10. 5. 2016

Diary - pohodový týden :)

Čágoškoo
Takže uběhl další týden dnes už je úterý a tak vám napíšu jaký byl předchozí týden :) Musím poznamenat, že se co se týče školy šlo opravdu o pohodový týden. Ve škole probíhaly maturity a my měli klídek a taky jak jsem psala v minulém deníčku naše třídní šla na mateřskou, takže její hodiny nám odpadají :)

V pondělí jsme měli jen dvě hodiny dramaťáku, kde jsme hráli hry a pak volno a ještě jednu hodinu semináře absolventských prací, kde se učíme jak příští rok psát absolventstkou práci. V úterý to bylo ještě lepší měli jsme jen dvouhodinovku těláku :D Přišlo nás tam šest a hráli jsme turnaj v badmintonu :). Ve středu jsme sice vstávali na sedmou, ale měli jsme jen dvě hodiny angličtiny, kde jsme koukali na film 50x a stále poprvé (v angličtině) a někoho, kdo chtěl už učitelka zkoušela - děláme to načerno, zkoušet se může až o zkouškovém, ale my se necháme zkoušet už v hodinách, já bych ráda šla v úterý :). Pak jsem šla jako každou středu na brigádu. Ve čtvrtek už jsme měli 4 hodiny a i tak jsem si říkala, že je to nekonečnej den :D. První dvě hodiny jsme měli logopedii, kde jsem představovala svoji logopedickou pomůcku - což musíme všichni abychom mohli ke zkoušce. Pak byly dvě hodiny metodiky poznávacích činností a pokud se ptáte co je to za předmět tak já to zatím nepochopila :D Bereme tak z každýho rožku trošku :) Dělali jsme různé pokusy, probírali jsme  optické klamy, pak jsme najednou skočili k recyklování, pak k metodám učení a pak zase k různým českým svátkům a podobně :D. V pátek jsme měli dvě hodiny matematických představ, kde jsme si ukazovali různé pomůcky pro předškoláky na matematické představy. Pak byly dvě hodiny surdopedie (surdopedie se zabývá osobami s poruchami sluchu). A pak byla ještě hodina výtvarky, kam už jsem nešla a jela domů. Šli jsme totiž na pohřeb (pohřby jsou vždycky velmi smutné, tentokrát, ale nešlo o blízkého příbuzného, ale o vzdálenou tetu, s kterou jsem se ani moc nevídala, takže mě to neranilo tolik, jako třeba na jiných pohřbech). A i když to určitě nezní moc dobře, tak na hostině to bylo v celku hezké a fajn, je smutné, že se rodina poslední roky shází jen na pohřbech... Snad už příště při nějaké radostnější události :).


Když se ještě vrátím ke škole, už se mi to krátí... už máme i termíny na zkoušky, všechny jsem si nacpala na první týden, akorát test z dějin výtvarného umění ne, protože učitelka dala jen jeden termín a ten je až druhý týden zkouškového.
Teď budu týden ve škole, pak mě čeká týden praxe ve školce, pak ještě týden škola a pak už zkouškové, to mám teda první měsíc v červnu a tu výtvarku druhý.
Když zvládnu angličtinu ještě v klasickém školním roce - což určitě chci, snad se dokopám k učení ať to v zítra  dám a je to za mnou :D  Tak mi zbývá 6 zkoušek , jak už jsem psala minule dva předměty už mám zbývá mi teda : Logopedie- ústní zkouška, etopedie- ústní zkouška, surdopedie- test,metodika poznávacích činností-plnily jsme různé požadavky v průběhu roku museli jsme mít didaktickou pomůcku, pokus a výrobek z odpadku - z něčeho co by jsme normálně vyhodili a na zkoušce ještě musíme udělat poznávačku kde musíme poznat asi 200 rostli a 200 zvířat, jako docela masakr, metodika matematických představ- v průběhu roku jsme plnily úkoly - většinou na logické myšlení, matematiku atd a ke zkoušce musíme donést vyrobenou matematickou pomůcku, 3D nárys stavebnice a pět knih na matematické představy o nich budeme mluvit + ještě se nás zeptá na něco z teorie. Výtvarka- test na dějiny výtvarného umění - asi 60 stránek skript, kde jsou všechna období - Renesance, baroku,.. a všelijací malíři sochaři a architekti... fakt hrozně moc toho je. A již zmiňovaná angličtina - ústně témata . V pondělí (včera) jsme ještě měli poslední sezení s  arteterapií, kde jsme nějak zhodnotili naše úkoly, a dva výtvory (obrázky) na to co mi arteterapie dala a co mi vzala :) Pak jsem psala úvahu Kdo jsem? Od kud kráčím a kam ?  a taky jsme vypracovala krátký úryvek o knize Arteterapie s dětmi.

No do školy je teď toho dost, když se blíží konec školního roku, ale zase se blíží prázdniny. Po zkouškovém bude ještě týden praxe - zase školka (logopedická třída) a už se moc těším na praxi na táboře :)
No držte mi palce ať to zkouškový přežiju :D Zatím se neučím - říkám si, že je ještě čas :D I když na tu výtvarku bylo pozdě  už tak před měsícem :D Ta se fakt nedá, budu doufat, že to bude lehký, i když pochybuju :D
A dnes se budu učit angličtinu ať zítra můžu jít :)

3 komentáře:

  1. ~Čaué~
    Ten tvůj dnešní pozdrav je drsný :D
    No, já pohodový týden teda opravdu nemám. Je to totiž poslední týden před praxemi, takže je toho s prominutím jak nasráno.
    Snažila jsem se to tak nebrat, ačkoli holky si ve třídě dost stěžují, ale je toho opravdu moc.
    Jste se měli. Taková škola na pohodu. 50x a stále poprvé znám. Opravdu dobrý film.
    Zkoušení na černo? To zní zvláštně :O :D
    Logopedie, surdopedie... to jsou věci, které jsme se na střední učili minulý rok :D teď bereme biofeedback a epilepsii a také specifické poruchy učení.. dnes jsme z tohodle všeho psali :)
    My budeme na praxi dva týdny a vůbec s tím nemáme žádné zkušenosti a tak se trochu všichni bojíme :O
    Přeji hodně štěstí pro zkouškové :)
    tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Minulý týdne byl i pro mně pohodový, tento je katastrofa zatím :-/ držím ti palce aby ti ve škole všechno vyšlo :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ta skola je teraz teda poriadne zla, skuskove sa blizi aj mne, ale prvu skusku mam uz buduci tyzden a to hned z fyziky, ktoru opakujem. takze ak nedam tu skusku ani v opravnom termine, tak letim zo skoly... ale este som sa k tej skuske vlastne ani zatial nedostala, lebo o vsetkom rozhodne az pisomka tento piatok :D take hrozne haluzne to mame. inak viem aj kedy budem mat skusky z ostatnych predmetov, ale tiez zatial neviem, ci som vobec presla semestrom. ale dufam.
    citam, ze tvoje predmety tiez nie su med lizat, ale mam pocit, ze ta to bavi, co je fakt super. len hej, na niektore predmety sa treba naucit absurdne vela zapamatavaciek. tak ti drzim palce, aby si vsetko zvladla :)

    OdpovědětVymazat