27. 3. 2016

TAG - PLL/ Pretty little liars TAG

1.Kdo je tvá oblíbená postava, proč?
Nemám vyloženě jednu oblíbenou když si musím vybrat tak asi Hanna, ale ostatní holky jsou těsně za ní :)


2. Kdyby si mohla být jakákoliv postava, kdo by to byl a proč?
Fuha.. já nevím, nechtěla bych si prožít to co ony,.. no chtěla bych být asi Hanna :) Ale je to těžká otázka :)

3. Kdo je tvůj oblíbený pár, proč?
Hanna a Caleb <3 TOP TOP TOP - doufám, že budou spolu <3


4. Jak dlouho seriál sleduješ? Jaká byla první reakce?
Hodně dlouho, hodně, hodně dlouho, nevím přesně kdy,ale určitě už na střední (teď jsem druhým rokem na VOŠ). Reakce ? >Líbil se mi od prvního dílu :)

5. Zpíváš si úvodní znělku?
Jen v hlavě :D

6. Čí styl se ti líbí nejvíce?
Vzhledem k tomu, že teď jsme skočili o pět let dopředu styl se změnil, když bych hodnotila předchozí série tak vím, že Spencer by to nebyla její styl se mi moc nelíbil. Hannah se mi většinou líbila, stejně tak Aria měla zajímavé outfity i když někdy se mi do noty netrefila. Emily má takovej klasickej sportovní styl, ten se dá nosit tak nějak nejvíc :)

7. Co je podle tvého názoru nejvíce šokující věcí, která se v seriálu odehrála?
Ten malej kluk co věštil nebo jak jim tam prostě něco říkal a pak ta stará paní :D Nevím jestli víte co myslím, ale bylo to creepy :D A odhalení A bylo šokující, ale nestačilo mi to.... neodpovědělo to na moje otázky, muselo jich být víc a prostě nevím...

8. Máš nějaký zvyk, který dodržuješ při každém sledování?
Ne jen musím mít klid :D Být sama nerušená :D

9. Co si myslíš o Jenně?
Nemám ji ráda..

10. Kdo je podle tebe A a proč?
Cece / Charlotte/ Charlie :D Ale kdo je ten další B nebo co to má být netuším :D Že by matka Cece ?

11. Jaké odhalení by sis nejvíce přála v nadcházející sérii?
Přála bych se dozvědět, kdo všechno v tom měl a má prsty, kdo co udělal, kdo mohl za to a kdo za tamto :D
Chtěla bych aby Maya byla naživu protože ona byla s Emily nejlepší.

Jsem jediná, která už šíleně dlouho z něčeho podezřívá tu policajtku/detektivku Tannerovou , ta ženská je divná a typovala jsem jí na A jen nevím proč by to dělala - a teď už víme, že to ona nebyla, ale je divná...


4 komentáře:

  1. ~Čaué~
    Zrovna jsem si říkala, že bych mohla udělat tag na Upíří deníky a co nevidím. Také tag na seriál? :D
    Já viděla jen dva díly asi, tudíž se nemohu moc vyjádřit.
    Já Upíří deníky sleduji docela také dlouho. Čtyři roky to už určitě budou. Ani nevím, kdy je začali dávat,ale od té doby... Chodila jsem ještě na základku :D
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. PLL jsem dříve sledovala celkem dost, skvělý seriál! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pretty little liars je nejlepší seriál vůbec. Jen mě dost štve, že další díly budou až zase v červnu. Hrozně to prodlužujou. Ale ten poslední díl co vyšel teď, jsem viděla už pětkrát. Ten byl opravdujeden z nejpovedenějších. Jinak krásky už jsem viděla celé třikrát.

    OdpovědětVymazat
  4. Hannu mám nejraději :-) těším se na další serii, ale doufám, že už bude poslední :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat