17. 11. 2018

Tipy na podzimní výlety #3

Ahoj,
nejprve se omlouvám za neaktivitu, mám několik článků rozepsaných, ale poslední dny nebyl čas, taky jsem byla nemocná a prostě byl frmol. Proto dnešní článek bude spíše kratší, ale za to podle mě velmi zajímavý. Další typ na podzimní výlet, se totiž bude týkat Harryho Pottera a  Harryho musí mít snad každý rád !👌⚡
 Místo které Vám chci dnes představit je ve Velkém Meziřící ( kraj Vysočina) a jedná se o kavárnu Dvojka. V této kavárně probíhá akce s názvem Kouzelný svět Harryho Pottera a musím říct, že kouzelné to místo opravdu je, byla jsem tak nadšená a tak okouzlená místem, že ani nemám moc fotek, takže hodně jich je přímo od nich z FB, ale naprosto odpovídají realitě, vlastně bych řekla, že reálně je to ještě krásnější, no prostě je to místo, které MUSÍTE vidět naživo, jak říkám byla jsem tak mimo a tak šťastná, že jsem si jen užívala tu atmosféru a celkově prostředí.






Nejen, že si můžete dát nápoje právě ze světa Harryho Pottera ( máslový ležák, amorův šíp,odvar z mandragory, mnoholičný lektvar,...), ale také výborné zákusky, například mandragoru, sirupový košíček a mnoho dalšího 😍. Z nápojů se doopravdy kouří a bublají ( nevím jak to udělali 😁). Prostě úplně úžasný a moc doporučuji 💓














To, že se tam pořádně najíte a napijete, je asi samozřejmé, ale také se můžete nechat zařadit do kolejí nebo rozluštit šifry a zjistit, kdo ukradl kámen mudrců, hledáte po kávárně podle nápověd šifry, ty pak luštíte a ta vám zase prozradí kam dál, pokud si nevíte rady dostanete nápovědu ( pokud správně odpovíte na otázky z Harryho Pottera, ale ty jsou pro znalce Harryho snadné 😉). No prostě naprosto úžasné místo, tohle v Česku chybělo, důležité ale je, že tato akce netrvá celý rok a kouzelný svět Harryho je v kavárně pouze do 1.12. 2018.







11 komentářů:

  1. Tvoje články s tipy na výlety vždy stojí za to :) Akorát mě mrzí, že to mám vždy poměrně daleko a místa asi jen tak nenavštívím. Ta kavárna vypadá krásně, i ty zákusky mají tématické :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to těžké, co se vzdálenosti týče, ale zase mi přijde, že je všude hodně tipů z okolí Prahy, tak jsem zase chtěla ukázat jiný kout česka a ukázat, že i mimo Prahu a středočeský kraj jsou zajímavá místa :)

      Vymazat
  2. Ty jo, tak to je teda něco! Upřímně o tom slyším úplně poprvé, což je pro mě dost zvláštní a když nejsem žádný velký fanoušek HP, tak se mi ten nápad moc líbí! Asi zvážím případnou návštěvu :))

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tak to vypada úžasně, slysim o tom poprve. Sice to nemam nejblíž od domova, ale určitě bych toto místo chtěla navštívit!

    OdpovědětVymazat
  4. Teď je toho prostě moc, začalo docela hektické období :-) a navíc když je člověk nemocný, tak nemá na psaní ani pomyšlení :-(, tomu rozumím. Důležité je, že jsi zdravá! :-)
    Článek moc zajímavý a zejména tohle místo - první jsem četla Valašské Meziříčí, tak už jsem se těšila, že je to něco, co mám relativně blízko... ale pak jsem si to přečetla ještě jednou a došlo mi, že je řeč o Velkém Meziříčí... :-( což mám moc daleko :-( ale kavárna je teda nádherná ♥ jak je to všechno tématicky promyšlené až do konce... to se mi moc líbí :-) škoda, že je to jen do 1.12, kdyby to bylo déle, možná bych měla možnost se tam podívat, ale takhle :-( no nicméně opravdu krásná záležitost :-). Super nápad a hlavně do detailů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem si říkala, že by to mohli nechat po celý rok, akce bývá sice každý rok, ale jen na takovou krátkou dobu :(

      Vymazat
  5. Tak toto je zaujímavé a vyzerá to tam super. Verím tomu,že si si to tam užila.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  6. Ó to vypadá moc dobře. Zajímá mě, jak chutná ten Máslový ležák, kt. jsem měla ve studiích HP a byl výborný. Ale určitě bych ráda ochutnala i jiné dobrůtky. Škoda, že už to nestíhám :(.

    OdpovědětVymazat