2. 10. 2016

Wishlist říjen 2016

Krásný podzimní den,
 zářijový wishlist vyšel s opožděním, takže po poměrně krátké době je tu další a to říjnový :)

1.Harry Potter a prokleté dítě

Hned na první příčku wishlistu musím dát právě tuto knihu. Nejspíš to nevíte, ale jsem fanynka Harryho Pottera a tento týden jsem několikrát prošla kolem knihkupectví, kde na mě za výlohou koukala tato kniha. Nevím jestli si jí pořídím sama nebo vyčkám a budu si jí přát k vánocům( to spíš), každopádně musím ji ve své knihovničce mít. Vždycky když jí vidím úplně mi poskočí srdce, jediné z čeho mám opravdu strach je to, že mě zklame, tak doufejme že ne :D

2.Černá slupovací maska
Tuto masku jsem kdysi měla v takových malých pytlíčcích z ebay a tenkrát mi moc nevyhovovala, ale chtěla bych ji zkusit znovu, protože opravdu bojuji s černými tečkami a chtěla bych si pořídit nějakou v tubě :)


3.Dlouhé triko s rozparkem

Teď je tenzo střih trik a svetrů hodně populární, moc mě zaujalo khaki triko s rozparkem v Tally weijl jenže, neměli moji velikost, ale rozhodně bych si nějaké takové dlouhé triko pořísit chtěla :) Pokud máte tipy kam na ně tak se s nimi :)


4. černé prostěradlo a povlečení

Můj pokoj je laděn do černo-šedo- bíla, jiné barvy v mém pokoji příliš neuvidíte, stejně tak se snažím ladit i povlečení, ale mám pouze zebrované (bílo černé) a pak bílé s černými trojúhleníky, k oběma mám šedé prostěradlo a polštářky, teď nově mám i zebrované polštářky, ale k zebrovanému povlečení už to nevypadá dobře a proto bych chtěla černé povlečení klidně i s prostěradlem ( černé prostěradlo se stejně  jako šedé bude hodit ke všem vyjemnovaným soupravám), navíc se mi černá moc líbí, vypadá tak nějak elegantně :). Každopádně nepohrdla bych ani černým prostěradlem s kombinací s nějakým povlečením do černa, ale třeba s nějakými vzory nebo tak :)

5.Hrneček

Poslední dobou mi klasické hrnečky nestačí a přemýšlím o tom, že by se mi hodil nějaký půl litrový(prostě větší), kam se vejde víc čaje a hned ho nevypiju :D. Musím se po nějakém poohlédnout, podzim je tu a čaje bude třeba víc a víc :D

8 komentářů:

  1. ~Čaué~
    Musíš toho doma mít už asi docela hodně :)
    Harry Pother a prokleté détě? To není zfilmované, ne? :) Znám totiž všechny díly a dva jsem četla, ale toto mi nic neříká.
    Slupovací masku jsem už také někdy zkoušela... a to masky nepoužívám :D
    Te'd vídám na hodně holkách ve škole dlouhé triko s rozparkem, není to špatné :) Vypadá to docela hezky :)
    Černé prostěradlo jsem ještě moc neviděla, ale vypadá to luxusně :)
    Ten černý hrnek také :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný wishlist :) O zlupovacej maske som toho veľa počula ale ja sama som ju ešte nikdy nevyskúšala. Hrnček je na mojom wishlite tiež, chcela by som nejaký pekný a originálny, ktorý by patril len mne :D Hlavne teraz, keď sa blíži zima je úplne ideálny :D čo sa týka toho trička s rozparkom, tiež by som veľmi rada vedela, kde sa dajú nejaké zohnať, ja som videla jedno prekrásne na stránkach bershky ale to už bolo celkom dávno a navyše už mali len veľké veľkosti :(

    OdpovědětVymazat
  3. Harryho chci :-D a ten hrneček vypadá fakt moc dobře.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. prave dnes som bola v knihkupectve a rozmyslala som, ci si tu knihu nepriat na Vianoce. celkom rada by som ju mala doma a dost sa obavam, ze v kniznici ju este dost dlho mat nebudu. alebo ked ju budu mat, tak bude na rok dopredu zarezervovana :D ale najradsej by som asi bola, keby som si ju mohla pozicat od niektorej z mojich kamaratiek, ktore si ju zrejme planuju kupit. tiez sa trochu bojim, ze ma sklame, ale pevne verim, ze nie.
    dlhe tricka s rozparkom vyzeraju dobre na babach, ktore vidavam, akurat vraj to nie je uplne prakticke tricko, ked clovek chodi. take asi o 10cm kratsie ako na obrazku by som si rada poriadila, ale neviem, ci by to zrovna mojej postave lichotilo.
    hrnceky su na jesen a zimu must have a tie velke rozhodne maju nieco do seba.

    OdpovědětVymazat
  5. Černá maska by se mi také hodila. Nevím, kde ji sehnat :/

    Tričko s rozparkem je moc hezké ♥ Na těch hubených slečnách (nebo na obrázcích) to vypadá úžasně. Realita je už trošku horší.

    Super věci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, omlouvám se za reklamu, po dlouhé době, ale když budeš chtít, můžeš mi dát sem hlásek: http://cosmicdust.blog.cz/1610/your-favorite-pic-1-kolo

    OdpovědětVymazat
  7. Černou barvu mám moc ráda,takze tohle by bylo něco pro mě..já mám pokoj sedo bílý,jelikoz zase nechci aby ta místnost byla nějak tmavá :) a tričko nebo svetr s rozparkem vypadá suprove,ale nikde jsem ještě neviděla nějaký,ktrey by se mi líbil :/ :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ta knizka je vazne super mam ji doma a jsem nadsena

    OdpovědětVymazat