28. 3. 2016

Velikonoční tag/ Easter tag


1. Těšíš se na Velikonoční pondělí, nebo se ho děsíš? 
Celkem těším :)

2. Jak vypadá tvé Velikonoční pondělí? 
Většinou vstávám dřív než normálně, když mám volno. Někdy děláme chlebíčky, ale letos je máme už o den dřív :)  Pak začnou chodit koledníci, většinou se dost nasměju a pokecáme, odpoledne se už nic moc neděje, dnes bych se šla ráda projít, protože svítí sluníčko a je hezky tak uvidím s jakou přijde přítel :D Jestli bude schopnej :D

3. Necháváš se vymrskat dobrovolně?
No mě nic jiného nezbyde nemám moc kam utíkat takže většinou stojím na místě kluci si stoupnou kolem mě( většinou jich chodí víc najednou) no a když to bolí tak couvu a poskakuju, ale že bych vyběhla ven z baráku a utíkala pryč to ne :D

4. Co dáváš koledníkům?
Vařená vejce, čokoládová vejce, mašle na pomlázku, starším panáky a chlebíčky, někomu z rodiny, třeba i buchtu a kafe :)

5. Upekla jsi někdy Velikonočního beránka? 
Ne, dřív pekla mamka nebo jsme koupili, poslední roky nám peče bráchy žena Lucka :)

6. Umíš plést pomlázku?
Neumím, ale jeden rok to můj taťka učil mého Tondu (přítele) a byla jsme u toho a taky jsem to pochopila a pletla :) Teď už ale zas nevím :D

7. Už tě někdy vykoupali ve vodě, aby jsi neuschla? 
Cože ? :D To slyším poprvé, jediné co znám je že se po poledni kluci polévají vodou, což nedodržuju, protože i popoledni se objeví koledníci :D Ale dá se to pochopit, když nejsou místní a snaží se objíždět všechny vesnice atd :)

8. Chodíš po dvanácté s pomlázkou na kluky? 
Ne tuhle tradici u nás nikdo nedodržuje 

9. Jaký máš celkový názor na Velikonoce?
Já je mám i ráda, přichází jaro, vždycky se zasměju když ke mě přijdou přiopilí kámoši a jednu partičku koledníků vidím jen jednou za rok na velikonoce, takže je to jediná příležitost se s nimi vídat :)

10. Králíčci nebo kuřata?
Králíčci :D

11. Chodila jsi někdy na pomlázku? 
Ne :)

12. Pečeš nějaké Velikonoční dobrůtky? 
Nn mamka dělá mazanec, Lucka beránka, ještě dělme nějakou buchtu nebo roládu jako dezert pro návštěvu nebo tak, ale já nic typicky velikonočního nedělám :


13. Zdobíš si Velikonočně dům?
Ne, můj pokoj není vyzdobený vůbec a jediná naše letošní výzdoba je na jídelním stole - taková květinová ozdoba se zajíčkem, jako malá jsme měli nazdobený celý byt, minulý rok toho tuším taky bylo víc, ale letos nějak ne :)


2 komentáře:

  1. Já Velikonoce jako takové neslavím, ale je to pro mně období, když začnu připravovat své oblíbené saláty plné zeleniny, vnesu trochu barev do šatníků a podobně. Ale vždy se přejím čokoládových vajíček z Albertu, ty jsou úplně mňam mňam. A mazanec máme taky kupovaný... Ale říkám si, mohla bych si alespoň trošku jarně vyzdobit pokoj, třeba nějakými květinami nebo tak :) a jaro je období, když do kabelky zase hážu sluneční brýle, nosím tenisky a lehčí bundu :) Pěkný tag <3

    xoxo, sophie

    OdpovědětVymazat
  2. ~Čaué~
    Jsi asi jedna z mála, ke komu ještě chodí koledníci :) Dost to ustává.
    Já taky jeden čas, když jsem byla menší, věděla, jak se plete pomlázka, ale už ne :D
    Sedmá odpověď.. asi tak :D Taky jsem o tom neslyšela, jen kýbl vody na opozdilce :D
    Hezké odpovědi, tak se měj :)

    OdpovědětVymazat