21. 11. 2018

Podzimní / zimní módní tipy - trendy oblečení z eshopu MANZARA

Ahoj,
dnes jsem tu s článkem, kde vám chci představit nejen eshop, ale také krásné podzimní a zimní kousky, kterými můžete obohatit svůj šatník. U nás od neděle sněží a  já konečně vytáhla moje oblíbené svetry a roláky, tyhle kousky na podzim i zimu miluju, každopádně ty co mám už nejsou úplně v kondici. Díky jedné blogerce, jsem narazila na eshop MANZARA a hned ho začala sledovat na instagramu Na jejich webu mě zaujaly  právě svetry a co se nestalo ? Eshop se mi za několik dní sám od sebe  ozval, zda bych neměla zájem napsat článek. Tohle je podle mě spolupráce, jak má být, protože je naprosto nenucená a nepropaguji nic, co mne samotnou nezajímá, no prostě osud ! ✨ Jistě chápete, že jsem nemohla  nekývnout, protože v záložkách jsem už měla několik kusů oblečení v oblíbených a plánuji si tam i já sama něco vybrat. Nechci vás tímto okecáváním nudit, takže jdu rovnou k věci. Jak už jsem psala úplně nejvíce mě zaujaly svetry, tak se na ně pojďme podívat.
Kliknutím na konkrétní obrázek se dostanete přímo na produkt 😊.

SVETRY
Co se týče svetrů, tak z nich jsem si doslova sedla na zadek 🙊 a to nepíšu, proto, že musím, ale proto, že když jsem vybírala, tak jsem nevěděla co dřív. Tolik nádherných svetrů a hlavně PŘESNĚ můj styl. Když jsem vybírala, které vám ukážu tak jsem nevěděla, který dřív, já jsem prostě svetrový milovník a tyhle jsou za mě parádní, nejprve vám ukážu moji top čtyřku.






Jak vidíte svetry mají jedno společné a to střih, jsou volné ( oversize) a prostě působí huňatým dojmem. A přesně to se mi na nich líbí! Ani nevím, který je krásnější, první a třetí mě nejvíce zaujaly pleteným vzorem, druhý svoji podzimní barvou a třetí jednoznačně materiálem, přijde mi hodně blogerský a instagramový a je to docela extravagantnější kousek, ale ten plyšový materiál mě nadchl. Co říkáte na můj výběr ?


V kategorii " SVETRY" ještě zůstaneme a to konkrétně u pletených  šatů, které si také dlouho přeji a i když nějaké mám, tak nejsou takové jaké si představuji a na manzara mají přesně ty co sháním. Pro ukázku jsem vybrala tyto, protože letos mám slabost na bílé a krémové šaty, ale najdete je tam i v jiných barvách.

Ráda už bych se přesunula z kategorie svetry jinam, ale nemůžu vám neukázat ještě tyto dva netypické kousky, které mě zaujaly na první pohled. První z nich jsem pracovně pojmenovala " mořská panna" 🐋, druhý má nádherný netypický a velmi moderní střih (over shoulder) a ty třásně jsou za mě skvělé ozvláštnění. 


A teď už honem od svetrů!


Vzhledem k aktuálnímu počasí a ročnímu období bych vám tu nemohla neukázat zimní bundy dámské nebo také kožíšky či kabátky.
 Zrovna u těchto dvou kousků věřím, že se nebudou líbit všem, ale jak říkám vybírala jsem kousky, které bych si koupila já sama a které jsou i trochu originální 😍.  Tyto krásné kousky najdete v kategorii zimní bundy dámské. Kdo má rád parky, tak si tam také přijde na své, mají jich tam až neuvěřitelný výběr.👍





V této kategorii mě sice nejvíce nezaujala kabelka, ale batůžek, nejedná se o klasický batoh, ale o elegatní batůžek, který se hodí i k elegantnějšímu outfitu, kdybych měla vybrat přímo z kategorie kabelky, tak mě nejvíce zaujala bílá se zlatými detaily.



Určitě se podívejte i na zbylý sortiment, za zmínku stojí i kalhoty a boty, ale každý si tam určitě najde své ❤. Co říkáte vy na tento eshop a na kousky, které jsem vybrala ?

8 komentářů:

  1. Ahojky,
    Manzara už spolupracovala takto s mnoho blogerkami, ale napadlo mě jestli jsi nemyslela třeba zrovna mě �� Spolupráce s nimi byla moc fajn, navrhovali I trvalejší za peněžní hodnotu, ale k tomu už nedošlo. Ráda bych spolupracovala jinak dál Baví mě to.
    Tvůj článek je jinak krásně spracován. Celkově tu vidím příjemnou změnu. Podzimní design. Moc krásné. Líbí se mi i nadpisy v článku a co víc. Ty svetry vypadají opravdu libově. ��
    Manzara má reklamu pomalu všude na netu, kam se podíváš ��
    Měj se krásně. ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Simi, byla jsi to ty a tvůj článek o bundách 😊 děkuju za pochvalu dessingu 😚😉😊

      Vymazat
  2. V Manzaře mají opravdu krásné svetříky, hned si umím představit, jak by ted některý příjemně zahřál :)

    OdpovědětVymazat
  3. O značce Manzara jsme se (jak tak čtu i komentáře) dozvěděly od stejné blogerky - a to Simči! :-) Vůbec jsem tu značku neznala :-) ale už díky Simči jsem ji začala více sledovat a rozhodně si myslím, že je to skvělá spolupráce, protože je to něco, co se oplatí! Hlavně mají opravdu krásné kousky, člověk si tam opravdu dokáže vybrat :-) Mně ses třeba naprosto trefila do vkusu... co se týká svetrů a i těch pletených šatů (ty jsou naprosto famózní). Ale samozřejmě i bundičky, ty se mi líbily už u Simči :-)
    Už mám několik vybraných kousků, které bych si časem chtěla pořídit... ať už ze sekce svetry, pletené šaty nebo právě bundy :-)
    Takže díky za další inspiraci :P (někdy bych si přála bezedné konto :D).
    PS: Jak ses ptala kde pracuju, tak pracuju s dětmi, ale ne v MŠ, ale pracuju v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež - máme děti od 7 do 15let :-) takže je nemáme celý den jak v MŠ, ale chodí po škole, odpoledne,... ale určitě jsi už něco o NZDM zaslechla :-) je to teď poměrně čím dál více rozšířená sociální služba /nechci se o tom moc rozepisovat :D byla by to slohovka :D/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec jsem si ty svetrové eats vybrala právě za spolupráci,tak se na ně moc těším 😊 qno zaslechla, praxi jsem tam sice neměla ale u zkousky jsem si právě NZDM vytáhla. To tě obdivuji snad ještě víc, zlatá skolka 😁

      Vymazat
  4. o tomto e-shope som uz citala na viacerych blogoch a veciciky to vyzeraju byt fakt velmi pekne :) akurat mam pocit, ze aktualne mam viac oblecenia ako som schopna vynosit, takze sa snazim uz si nic nove nekupovat. aj ked je to celkom tazke, ked vidim tieto krasne svetriky *.*

    OdpovědětVymazat