21. 6. 2018

Nákupy na eshop LIDL

Ahoj,
co se týče obchodu LIDL tak je to jednoznačně můj nejoblíbenější obchod, jak co se týče jídla, tak ale oblečení, které tam nakupuji snad nejčastěji ze všech obchodů, ale i věci do domácnosti - třeba povlečení a prostěradla, věci do kuchyně  a mnoho dalšího.

Poměrně nově má LIDL i eshop, já na něm před pár dny udělala mou druhou objednávku a dnes mi přišel balík s věcmi a tak jsem si řekla, že se s vámi podělím o to, co jsem si objednala :)



Věc, kvůli které celá objednávka vznikla je gumová růžová taška (399 Kč), možná někteří víte, že je inspirovaná taškami Obag, i já obag vlastním, mám jednu originální a teď už dvě "napodobeniny". Nejedná se o fejky, protože ani jedna nemá logo Obag, jsou to prostě jen gumové tašky. Tu první co mám je více podobná obag, protože se do ní dají dát ucha ( držadla ) podle vlastního výběru a lze je vyměňovat a stejně tak vnitřní taška. U této LIDLOVSKÉ jsou držadla i vnitřní taška napevno připevněné a není tedy možné je měnit za jiné a kombinovat podle sebe. I tak se mi ale kabelka líbí vnitřní taška je na stáhnutí a má krásný desing, co se mi ale nelíbí jsou právě ta ucha a ty bych okamžitě vyměnila kdyby to šlo :D buď za klasická lana nebo za jedny zlaté ucha, které  už doma mám, možná mi to přítel nějak předělá, ale doufám, že se tím nezničí :) 

K nákupu jsem ještě přihodila šaty (149 Kč), na které jsem koukala už v letáku, ale nestihla jsem je koupit a pak už je u nás neměli. Letos jsme si moc oblíbila vzor tropických listů ( palmových, banánových, no asi jste sami postřehly, že obchody teď tímto vzorem přetákají), se stejným vzorem měli více oblečení rozmýšlela jsem se ještě nad overalem nebo tričkem, ale usoudila jsem že nemám ani jedny takové lehké látkové šaty, na běžný nošení, tak jsem vzala šaty. Dnes jsem je měla a jsou strašně pohodlné, ale přijdou mi spíš na doma a na zahradu, ale uvidím ráda bych je nosila i normálně, ale na postavě si nejsem jistá, zda mi úplně sluší na běžný nošení...

Další dvě věci jsem vyfotila ještě z blízka, aby byly lépe vidět. První je elektrický mlýnek na koření (199 Kč), hrozně mě zaujal vzhledově, protože v těchto barvách mám laděnou celou kuchyň ( viz předchozí článek), druhá věc je power banka (199 Kč) , neboli věc sloužící k nabíjení, když nemáte možnost elektrického připojení. Jednu už mám, ale měla jsem ji na festivalu votvírák a nabila mi mobil naplno jednou a po druhé už jen tak na půlku, takže moc nevydrží a tak jsem si řekla, že si radši pořídím dvě, tuhle shodou okolností měla moje kamarádka s sebou a chválila  jí a navíc ji měli zrovna ve slevě !



5 komentářů:

  1. nic ine ako jedlo som zatial v Lidl nekupila, aj ked teda uz som tam oblecenie parkrat obdivovala. tie saty su velmi pekne, na leto ako stvorene :) a aj taska sa mi paci, aj ked ja by som taku velku tasku velmi nevynosila.
    zaujimave, ako sa power banky za par rokov zmensili. moj brat dostal asi pred dvoma rokmi jednu na narodeniny a ta je plochou velka asi ako papier velkosti A6, vysoka asi dva centimetre a celkom tazka. je mozne, ze ma aj vacsiu kapacitu, ale takato mensia mi predsalen pride praktickejsia a prenosnejsia.

    OdpovědětVymazat
  2. Z Lidlu si objednávám jen věci na kolo (teda neobjednávám, chodím si pro ně rovnou na prodejnu) a kraťásky.

    Jinak hezké věcičky :)

    Mimochodem pamatuješ si mě z minulého blogu? (http://luciannap.blog.cz/) Jsem projížděla staré affs a jsi jedna z mála aktivních :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to asi rok zpátky, co jsem si v LIDLU z dýšek z brigády koupila šortky a triko ��
    Se dá i objednávat? Jsem netušila, hustý! :)
    ta taška se hezky hodí k těm šatům :3
    Husté věcičky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. V Lidlu si kupuju oblečení taky docela často. Řekla bych, že tam mají vkusné věci za přijatelnou cenu. Materiály mi jsou příjemné a oblečení mi tam padne. Oblečení pořízené právě Lidlu nosím snad úplně nejraději. To, že mají nově e-shop jsem vůbec netušila, takže mockrát děkuju za info, hned se na něj jdu podívat. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na ty šaty jsem koukala na netu, ale u nás v obchodě je neměli. Jsou krásné a tou kabelkou jsi mi vyrazila dech...tu chci prostě :-D
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat