12. 10. 2018

Big jeans jacket outfit autumn / Podzimní outfit s velkou riflovou bundou

🍂🌛
Hezké podzimní odpoledne, 
po delší době jsem vytáhla svoji riflovou bundu, nebo pro někoho možná kabát. Tento kousek je starší než já sama, tedy aspoň myslím. Původně patřil moji mamce a já si ho/ ji upravila -  stačilo  bundu potrhat, udělat pár dírek, nažehlit nášivky, vytahat nitky a ohrnout rukávy a bylo hotovo. Cítím se v ní skvěle, tak jsem udělala pár amatérských fotek, které vám tu teď ukážu.


 Do outfitu jsem zvolila černé kalhoty s vysokým pasem, protože k riflovým bundám už nikdy nedávám riflové kalhoty, popřípadě kraťasy 💙

První nášivka/nažehlovačka je korunka na kapse, má pro mě více významů, jedním z nich je i  například moje příjmení Králová👑




  Na obou ramenách jsou symetricky umístěny dvě růže, jsou vidět ze předu viz první fotka 🌹


Na zádech je větší černá nášivka s nápisem, ta patří mezi mé nejoblíbenější 👽


Na  zadní části u kraje se ještě nachází nenápadná nášivka úst 👄


A poslední nášivka nacházející se na spodní kapse,  která na mě působí "retro" je rádio nebo spíše takový ten kazetkový  přehrávač , říkalo se tomu walkmeno a jako malá jsem ho měla. Dnešní generace asi netuší o čem mluvím 😅.



Všechny  nášivky jsou z ebay 👌

Zbytek oblečení
Kalhoty LIDL, Boty Adidas superstar slip on - mám je z vinted, ale k zakoupení například na  eobuv, tričko s menším roláčkem Terranova, hodinky LIDL 

Tak co říkáte na tento outfit ? Je to váš styl ? A co velká, stará a předěláná riflová bunda, nosili byste takový kousek ? 




14 komentářů:

  1. No ty brďo! Na koho jsem to narazila!
    Pamatuju si tě ještě z blogu sprousesandme.blog.cz. Na chvíli jsem přestala blogovat a dnes jsem na tebe zase narazila! :)
    Ten kabát je krásný, sluší ti!
    Zase se tu někdy ukážu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni tak to koukám, ze si mě pamatuješ ze staryho blogu, to mě moc těší😊😊😊😊 budu se těšit na tvoji další návštěvu 😊☺

      Vymazat
  2. Bundičku sis upravila krásně, je skvělý, že dáváš novou šanci starším kouskům :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ať žije udržitelná móda! Krásná bunda ;).

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný outfit. Ty nášivky jsou super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tobě bundička moc sluší, dobře jsi zvolila! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já dostala k nákupu parfému nádhernou nášivku jako flakonek Dioru a jsem z ní tak nadšená, že pořád vybírám vhodnej kousek oblečení (asi 5 měsíců), žádnej totiž neni dost dobrej :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, mám už doma tak dva roky nášivky a taky pořád čekám na nějaký kousek kam budou ideální :D

      Vymazat
  7. Já musím říct, že ta riflová bunda není úplně můj styl, ale zbytek outfitu se mi líbí :) Miluju rifle s vysokým pasem!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat