29. 3. 2016

Plusy a mínusy březen

Plusy a mínusy za březen

Nový formát článku, který mě jen tak napadl, nevím zda bude pravidelný, ale občas je fajn si sama pro sebe sepsat co bylo za určitou dobu dobré a špatné :)



+

Zvládla jsem test s hudebky na kvintakordy - sice na druhý pokus, ale napoprvé jsem byla po nemoci a prostě jsem to podcenila.

Zvládla jsem v hudebce oddirigovat 3 písničky a jednu z nich naučit třídu (což zahrnovalo hru na klavír a můj velice potichoučký zpěv :D).

Měly jsme menší akci s holkama ze třídy - jsem moc ráda, že se stýkáme i mimo školu.

Poloviční plus je že snad po velikonocích budu mít brigádu - úklid, mínusem je že první dva týdnu v dubnu mám praxi, takže nebudu na brigádu chodit. Ale podle všeho by s námi měli počítat i příští školní rok ( jde nás na tu brigádu víc, dvě kamarádky ze třídy už pracují, spolubydlící z mého pokoje a z pokoje naproti taktéž a já s Verčou - bydlí naproti v pokoji začneme snad po těch velikonocích jenže kromě toho že já mám první dva týdny v dubnu praxi tak pak máme jeden týden v květnu praxi, zkouškové atd)

Oslavili jsme Verči (kamarádka od nás z vesnice ) osmnáctiny a bylo to fajn.

Začala jsem znovu koukat na upíří deníky od první série a hrozně mě to chytlo a je to pro mě dost nostalgický :D Dřív jsme si vůbec nevšimla jak už od začátku Damon balí Elenu :D Nenáviděla jsme ho a vadil mi, ale teď když koukám od znova... Ách <3 :D
#delena #prozivamdelenu 

Začala jsme číst a přečetla jsem knihu kterou by si měl každý přečíst ( Nikdy o tom nemluv)

Udělala jsem si vlastní krabičku na kosmetiku - nebo spíš parfémy a různé přípravky na vlasy a vylepšila si svůj kosmetický stolek.


Mamka mi koupila dvoje krásný kalhoty <3

Byla jsem na výstavě Katastrofy lidského těla - společně s přítelem, který za mnou přijel do Litomyšle a pak jsme šli na večeři.



-

Nešla jsem ani jednou trénovat na klavír a to neumím vůbec nic, co musím mít k zápočtu a vím, že toho budu hrozně litovat a nebudu to zvládat, protože je to dost těžké a já nemám už teď příležitost trénovat  - musím se to naučit do konce dubna a první dva týdny jsem na praxi.

Pohádala jsem se s kámoškou, i když to není má vina - mínus to je, ale já ani nemám čeho litovat, nenesu vinu za to za co mě obvinila a to šlo jen o maličkost a původně to bylo myšleno v dobrém jako sranda...Každopádně já v tom prsty neměla, ona to nedokáže pochopit i když to moc dobře ví... 

Poslední dobou jsem nějaká smutná vrací se taková ta špatná nálada (nechci to nazývat depresema), ale prostě POTŘEBUJI SLUNÍČKO TEPLO A JARO PLS ! Stává se ze mě zbytečně pesimista a jsem uvnitř taková utrápená a pořádně nevím proč.

Chyběla jsem ve škole - nemoc, takže jsem neodevzdala projekt do metodiky poznávacích činností - ale odeslala jsem ho přes email a zameškala jsem metodiku matematických představ, kde sbíráme různé body za úkoly a já jich mám dost málo - často jsem na tenhle předmět chyběla.



5 komentářů:

  1. Jako s jakou kamoskou? Se mnou nebo s Terkou (Lucka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí ? :D My se snad pohádaly ? Teď vůbec nechápu :D :D :D

      Vymazat
  2. ~Čaué~
    Podle mě dobrý nápad na článek :3
    O hudebce a kvinakordech mi ani neříkej, dnes to bylo peklo. Dostala jsem poprvé v životě pětku z druhých hlasů a ještě po nás chtěl kvinakordy v moll O.o
    Také zpívám docela potichu :D A dirigování je docela dobrý :)
    Mě čekají praxe v květnu :)
    Já se s holkama ze třídy mimo školu moc nevídám.
    Vlastně skoro vůbec.
    Taky bych někdy chtěla vidět Upíří deníky od první série.. i když jak teď sleduji ty nejnovější, vadil by mi ten dabing. Ale člověk, když už viděl nějaké díly dál a pak se koukne znova na první, tak si třeba uvědomí nějaké věci, co dřív ne... nebo nevím, ale člověku je to víc takové jasnější. Já ten seriál miluji a jo, je to takové nostalgické. Poslední dobou jsem je sledovala tak moc, že jsem zkoukla i ten nejnovější díl a na další musím čekat... naštěstí do pátku, kdy je vlastně sleduji. Když by byl čas, začala bych koukat na všechny asi od znova.. nevím :D
    A nebo bych začala sledovat The Originals..
    Výstava katastrofy lidského těla.. to neznám :D
    Na čtení nemám moc čas.
    Já hraju zítra na klavír.. Trénovala jsem, ale dost se toho bojím, protože i když trénuji, tréma dokáže víc.
    Já jsem také uvnitř taková utrápená... Nevím, zda je to školou, to s mamkou a nebo klukama :D
    všechno se to nějak mísí ... ale snažím se být v pohodě :)
    Já ve škole moc nechybím, protože bych pak hodně zmeškala a doháněla a to je děs. Lepší nestíhat už tak, než abych to musela ještě dohánět.
    Tak ahoj :)

    OdpovědětVymazat
  3. velmi zaujimavy koncept, je fajn takto si zosumarizovat mesiac :)
    to mas fajn, ze sa so spoluziackami stretavat aj mimo skoly. ja mam teda hrozne vela spoluziakov a s nimi by som si mimo skoly ani nemala prilis co povedat. par fajn bab sa tiez sice najde, ale na party a podobne typy akcii, kam ony chodia ja zas prilis nie som. ale konecne som si nasla jednu spoluziacku, s ktorou sa stale bavim a to mi uplne staci. akurat neviem, ci jej obcas neleziem na nervy :D
    Upirske denniky som sa pozerala od zaciatku asi pred dvoma rokmi, ked isli v telke a vtedy tusim Damon s Elenou este v najnovsej serii neboli, takze som Damona stale nemala rada. ale on je taky rebelsky typ, s nim ako postavou som mala vzdy love-hate relationship, lebo on je zly, lebo je zranitelny a cele je to vlastne tak smutne krasne. ale uplne mi v novych seriach chyba Katherine :D
    ta krabicka na kozmetiku sa ti podarila :)
    mne skola absolutne prerasta cez hlavu, vobec nic nestiham, proste cele zle -_- no ale snazim sa zotrvat este tych 6 tyzdnov, ktore zostavaju do konca semestra a potom sa uvidi, ako to vsetko dopadne.
    slniecko by som uz konecne chcela aj ja, ale april asi prinesie aj dazd a to prave aprilove pocasie. no ale dufam, ze konecne bude poriadne teplucko, aby som mohla chodit iba v svetri :3

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to s kamarády bohužel znám.. Já teď odznova koukám na gossip girl a oh maj gash.... :DDDD je vidět jak Chuck balil Blair :)

    OdpovědětVymazat