejdřív jsme šli na Campu (hospoda) a pak se vydaly na pouť, přidal se k nám i Tonda (předtím byl v práci). Byla jsem na FAKTORU X. Pak jsme potkali moji nejlepší kamarádku z dětství  Elču ( teď se moc nevídáme, ale pořád patří mezi moje nejlepší kámošky) a nebyla sama šel s ní i její nový kluk, což je shodou okolností kamarád mého Tondy :D. Domluvili jsme se, že se ještě sejdeme, protože jsme ještě odváželi Týnu a Dominika zpátky domů. Cestou jsme jeli natankovat, kde jsme ještě potkali další Tondovi kámoše a domluvili se s Pavlem a Marťou, že za nima dojedeme na pouť a najíme se tam. Odvezli jsme teda Týnu a Domču a jeli zpátky na pouť za Pavlem a Marťou dali jsme si nudle s gyrosem a chtěla jsme psát Elči kde jsou ale zrovna šli okolo, takže jsme byly celkem tři páry a šli jsme na autodrom a nevěřili byste jak moc jsme si to užili :D. Pak jsme šli znovu na FAKTRO X bez Marti a Pavla -ti se pak odpojili a Já s Tondou a Elča s Ponym jsme šli ještě na Batyskaf (bar) tam jsme chvíli poseděli a jeli jsme domů, ale byl to vážně príma den ! :)
V sobotu odpoledne jsme ještě jeli s Tondou na pouť abych koupila domů nějaké sladkosti a šli jsme na návštěvu k jeho rodičům. Tím, ale sobota nekončila jak už jsem psala moje kamarádka ze střední měla svatbu a byli jsme pozvaný na oslavu sňatku na chatu Horku. Napíšu jen to, že to bylo strašně super, Sešla se ta naše středoškolská partička, která mi hrozně chybí, ale pořád jsme v kontaktu a snažíme se párkrát do roka scházet :) Bylo i fajn, že Tonda a Lůci kluk Ondra si celkem sedli a rozumněli si :). Prostě další super den a skvělá akce :)


V neděli jsme po obědě jeli k mýmu bráchovi ( a jeho ženě Lucce a samozřejmě Jířovi), dali jsme si kafčo, dort a jednohubky a šli opět na pouť Jířa byl na různých atrakcích a šli jsme na autodrom a breakdance (což jířa moc nedával, měla jsem sama co dělat :D) a pak jsme jeli dom :D.

Od pondělí chodím každý den na praxi do školky a užívám si to :) Za chviličku běžím ještě zpět, protože dnes mají srdíčkové odpoledne pro maminky a chci u toho být :)
Jinak se od pondělí nic moc neděje, kromě toho, že jsem se udobřila s kamarádkou Terkou a byly jsme spolu venku.

Další věc o které byste možná mělo vědět je to, že jsem posílala životopis a motivační dopis do centra pro děti (školka), které se bude od srpna nově otvírat, to by znamenalo, že bych si poslední ročník ve škole dělala dálkově a nastoupila do práce. Budu pozvaná na pohovor, jen mám obavy, že bude zrovna v době zkoušek....
Sama nevím co chci, chtěla bych to místo dostat, ale na druhou stranu si chci v klidu dodělat třeťák, diplomovou práci a užít si poslední rok s holkama v Litomyšli. No nechám to na osudu :)

3 komentáře:

  1. gratulujem k zapoctu :) ja uz tiez nejake mam pozapisovane, teraz ma cakaju tri tyzdne skusok, na ktore sa teda absolutne netesim. ale dufam, ze vsetky skusky dam na prvykrat, aby som potom mohla mat zasluzene volno.
    ta pizza vyzera super! normalne som na nejaku dostala chut :D
    piatok a sobotu sa zda, ze si mala dost dobry program, ja som sice konecne nepresedela cely vikend pri zadaniach do skoly, ale zase ziadna slava :D nemam taku partiu ludi, s ktorymi by som chodila na rozne akcie, ktore sa konaju. s kamosmi to musi byt ovela vacsia zabava ako s rodicmi :D
    na tom pohovore ti drzim palce, asi by to bolo trochu zvlastne, studovat dialkovo, ale mozno je to dobra prilezitost. uvidis, ako sa to vyvinie :)

    OdpovědětVymazat
  2. ~Čaué~
    Frisco jsem jen jednou ochutnala, ale sama pro sebe celé nikdy neměla a hokej mě nebere.
    Stíháš toho docela hodně.. i čilec :D
    Hezké fotky :)
    Na pouti jsem nebyla už dlouho :)
    Batyskaf.. to je teda název :D
    Já jsem na praxi ve družině :)
    Hodně štěstí a měj se:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych práci nepřijala, protože vím, že bych se na školu pak nesoustředila :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat