7. 3. 2016

Kosmetické nákupy / Cosmetic haul

Ahoj ,
 Dnes tu pro vás mám nákup kosmetiky. Budu ráda když mi do komentáře napíšete, zda upřednostňujete článek či video ( na minulém blogu jsem ke konci nákupy spíš točila, na tomto jsem točila například vánoční dárky :) )
Jdeme na to.. :)
Připravte se na pořádnou várku korektorů, poslední dobou jsem se s nimi dost rozjela :D


1. Korektor Astor - Perfect stay


Protože jsem dodělala tento korektor a moc mi vyhovoval, šla jsem si koupit další, bohužel jsme si vzala jiný odstín a moc mi nesedí. Měla jsem za to, že jsme měla ten co jsem si koupila a až doma jsem zjistila, že ne. Rozhodně není špatný, ale příště si musím vzít správný odstín. tento je na mě příliš světlý :(
Cena: okolo 129 kč
Obchod: DM drogerie
Odstín:001 Ivory

2.  Korektor Catrice - Liquid camouflage


Díky tomu, že mi předchozí korektor odstínově nesedl a už dlouho jsem chtěla tento zkusit (byl i ve whislitu), rozhodla jsem se ho jít koupit, není vůbec špatný, malinko světlejší, ale zatím testuju. Nedokážu ho zatím úplně zhodnotit, ale propadák to není. Má být voděodolný, to jsem teda nezkoušela, ale řekla bych že zas takovou výdrž mít nebude. Pokud mě hodně nadchne udělám recenzi, zatím nevím co si o něm pořádně myslet :)

Cena: okolo 120 kč
Obchod: Teta drogerie
Odstín:010 Porcellain


3.Korektor RL de young 3v1, BB korektor

U nás v rossmanu mají nový stojan s touto kosmetikou, která mě velice zaujala. Láká mě opravdu spousta produktů, ceny jsou velmi nízké - kosmetiku bych přirovnala například k Essence. Stojan v drogerii opravdu připoutá pozornost, protože je velmi barevný. Značka je určena pro mladší slečny - čemuž odpovídá i cena. Každopádně se mi spousta produktů hrozně líbí a nevím co dřív vyzkoušet ! :) Schválně koukněte do drogerie, nebo aspoň na google a uvidíte, že stojan je opravdu poutající a plný super produktů :)
Jediné co mi nevyhovuje, že většina produktů (makeupy a korektory) mají jen dva odstníny a to poměrně tmavé. Takže si myslím , že né každému budou jen dva odstíny sedět.
Korektor mě zaujal houbičkovým aplikátorem. 

Zatím jsem ho nezkoušela, mám strach, že bude tmavý, ale uvidíme. Zatím mám načatých korektorů dost tak si chvíli počká až na něj přijde řada a pokud bude tmavší, třeba mi padne v létě až budu opálená, uvidíme jaké bude krytí, mám časem v plánu recenzi, protože jsem na něj ještě žádnou nečetla :)

Cena:60 Kč
Obchod: Rossman
Odstín:01 light


4.BB effect make-up 8v1 RL de young


Pokud mě sledujete delší dobu určitě víte, že nepoužívám makeupy, že je nemám ráda a, že jsem ho měla tak 2x v životě ( na maturitním plese a pak jednou na zábavě). Takže jste možná zaskočeni. Vždycky jsme říkala, že nechápu proč holky nosí makeupy, když nemají akné, že je to jak paštika atd, že zbytečně zatěžuje pleť a že mi na tváři vadí. Letos jsem byla na plese a zase jsem vytáhla ten starej 2x použitej makeup ( snad mu nic není :D). Musím říct, že mě oživil, nebyla jsem tak bledá a připadala jsem si poprvé v makeupu dobře a dokonce líp. Tento ani nevím proč jsem si koupila, prostě se nepoznávám, velký vliv měla určitě cena, protože ta mě zaujala na 1.místě jinak bych si ho ani nevšimla, hned další byl nápis 8v1, což teda nevím v čem spočívá, ale fajn :D.
No dnes jsem ho poprvé zkusila a protože nemám s makeupy zkušenost tak vlastně nevím jak ho "zrecenzovat" nebo spíš zhodnotit, podle mě je to takový BB cream. Protože netrpím na akné nedokážu zhodnotit krytí, každopádně kruhy mi nezakryl, pleť hezky sjednotil to ano , ale krytí je minimální ( nebo jsem možná dala malé množství :D).Cítím se v něm líp je malilinko tmavší, ale aspoň mi dodal nějakou barvu a vypadám opáleněji . Výdrž nedokážu posoudit a jestli ho budu používat sama nevím :D. Na pleti ho necítím nelepím a nepřipadám si jak v masce :)

Cena:40 Kč
Obchod: Rossman
Odstín:01 light

5. Suchý šampon Batiste

O tomhle si myslím, že není třeba se rozepisovat, jsou toho plné blogy i videa na youtube. Já mám nejraději ten tropický, ten miluju, jenže se neprodává v DM, ale jen v Douglasu, který mám nejblíž v Brně a moc často se tam nedostanu. Takže jsem si koupila největší klasiku a to ten třešňový, protože mi začíná zásoba docházet. Momentálně mám právě ten tropický a ještě oriental, ale ten mi moc nevoní :).

Cena:119 Kč
Obchod: Dm drogerie
Typ:fruity&cheeky cherry 

6. Řasenka - Essence, Lash princess

Tahle řasenka mi neuvěřitelně sedí a je moje nejoblíbenější ( nebo aspoň jedna z nej! ). První co jsem si koupila mi dochází, tak jsem si koupila další, opravdu je to výborná řasenka. Za tu cenu je prostě vynikající a vyhovuje mi víc než některé dražší řasenky.Balení je podle mě nádherné, možná trošku dětské, ale mě se moc líbí. Kartáček je zahlý, ale mají i varintu s rovným, každopádně mě právě ten zahlý vyhovuje. Řasenka krásně zahustí řasy i prodlouží je prostě pecková :) ♥

Cena: 95 Kč
Obchod: DM drogerie


7. Řasenka Maybelline Lash Sensational

Tahle řasenka je jednoznačně nejoblíbenější řasenkou z drogerií, mluví o ní všechny beauty youtuberky, je označována královnou řasenek, je v top nejlepších řasenkách, vyrovnává se i drahým značkám nedostupným v běžných drogeriích. Všichni o ní básní a chválí jí a já jsem asi jediná, která z ní není vůbec nadšená. Samozřejmě každá z nás máme jiné řasy, sedí nám něco jiného, ale mě tahle řasenka sklamala. Není nejhorší, ale měla jsem spoustu lepších i levnějších řasenek. Není to propadák, ale znovu si jí nekoupím. Předchozí řasenka od essence je za mě mnohem lepší :)

Cena: kupovala jsem jí za160 kč, ale ceny se neustále mění, ceny se pohybují od 145 - 250 kč
Obchod: DM
(až po dopsání článku jsem si uvědomila, že tato řasenka už byla v prosincových nákupech, píšu tam vesměs to stejné, ale je to na starém blogu takže to tu taky nechám)

8. Micelárky od Garnier


Obě mi koupila mamka, když byly v akci. Jsou to mé první micelárky, předtím jsem používala odličovací mléka a klasické pleťové vody, tohle je vlastně oboje v jednom. Nevím co k tomu víc říct, jsou fajn a zatím testuju :)
Cenu si napamatuju a obchod taky ne, ale prodávají se ve všech drogeriích a často jsou v akci :)

4 komentáře:

  1. No, nějaký korektor by se mi také hodil.
    Já dosud buď používala make-up a dávala jsem si ho jakože pod oči na kruhy a nebo jsem žila i bez toho :D

    OdpovědětVymazat
  2. Lash Princess je najlepšou riasenkou akú som kedy mala ! Bohužiaľ som si ju už asi pol roka nekúpila, lebo mám asi 20 riaseniek :D O tých zároveň dnes vydám článok :)

    https://blackwhiteandme.blogspot.com :)

    OdpovědětVymazat
  3. Janii, krásný článek, ten houbičkový korektor vypadá zajímavě, jenom 2 odstíny jsou vážně málo!! Jinak tu micelárku používám denně, a make-up odlíčí super, jenom řasenka jde trošku hůře.

    S monn budeme rády když mrkneš na náš společný blog :) <3
    sophie

    OdpovědětVymazat
  4. Batiste jsem nedávno dodělala a potřebuji akutně dalšíííí :-)
    pěkné kousky.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat