3. 11. 2018

Tipy na podzimní výlety ( procházky) #2

Dýňový svět / Dýňová farma🎃


 Pokud se chcete naladit na podzimní atmosféru, udělat si výlet a navštívit místo, které je neskutečně fotogenické, doporučuji navštívit dýňový svět. Já jsem konkrétně byla v dýňovém světě na Vysočině, konkrétně na statku u Pipků, ale určitě něco podobného najdete i ve vašem okolí 😊.



Na velkém dvoře je několik pyramid z dýní, dále také domácí zvířata ( slepice, kozy, prasata,...), ve velké stodole je prodej dýní a další zvířátka. Dýní je tam opravdu výběr, dále tam můžete z dýní něco skládat, je tam bludiště, houpačky a různá dřevěná odpočívadla na sezení a prolézání, můžete lézt po balíkách slámy, nebo skákat do "slaměného bazénu", prostě se vyřádit 😁.


Nesním také zapomenout na občerstvení jako je dýňové pivo, polévka nebo dýňové hranolky.
Prostě na vás dýchá podzim ze všech stran. 🍂


 Dokonce v ten den, kdy jsem tam byla i já navštívila dýňový svět youtubrka Not so funny Any, tak můžete kouknout na její video 💓



PS: Tak schválně kdo mě ve videu zahlédl ? 😂



16 komentářů:

  1. Tak to je moc zajímavé místo :) opravdu fotogenické :) Dýně mám ráda, hlavně na talíři v různých variacích :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je mám nejraději na talíři :D Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Zajímavé místo :) rozhodně stvořené k podzimním výletům.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je nádhera, dýně mám opravdu ráda a často z nich takto na podzim vařím :) místo na podzimní fotky jako stvořené :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je nádhera :-) musí to tam být vážně super a hezké fotky.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hned na začátku - jsem moc ráda, že jsi souhlasila se spřátelením :-) už jsem si tě přidala do oblíbených, ano? :-)
    A teď k článku - právě tento Dýňový svět jsem viděla ve videu od Any :-) moc se mi to líbí! Krásné místo... škoda, že to mám tak daleko :-( a ani nevím, že by někde u nás poblíž něco takového bylo, takže si můžu nechat zajít chuť :D :-) ale fotky jsou nádherné a moc ti to sluší! :-) Já mám dýně ráda (hlavně dýňovou polévku, po té bych se utloukla :D) ale i jako dekorace jsou dýně skvělé :-) - prostě je to neodmyslitelná součást podzimu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky moc ráda, moc ti děkuji , já také polévku miluju je jedno z mých nejoblíbenějších :)

      Vymazat
  6. Věřím, že místo je moc kouzelné, také jsem přemýšlela, že se tam vydám na výlet, ale potom jsem si všimla kolik lidí se tam vydává, respektive tak jsem soudila z toho neuvěřitelně velkého počtu příspěvků na instagramu a rozhodla jsem se tam nejet, protože jsem se bála, že by tam bylo opravdu obrovské množství lidí. .) Ale věřím, že ta atmosféra tam musí být kouzelná a že je to úžasné :))

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidí je tam dost , ale tím, že je to velké místo tak se celkem rozprostřou a není to tak zlé :)

      Vymazat
  7. Juu, to vypada skvele :) No, doufam, ze pristi rok budu mit tu moznost se nekam takhle dostat :) Super tip!

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádhera! Vůbec jsem nevěděla, že něco takového existuje, takže mě to překvapilo a nadchlo. Nádhera :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat