6. 4. 2016

Diary 6.4.2016

Ahoj,
dneska mám náladu napsat něco o tom co se u mě děje, deníčky flakám jak nejvíc to jde, omlouvám se :)
Když bych se měla ještě vrátit k velikonocům, tak byly celkem fajn. Jen jedna rada pro vás, nikdy jako jediná holka nechoďte den před velikonočním pondělím do hospody s klukama :D Oni se totiž budou domlouvat na následujícím dnu a vzhledem k tomu aby vše stihly budou chtít vyjít celkem brzo ráno a protože mají obavu aby ostatní holky nespaly shodnou se na tom, že začnou u vás, protože vy o tom budete vědět a budete je očekávat :D. Takže nejen, že budete muset vstávat brzo, ale taky se u vás budou chtít nasnídat a nebude s nima taková sranda, jako když obejdou několik dalších baráků, kde si dají panáka - minulej rok ke mě přišli v dost dobrý náladě a dodnes se při vzpomínce na to  co dělo směju :D
No každopádně když to shrnu přišlo oproti minulému roku málo koledníků. A jestli mám  Velikonoce ráda ? Ale jo celkem jo, bývá to i sranda a jednu skupinku kluků vídám vždy jen jednou za rok právě na velikonoce, tak je to příležitost s nima pokecat :) Letos z té tlupy přijeli jen dva, dost se to rozpadá no... ale už pryč od velikonoc a zpátky do součastnosti ! :D

V Litomyšli, kde studuji, jsem konečně našla brigádu, minulý týden jsem byla dvakrát, teď mám dva týdny praxi, takže až se vrátím budu zase chodit. Jedná se o úklid :)

A co se praxe týče, dnes jsme byla třetí den v
a ani nevím jak to popsat, jsem si jistá, že je to práce, která by mě naplňovala, strašně mě to tam baví, jsem tam třetí den a přijde mi jako bych tam byla už dávno. Ty děti tam jsou skvělý, většinu z nich už znám jménem a i když už mě bolí nohy od toho, jak mi sedají na klín a ruce jak se mě chtějí všechny držet, tak to je práce, kterou jsem si zamilovala :) Tím, že jsem pro ně nová tak se dohadují kdo bude sedět vedle mě a všechno mí říkají takže už vím, že se králík  angorák Aničky a Tomáška  jsmenuje Cherrynka, ale není to Třešinka :D, že Agátce zoubková víla donesla dva penízky, kdo spadl na kole a odřel si ruku a, kdo zase koleno -všechny bolístky a kejvavý zuby mi ukazují :D, taky mi Honzík každý den hlásí že má nové boty a podobně :D Miluju jejich hlášky, každý den mě rozesmějí ( no do smíchu mi nebylo snad jen když uličník Jirka při mém  příchodu druhý den prohlásil: Už je tady zase ta holka :D, naštěstí ostatní děti mě vidí rády :D).
No nejmenší benjamínek je Davídek je to čerstvej tříleťák takovej drobeček a jakmile přijde do školky chyte mě za ruku a nechce mě pustit - což je dost složité, protože potřebuji dělat spoustu jiných věcí:D Táhne mě s sebou i na záchod a když sedíme na koberci k kroužku škrábe se mě na klín, dneska jsem ho půl dne uklidňovala, protože plakal a chtěl jít za maminkou - ale zvládli jsme to ! :D  No když skončím slyším ještě  dlouho v hlavě ty hlásky :" Aaa panííí učitelkoo...." :D

Dnešní výtvory oveček a kraviček :)
Taky je u mě nové to, že jsem se nechala ostříhat asi o 15 cm - ale pořád mám vlasy relativně dlouhé a doma jsem se i obarvila, takže jsem zase hnědovláska a světlé ombre už nemám :)

No a to je pro dnešek vše, tak se mějte krásně a napište mi zda byste chtěli ve školce pracovat, nebo by jste na to neměli trpělivost popřípadě by vás to nebavilo atd :)



5 komentářů:

  1. ~Čaué~
    V pohodě :)
    Tak to máš aspoň o Velikonocích docela veselo a živo. To já ani ne :)
    Jinak je dobře, že tě to v MŠ baví. Já dřív v MŠ chtěla dělat, protože přesně jak píšeš... ty děti za mnou pořád chodily a chtěly si se mnou hrát a když brečely, chodily za mnou a já je uklidňovala... měla jsem to ráda. Nakonec jsem se nedostala na obor předškolní a mimoškolní pedagogiku, ale na pedagogické lyceum a ve školce dělat nesmíme. Můžeme být asistenty pedagoga nebo pracovat ve družině, myslím. No a mě čeká v květnu praxe ve družině a docela mám obavy. Bude to moje úplně první..
    No nic, tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som na Velku noc bola prec, takze ani nase zvycajne zbieranie cokoladovych vajicok po zahrade som neabsolvovala, tak mam pocit, ze ziadna Velka noc ani nebola :D ale zas mala som super vyletik :3
    tie zazitky zo skolky sa citaju hrozne krasne <3 byt obklopena takymi zlatymi detmi musi byt fakt super. aj ked samozrejme obcas narocne, ale ked sa ti to paci a naplna ta to, tak je to uplne uzasne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ale aspoň si vedela o ich plánoch! haha. Veľmi pekné diary, strašne sa mi páčia tie kravičky :D
    www.frenchstyle.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ty výkresy jsou nádherné.. :) ségra taky dělá ve školce a tohle moc dobře znám.. :D ale ona už skoro po tom roku co tam je, nemluví pomalu o ničem jiném.. jenom co jí třeba zavolám, tak už mluví co jí stalo - i třeba jak rodiče dělají naschvály - její už má z toho hlavu kolem :D protože ona přijde z práce a on třeba zrovna jí a ona začne: víš co se dneska stalo? jeden kluk se tak pokakal až se bál svého hovínka :D takže se jen tak na ní podívá a posune talířek a už nejí :D a to je pořád něco takového, takže je z toho kolikrát mírně na nervy.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tam zatím byla týden na praxi a každý den jsem měla zážitky k vyprávění, takže to úplně chápu :D :D Né teda o hovínkách, ale spíš hlášky dětí :D Ještě mě čeká týden praxe, tak pokud budou perlit plánuji i udělat článek s Perličkami ze školky :D

      Vymazat