25. 8. 2018

Diary srpen 2018

Ahoj✋,
tak a je tu tady, konec léta. 
Je vůbec možný, že to tak uteklo a že jsou dva měsíce za námi ?
Jako upřímně, na jednu stranu to uteklo, miluju léto, nevadily mi ani moc ty tropy co byly ( i když už byly dny, kdy se mi ani nechtělo k bazénu a raději jsem byla zalezlá doma🏠 , ale už se těším i na podzim 🍂a hlavně na vánoce 🎄, protože prostě já pořád žiju tou naší novou domácností, pořád si říkám, kde bude vánoční stromeček a dekorace ( já vím jsem blázen 😅, takhle v srpnu řešit vánoce, ale já se tak těším na tu atmosféru a jak budu péct cukroví a všude budou světýlka a svíčky, no prostě jsem trochu magor🙊).
Ale pryč od vánoc, na ty je ještě čas, teď se raději vrátím k tomu co bylo.
První zajímavou událostí v srpnu bylo, že jsme s přítelem - Tondou, synovcem Jířou a taťkou jeli do vodního ráje v Jihlavě. Počasí nám vyšlo synovec (i Tonda) se pořádně vyblbli a byl to fajn den 🌞.
Pár dní na to jsme jeli do Hlinska, kde je minibazar ( nevím proč ten název, věci tam jsou úplně nové a "mini" to určitě není, jsou to tři budovy s obchody😁) a tam jsem si nakoupila nějaké oblečení, doplňky, dekorace atd. původně sem chtěla udělat nákupy, ale jsem moc líná to fotit, ale ještě je šance, že ten článek vyjde 💁MOŽNÁ.
Od 13.srpna jsem zase musela do práce - do školky na prázdninový provoz, doufala jsem, že budu mít třídu s dětmi z naší školky a hlavně děti přímo z mé třídy...no bohužel ne, každopádně ten týden utekl rychle v pondělí jsem byla v práci jen půl dne, v úterý jsem měla celý den dovolenou a středa, čtvrtek a pátek jsem nějak přežila 😃. Navíc školku postihla viroza, takže bylo málo dětí, spojovaly se třídy a byly trošku zmatky, tak jsem občas i přecházela z jedné třídy do druhé... 
Radovala jsem se , že tím pro mě práce končí, že bude už volno a pak až nástup do nové školky, jenže mi volali z ředitelství, že musím přijít ještě v úterý.
V sobotu jsme jeli na další výlet, opět do bazénu, ale tentokrát do aqualandu Moravia, což už je jiná liga než vodní ráj, byla jsem tam podruhý a je to tam prostě super, ty vodní atrakce jsou boží !
🌊💦💧


🌊💦💧

🍸🍹


Taky jsme oslavili synovcovi deváté narozeniny, dostal spoustu oblečení, lego, knížky, hru na počítač,..
🍨



V neděli za mnou přijeli moje dvě kamarádky ze střední a jedné z nich dítě - Kubíček, moc jsme si to užili, jsem vždy ráda, že je vidím 💓
💙💚💛💜
Večer jsme ještě šli na opíkačku k rybníku, to byla taky skvělá akce, šla sem já Tonda, moje nejlepší kámoška Eliška, její přítel Luky, Renča a Týnka. Seděli jsme u ohně, pili víno, jedli párky a bylo nám skvěle, nebo aspoň mě... já prostě tyhle "akce" miluju, tohle je druh akcí, který mám nejraději 💗🔥

V pondělí jsem šla do nové školky, kam nastupuji, vzhledem k tomu, že je to u nás na vesnici a, že jsem tam už několikrát byla ať už dobrovolně pomáhat nebo na praxi ( nevím, jestli jsem říkala, že vedoucí učitelka je mamka, mojí kámošky Terky, takže jsme často pomáhaly na různých akcí od školky), no prostě vzhledem k tomu, že to tam znám, to pro mě nebylo nějak překvapivé, ale prošly jsme celou školku a dostala jsem se i do míst, kde to neznám, prohlédla si mojí budoucí třídu a hlavně poprvé viděla mojí novou kolegyňku, nechci nic zakřiknout, ale mám z ní dobrý pocit a trochu doufám, že třeba nebudeme jen kolegyně, ale i kamarádky, ale na to je po jednom setkání brzy 😃. Radši možná počítat s horším a pak mít radost 😉
V úterý jsem šla tedy NAPOSLEDY do školky, kde jsem pracovala a nakonec to bylo skvělý, měla jsem své děti a i když, upřímně,by bylo jednodušší odejít aniž bych je viděla a nevěděla, že je to naposledy, ale mám aspoň hezkou vzpomínku (achjo, budou mi chybět lumpíci😞)


Pravděpodobně poslední výlet za toto léto jsme uskutečnili ve čtvrtek, to jsme jeli do Moravského krasu do Punkevní jeskyně a na propast Macocha. Opět skvělý výlet.🎒🌳

🌳🌄🌲

Dneska jsem se pustila do pečení, protože máme hodně švestek ( asi budu muset udělat i povidla 😃)
Udělala jsem švestkový koláč s vanilkovým pudinkem. Celkem mě baví zpracovávat suroviny ze zahrady, dělala jsem i švestkovou šťávu, ta mě fakt nenadchla, ale třeba mátová to je boží 👌

recept zde: švestkový koláč

Zítra poslední den mých prázdnin a v pondělí už nastupuji do školky, do nové školky.

Držte mi palce a vykročte i za mě pravou nohou, děkuji a mějte se krásně a užívejte si zbytek léta 😘

2 komentáře:

  1. Ahojky :)
    Pro mě je to vice než dva měsíce. Na jednu stranu mi ty prázdniny přijdou už nekonečné. Nebo spíš před nějakou dobou přišly, ale na druhou stranu a poslední dobou mi přijde, že to uteklo rychle. Můj bratr se za týden vrací do školy... já mám školu až od října.
    Ale na podzim se už taky docela těším a už i na Vánoce lehce myslím.
    Ne, nejsi ani magor, tak to má myslím i více lidí. Jak kdo no.. :D
    Aspoň se přes léto nenudíš :D
    Já ve Vodním ráji nebo v něčem podobném ještě nikdy nebyla :D Jen obyč Brodské koupaliště, které je pro mě zcela vyhovující a dostačující :D
    Je dobře, že si užíváš příjemných chvilek s příbuznými, známými, příteli a přítelem Tondou :D
    Ať se ti v nové školce daří :)

    OdpovědětVymazat
  2. zda sa mi, ze tie prazdniny presli naozaj prirychlo, ale to je tusim uz tak so vsetkym. cele prazdniny som pracovala, okrem jedneho tyzdna, kedy som bola v Edinburghu. prazdniny som uz mala aj v juni a este dva septembrove tyzdne prazdnin mam pred sebou, aj ked by som uz pomaly ale isto mala zacat riesit skolu. no este sa idem snazit uzit si nejake to vyletovanie a nicnerobenie, lebo mam pocit, ze som si cez leto absolutne neoddychla. potrebujem nacerpat silu do skoly, lebo uz teraz mam pocit, ze nestiham :D
    v Aqualande Moravia som bola tusim minuly rok a bolo tam celkom fajn, ale tento rok som uprednostnila Aquapark Senec, ktory mam aspon o nieco blizsie a poznam to tam. dobre som sa tam aj s bratom vyblaznila, takze som bola dost spokojna.
    uzi si este posledny prazdninovy vikend a vela stastia v novej skolke! :)

    OdpovědětVymazat