31. 7. 2018

Diary červenec 2018 - první prázdninový měsíc

🌼
Ahoj,
dnešní článek, bude z kategorie "DENÍČEK", chtěla bych se rozepsat o tom, co se dělo první měsíc letošního léta. Protože jsem poslední deníčkový článek psala na začátku června ještě rychle shrnu konec června, aby nebyl takový skok a hlavně se udála docela podstatná věc.


🌼KONEC ŠKOLNÍHO ROKU
- červen pro mě znamenal konec školního roku- prvního školního roku v roli učitelky, nikoli studentky. První rok, kdy jsem měla opravdové zaměstnání a první rok s mojí první třídou v životě. Práce učitelky ve školce je práce, kterou dělám s láskou a radostí, práce, kterou jsem si vysnila a tento školní rok byl prostě skvělý. 
- musím se vrátit k poslednímu článku a konkrétně k tomu, že jsem psala, že jsem byla přesunuta na jinou školku, teď už o tom mohu mluvit otevřeně a říct, jak to vlastně vše bylo. Už v průběhu roku jsem se dozvěděla, že by v prosinci (2018), mělo být volné místo u nás ve vesnici ve školce (paní půjde do důchodu), to jsem, ale nemohla říct v práci, protože jsem potřebovala prodloužit smlouvu na další školní rok abych nebyla od srpna do prosince nezaměstnaná a navíc jsem to tam měla hrozně ráda a dost jsem se s tím trápila a přemýšlela nad tím..nevěděla co vlastně dělat, protože pracovat u nás ve školce byl můj sen, ale tam, kde jsem byla, to bylo skvělý -jak kolektiv, tak děti, prostě jsem byla spokojená ( jen to dojíždění mi malinko vadilo, ale bylo to necelých 10 minut autobusem, spíš mi vadilo, že spoje ne vždy dobře navazovaly). Takže jsem si sama pro sebe řekla, že to prostě nechám plynout a nebudu to řešit... třeba by to místo ani nakonec nebylo a tak jsem to prostě nechala plavat. Pak si mě zavolala paní ředitelka, ale o tom jsem mluvila v minulém článku - přeložila mě na jinou školku, aby mi nemusela zkrátit úvazek a chtěla mě u předškoláků a starších dětí ( byla jsem u dvouletých). Vše jsem odkývala, ale nadšená jsem nebyla z mnoha důvodů, navíc to pro mě znamenalo, že nastoupím do nové práce a pak teda zase od prosince odejdu.... no zas mi to usnadnilo to rozhodnutí, protože, jak jsem psala v současné školce jsem byla spokojená a bylo by pro mě těžké odejít. Co osud nechtěl, zazvonil mi telefon, kde mi vedoucí učitelka ze školky z naší vesnice oznámila, že bych mohla nastoupit od září, no a tak se vše změnilo a vyřešilo pro můj prospěch. Školní rok jsem dosloužila v mojí školce a od září půjdu k nám do vesnice a žádný přesun a výpověď v rozběhlém školním roce se konat nebude, no nemám já štěstí ? Zatím nemám podepsanou smlouvu, ale mám to na 100% přislíbené, takže se těším. Navíc se to sešlo tak, že od září jsou volná místa dvě a ještě to jedno od prosince, takže trošku doufám, že tam budeme nové mladé a třeba se skamarádíme, s mojí kolegyní budeme úplně nové, takže si vše uděláme podle sebe, máme volnou ruku v přípravě třídy - třída byla určená pro předškoláky, ale my budeme mít malé děti, takže tam budou nějaké změny... no těším se i když i trochu bojím, ale je to takový "příjemný" strach, spíš nervozita. Držte mi palce.

🌼PRVNÍ TÝDEN V ČERVENCI
- první dva dny jsem ještě musela do práce, ve školce bude rekonstrukce, takže jsme stěhovali nábytek a vyklízeli třídu, bylo mi to trochu líto, že ty "novinky" se už netýkají mě a, že už nejsem tolik zapojená do dění, ale slíbila jsem všem, že se přijedu na vše podívat a navštívit školku a okouknout změny...Budou mi chybět, loučení bylo docela smutné, ale to je tak vždycky...Hrozně doufám, že nebudu litovat a že se v nové školce budu mít dobře a budeme se tam mít také všichni rádi.
 - ve středu jsem měla už dovolenou a chystala se na příjezd mých kamarádek ( girl gang) a kamarádů, které u nás byly přes svátky a víkend. Bylo to skvělý, mám je tolik ráda, jsou to opravdu pravý
kamarádi a hrozně jsme si ty dny užili ! <3
💜
- v těchto dnech se k nám také na zahradě připojil kocourek, trávili jsme hodně času venku a on tam s námi byl každý den, protože jsem milovník koček ( jednu mám doma) dala jsem mu trochu jídla, jedl jakoby týden nic neměl,...no nebudu to okecávat, už je prostě náš a máme ho doma, jeho zdravotní stav byl bídný - ve smyslu, že byl zubožený. Dostal antibiotika, kapičky do očí, tablety a kapky na odčervení a proti parazitům, byl na operaci zubů - velký zánět dásní a kastraci, čeká nás kontrola a očkování a mělo by to být v pořádku :) Takže už mám doma dva kočičáky :)
😽

🌼DRUHÝ TÝDEN V ČERVENCI

Druhý týden v červenci byl můj první týden dovolené, ale narovinu, vůbec mi to jako dovolená nepřišlo, počasí nebylo moc dobré a já řešila Adýska (= kocoura - veterinu a tak). Jediný pořádný zážitek z těchto dnů byl, ten, že jsem se sešla s kamarádkama ze střední a to vždy bývá super :)
💚
🌼TŘETÍ A ČTVRTÝ TÝDEN V ČERVENCI

- oba týdny jsem chodila do práce, protože školky mají prázdninový provoz, abych řekla  pravdu nijak mě to nevadilo, prázdninový provoz je prostě jiný a volnější, navíc jsem mohla strávit ještě pár dní s kolegyněmi i dětmi, které mám ráda a protože jsem neměla jen naše děti, ale i děti z jiných tříd v naší školce, které byly starší, tak už nebylo tolik práce, protože s těmi dvouletými práce je :).
Stihla jsem jít taky na masáž, kterou nám školka hradí. Každou chvíli jsme měli nějakou grilovačku ať už s kamarády nebo rodinou, ale jinak nic extra zajímavého.
- v pátek 27.7. jsme byli pozvaný ke kamarádce Terce , konkrétně já, Eliška a Týnka, kdysi jsme byly nerozlučná parta a dodnes je fakt doslova miluju a vzpomínám na naše pubertální časy a párty a na vše a takhle se po delší době společně sejít bylo skvělý a maximálně jsem si to užila, píšu to tu už po několikáté, ale tohle jsou prostě kámošky, který budu mít už na celý život a to co jsem prožila s nimi se nedá ničím nahradit. Když jsem s nima tak se cítím, hrozně přirozeně, vlastně mám pocit, že jsem zase o několik let mladší a prostě nevím jak to popsat, asi ty vzpomínky, kdy jsme byli samej průser, ale pořád spolu... nejlepší "mládí" jsme díky nim měla <3

...na sobě čistej gear, ale stejně jdem fellit na špinavý schody,...
Prej parta přehnanejch hovad, 
co se vod mala neuměj chovat,
prej kalíme, hulíme, fetujem,
serem na zákony, co k tomu dodat.
Jinej sport, jiná doba,
chcem bouchnout, jak supernova,
milovat město, na každý ulici, 
na každym rohu se cejtit, jak doma,
💓

-hned den poté, jsem šla s kamarádkou Renčou na takovou akci od rádia Blaník, která se konala u nás ve vesnici a večer jsme měli v plánu s ní, Eliškou a jejím přítelem a s mým přítelem něco podniknout venku, ale byla velká bouřka, tak jsme nakonec byli u nás doma :D V neděli jsme doma grilovali, ale jinak to byl odpočinkovej den u bazénu.
🍖


🌼POSLEDNÍ DVA ČERVENCOVÉ DNY
- poslední dva dny - včerejšek a dnešek, jsem nijak zajímavě nestrávila, včera jsem akorát jela na menší nákupy, koupila jsem něco pro kočky a něco do kuchyně, což mi připomíná, že bych vám měla sdělit, jak vypadá naše rekonstrukce, od minulého článku se změnilo hlavně to, že už máme židle a dodělanou obývákovou část - gauč a konferenční stolek a také to, že máme v celém bytě nové dveře a prahy.


🏠



Tak a tohle je můj měsíc v jednom článku, doufám, že jste se dočetli až sem a přeji krásné léto 🌞

🌼



2 komentáře:

  1. to s tou skolkou sa naozaj super vyriesilo, to ma fakt tesi. prajem ti, aby sa ti tam pacilo :) niekedy netreba veci hrotit prilis predcasne, ale radsej pockat, ako sa vsetko vyvinie. obcas to vsetko prijemne prekvapi :)
    je super, ze sa takto stale stretavas s kamaratkami a kamaratmi, aj ked uz nechodis s nimi do skoly. je pekne vidiet, ze si na seba takto dokazete spravit cas. to su naozaj ti pravi :)
    ten kocurik je krasny :3
    uz som to asi pisala aj minule, ale ta kuchyna sa vam naozaj podarila. je krasna, taka super zladena.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jani :)
    Nějak dřív jsem si to asi neuvědomila a nebo jsi to upravila, ale to písmo na tvém blogu je moc hezké :D
    Jo, to se tak stává.. náhody, štěstí... člověk si něco přeje a nechává to otevřené a osud..či právě zrovna to štěstí nebo náhoda (podle toho, na co věříš) ti to přinese :)
    Takže s prací ve školce spokojená, to je dobře. Já teď od října půjdu do druháku na vysoké. Studuju učitelství v MŠ a zatím to je paráda, tak uvidím, jak to bude pokračovat. :) Brigády mám úplně mimo obor :D Na jednu stranu se na práci ve školce těším a na druhou stranu mi bude asi chybět studium. :D
    Jo, loučení je smutné. Na co si zvykneš, to těžko opouštíš, ačkoli se třeba zároveň těšíš a jsi zvědavá na to nové.. ačkoli jsou tam i ty obavy z neznámého :D
    Chudák kocourek toho podstoupil hodně.. operace zubů.. jaj.
    A kočičáci se snášejí v pohodě? :D
    Vypadá to u vás moc hezky :)
    tak se měj :)

    OdpovědětVymazat