2. 12. 2018

Vyhrála jsem giveaway!

Krásnou první adventní neděli,
v dnešním článku vám ukáži, co jsem krásného vyhrávala v giveaway, výhru už mám doma sice nějakou dobu, ale k článku jsem se dostala až teď. Giveaway jsem vyhrála na blogu Džejní, bohužel už blog neexistuje, takže vám nemohu dát odkaz, tak aspoň můžete kouknout na Janky youtube nebo instagram .

Balíček přišel i s krásným ručně psaným vzkazem a na první pohled by člověk neřekl, kolik věcí tam bude 😇

Po vybalení....


Největším produktem z balíčku je tento sprchový gel, nádherně voní a moc se těším až ho vyzkouším - už mi dochází, sprchový gel jablko skořice a tento už čeká na poličce v koupelně až přijde na řadu 🍑


Dále mě velmi zaujaly tyto dva balíčky, původně jsem si myslela, že oboje jsou masky, ale po důkladném prohlédnutí, jsem zjistila, že jeden z pytlíčků je maska a druhý sůl do koupele, na oba produkty se hrozně těším. Masku se chystám vyzkoušet už dnes večer ( až dopíši článek a dám si sprchu), sůl do koupele určitě také v nejbližších dnech využiji, venku už máme pravou zimu a já koupání ve vaně úplně zbožňuji, takže sůl bude v těchto mrazivých dnech do vany ideální.



 Dál na mě v balíčku čekaly tyto dva laky na nehty, jsou to barvy, po kterých bych normálně v drogerii nesáhla, ale jsem ráda, že je mám, ten žlutý se mi spíše hodí na jaro/ léto, takže si na toto období asi počká a využiji ho až později. Fialový využiji určitě už teď, má v sobě i takovou perleť nebo spíše třpytky a hází odlesky.

 Tyhle náušnice, jsou fakt krásné, úplně můj styl, nevím co k nim více dodat, jsou prostě krásné.

Poslední věcí z giveaway je tento krásný řetízek se srdíčkem, je velmi decentní a také se mi trefil do vkusu, navíc je zlatý, což je u mě velké plus.

Džejní tímto ještě jednou moc děkuji, všechny dárečky mě velmi potěšilo. Napište mi, co vás nejvíce z těchto věcí zaujalo. 

Hezký zbytek neděle !



6 komentářů:

  1. Džejní je zlatíčko, vždycky ty balíčky má vymyšlené do posledních detailů :-) je to úžasné... sprchový gel (od značky, po které už delší dobu pokukuji, je na ni teď hodně reklam), i maska a sůl (Balea je prostě klasika, která nikdy neomrzí a má super výrobky) :-) no a bižuterii ani nekomentuju, ty náušnice jsou opravdu NÁDHERNÉ a náhrdelník jednoduchý, decentní, minimalistický, ale udělá svoji službu :-). Gratuluju k výhře a balíček si užij! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, i mě mrzí, že smazala blog, ale s tím nic nenaděláme :)

      Vymazat
  2. Moc gratuluji k výhře. Boxík vypadá vážně úžasně :). Nejvíce mě asi zaujala ta sůl do vany - miluji kokos! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k výhře :) Obsah balíčku je opravdu bohatý a ten velký sprcháč od Nature Box bude určitě krásně vonět :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat