30. 9. 2016

Nákupy - kosmetika + kryty na mobil

Hezký pátek všem ! :) 
Dnes vám ukážu co jsem si v poslední době koupila za kosmetiku a také vám zde ukážu tři kryty na mobil, které jsem si objednala z ebay. :) Tak hurá do toho :)


1.Sprchové gely
Začneme tím nejnovějším a to jsou sprchové gely od zančky Dermacol, koupila jsem si je včera v LIDLU, kde je měli za 33 KČ. Vybrala jsem melounový a mangový, ty mi voněly nejlépe, ale měli i jiné druhy :) 

2. Pleťová maska Avon
V avonu jsem si objednala tuto černou masku, myslela jsem si, že to bude taková ta slupovací, ale není. Nanese se na obličej a až zešedne opláchne se, pleť je po ní sice hebká, ale nevytáhne černé tečky, cože teda ani není jejím úkolem, ale já se špatně podívala a myslela jsem že to bude ta co černé tečky vytáhne. :) Stála okolo 50 Kč

3.Oční stíny
Na stránce vinted jsem si u jedné uživatelky vybrala ti paletky stínů - na fotce jsou ale jen dvě, protože tu třetí jsem si odvezla na intr a nemám ji u sebe. Nejlepší mi přijde ta v levo, tu používám často hlavně ty dva stíny vlevo. Tu paletku vpravo jsem zatím moc nepoužila a tu třetí tedy používám občas do školy. Všechn paletky mě i s poštou vyšly na neuvěřitelných 68 Kč.

4.Sada štětců ebay
V sadě bly celkem 4 štětce, ale dva mám opět na intru - z té sady jsou to ty "lepší" neboli ty, které využívám častěji a vhovují mi víc. Jsou super a stály jen 35 Kč.Přidávám foto celé sady od prodejce :

5. Rtěnka NYC
 Tuto rtěnku si původně koupila mamka, ale nakonec nějak zůstala u mě a já si jí opravdu oblíbila.

 Je to krásný odstín, vhodný i na běžné nošení, rtěnka nevysušuje a dle mého názoru je fajn. Cenu bohužel nevím, ale je z drogerie Rossman.

Číslo odstínu je 101 Excpection NUDE.

6. Kryty na mobil

Protože jsem si na konci léta pořídila nový mobil, neváhala jsem a vybrala si na něj kryty.
Jako první mi přišel ten vlevo  - krásný zlatý, zrdcadlový -  nádherně padne na mobil a ochrání ho - má i zlaté okraje což vypadá dobře a navíc to i okraje chrání před škrábanci, jediné nevýhoda je to, že jak je hladký a zrcadlový je na něm vidět každé škrábnutí a odření. Stál  85 Kč
Uprostřed je průhledný kryt, který nepoužívám - přišel mi zkroucený, nesedí na mobilu, ale jinak by byl fajn je silikonový a taktéž ochrání i okraje mobilu, bohužel díky zkrouceninám nesedí. Stál naštěstí jen 18 Kč.
No a nejzajímavější je ten vpravo, je průhledný, ale jsou v něm třpytky, které plavou ve vodě, tento kryt každého zaujme a hodně lidí mi ho chválí a pozorují třpytky a všelijak s mobilem třesou a podobně :D. Někdy je to sranda a fakt každý si ho všimne a půjčuje na prohlédnutí. Mobil v něm hezky drží, ale jako nevýhodu vidím to že je kryt poměrně tlustý (plast  prostro na vodu a třpytky a další plast), mobil pak působí mohutněji je mhonem těžší a větší.Navíc je udělaný takovovým způsobem, že né všude zakryje okraje, takže se mohou odřít. Stál 70 Kč.


5 komentářů:

  1. Také moc pěkné věci :) sprchové gely o Dermacolu používám moc ráda,nejlepsi je ten melounový.. mango jsem nikdy neměla a to musím napravit :D rtěnka má příjemnou barvicku :) jak ti ty štětce vyhovují,jsou kvalitní ? :) Já z ebay neobjednavam nic z kosmetiky ani oblečení,tak s tím nemám zkušenosti:)

    OdpovědětVymazat
  2. Juu, aroma ritual miluju jak krásně voní! Díky za tip, musím skočit do lidlu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ~Čaué~
    O těchto sprchových gelech jsem slyšela :)
    Pleťovou masku jsem nepoužila už víc jak rok :D
    Oční stíny až tolik nepoužívám, ale mám jich poměrně dost :)
    Štětečky nemám, asi jeden nebo dva... nemám ani tolik proč je používat no :D
    Ta rtěnka je ale pěkná :)
    Kryty jsou takové jednoduché a obyčejné, ale nejsou vůbec ošklivé :) Za 18 korun to je paráda. Možná nějaký barevnější by byl dražší.
    S těmi třpytkami vypadá dobře :) Zajímavě :) Já nějaké spešl kryty nemám. :D Vlastně nemám :D Mám jen dvě různé barvy toho spodku mobilu ... jestli chápeš :D
    Tak jo... tak ahoj :)

    OdpovědětVymazat
  4. od Dermacolu som tusim sprchac este ani nemala, ale viem, ze velmi pekne vonaju. mozno si nabuduce, ked budem nejaky zhanat, kupim prave niektory od tejto znacky.
    ruz vyzera pekne, taka jesenna farba :)
    a kryty na mobil su pekne, ten s trblietkami vyzera tak zaujimavo, ze ked sa clovek nudi, aspon sa ma s cim hrat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tie sprchové gély sú bomba! milujem tie vône.. :) tak isto krásne kryty na mobil a rúž! :)

    OdpovědětVymazat