28. 10. 2016

Halloweenský tag

Přeji všem hezký Halloween, ať už ho slavíte nebo ne :) A také hezké čtení článku, pokud budete tag taky dělat napište do komentáře, ráda si ho přečtu :)

1.Oblíbený Halloweenský film?
Nedávno jsem viděla Hokus pokus a to mě celkem bavilo, minulý rok jsem viděla Mrtvou nevěstu a V tom domě straší, všechny filmy jsou fajn. Každopádně jestli bych měla vypíchnout opravdu oblíbený film tak musím samozřejmě zmínit Harryho Pottera <3 To je srdcová záležitost :)

2.Jaké jsi kdy měla kostýmy na Halloween?
I přesto, že v česku jsou spíše typické karnevaly, tak jsem byla i na Halloweenské párty, první dvě z nich byly na základní škole( 8. a 9. třída), jeden rok jsem byla za čertici a ten další tuším za upírku. Taky jsme si dělaly Haloween s kámoškama kde jsem opět byla za upírku a před rokem nebo dvěma jsme byly na Halloweenské zábavě kde jsem byla v podstatě taky za upírku, ale zpočívalo to v roztrženým krvavým triku a krvi u pusy, kterou jsem v průběhu večera smazala :D.

3.Co budeš v letošním roce na Halloween dělat?
Haloween se slaví 31.10. a to je pondělí takže budu ve škole, ale 29.10. půjdeme na Halloweenskou párty.

4.Za co letos půjdeš?
Letos plánuji strašidelnou panenku/holčičku z hororu :)


5.Máš ráda strašidelné atrakce?
Na jednu stranu jsem srab a nedokážu si představit koukat na horory, na druhou stranu mám ráda se bát, vždycky mě lákaly strašidelné a opuštěné domy, i když se bojím tak svÝm způsoBem mám ráda stezky odvahy, ale nejsem si jistá zda bych navštívila nějakej pořádnej strašidelnej hrad ( ty co bývají jako atratkce na poutích nepočítám ty jsou spíš k smíchu :D), každopádně letos jsem byla v Dětenicích v pekle a ve středověké krčmě a ve středověkém hotelu, kde se i strašilo a také v pekle Čertovina a všude se mi hrozně moc líbilo :)

6.Upíři VS. vlkodlaci?
V Twilight sáze vlkodaci, v upířích deníkách spíš upíři :D, no ale abych byla upřímná možná mě ty vlci táhnou tak nějak víc... obecně mám vlky hrozně ráda :)
7.Budeš zdobit dům?
Mamka každoročně dělá podzimní výzdobu, takže máme dům vyzdobený podzimně, na schodišti u vchodových dveří máme různé dekorace a lucerničky, stejně tak v podzimním duchu máme vyzdobenou chodbu a na jídelním stole máme takový pozdzimní tác s kůrou a třemi skleničkami ozdobenými listy a přírodninami do kterých se dá svíčka a vypadá to moc hezky :)A za okny místo kytek máme koflíky s vřesy, mechy a dalšími podzimními rostlinami a dekoracemi.

8.Věříš na duchy?
Ano

9.Oblíbený horor?
Žádný já na horory nekoukám, ale když bych musela jeden říct tak asi OKO, ale moc jsme jich za život neviděla :D

10.Oblíbená věc na Halloweenu?
Taková ta podzimní strašidelná atmosféra :)

11.Oblíbené Halloweenské jídlo?
Nikdy jsem neměla Halloweenské sladkosti, cupcaky apod, ale mám moc ráda dýňovou polévku a tetos budeme dělat dýňový džus :) A strašně moc chci ochutnat dýňový kafe, vím že všichni šílí po Pumpkin latté od Starbucks, ale pozdle mě se platí spíš za značku, a u nás v kávárně ho dělají také tak snad ho budou mít i v listopadu, dřív se tam totiž nedostanu...

12. Vyřezáváte dýni?
Ne, ale brala bych to :)


13 Jakou nejdivnější věc vlastníš?
Když jsem byla malá sbírala jsem každou blbost a brala to jako něco divného a tajemného, třeba jako nějaký poklad, pamatuju si, že jsme doma našla klíč, který nepasuje do žádných dveří a taky takový "zlatý" řetízek. Možná bych to ještě někde našla, ale teď už mi to vůbec divné nepřijde :D


14) Vlezla jsi někdy do opuštěného domu nebo jiné budovy? 
Ano a né jednou jako malou mě to doslovo lákalo a do jednoho puštěného domu jsme vlezli několikrát,pak si vybavuji ještě další dva domy kde jsem byla v jednom z nich taktéž víckrát ...:)




4 komentáře:

  1. ~Čauué~
    Mrtvou nevěstu jsem neviděla, ale jako vím, o co jde :)
    Já jsem spíš pro upíry než vlkodlaky, ale nic proti vlkodlakům :D
    Babíčka s dědou Halloween neslaví vůbec... mamka nějak měla na zahradě třeba dýně :D
    Dýňová polévka... myslím, že jsem ji měla jen jednou, ale byla moc dobrá :)
    Já vlezla do staré polorozpadnuté nemocnice, která je ohraničena, aby tam nikdo nelezl, ale řekla bych, že tak dlouho, že už jsou tam díry :D
    Hezký tag :)
    Přemýšlím, že bych se aspoň zítra mohla nějak načárat :D
    Tak ahoj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mrtvu nevestu som tusim raz zacala pozerat, ale akosi sa mi nepodarilo dopozerat. tusim by som to mohla tento rok napravit.
    ja inak vobec Halloween neoslavujem, ono je to vlastne iba zamienka na to, aby sa mohla poriadat nejaka tematicka party. a to nie je uplne moj styl.
    pamatam sa, ze ked som bola jeden rok u starych rodicov na dedine na jesen, tak nam dali tekvicu na vyrezavanie a aj sme si ju potom doma vyrezali, ale teda ziadna slava :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný Tag! To dýňové Latte jsem neměla a vlastně ani nic dýňového ale docela by mě zajímalo jak to chutná :P Opuštěné domy nemám ráda a už vůbec nemám ráda Klauny :/

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že Harry Potter podle mě k podzimu patří, vždy když začne podzim dávám si maraton Harryho :-D dále mám ráda ke konci podzimu Bylo nás pět :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat