24. 4. 2016

Psí útulek - FILM

Nejsem moc filmový člověk, jsem spíš na seriály, ale za poslední dobu, jsem shlédla pár filmů, které mě celkem zaujaly a protože mě moc nenapadá o čem psát, řekla jsem si, že bych vám mohla nějaké filmy doporučit :) Postupně budu vydávat články s filmy, které jsem viděla v poslední době a mám pocit, že bych se s němi měla podělit a mělo by je vidět víc lidí :)

 Psí útulek




Tento film, je spíše pro silnější povahy a pro ty kteří se zajímají o  problematiku výchovných problémů násilí a podobně. Ve škole máme předmět etopodii, ve které probíráme poruchy chování, nezvladatelné děti, drogové závislosti, týrané děti a mnoho, mnoho dalšího. Protože, toto je téma,které mě zajímá, zadala jsem si do vyhledávače" Film  etopedie", hned jako první mi vyjel právě Psí útulek ( v originálním znění Dog Pound). Přejela jsem očima popis filmu a zjistila, že děj se odehrává v nápravném zařízení - přesněji v nápravném zařízení pro mladistvé a pokud si pamatuji správně jedná se o věznici s nejvyšší ostrahou, kam chodí ty nejhorší případy. No popis mě zaujal natolik, že jsem si film stáhla. 

Prvních pár minut filmu mě docela zděsilo, film začíná tak nějak podivně a to sexuální scénou mladého "muže" a dívky, řekla jsme si jen WTF co to je? Ale pokračovala dál a pak to začalo dávat smysl. Hlavními hrdiny jsou tři chlapci, každý od jinud a každý s jiným prohřeškem. První z nich David (16 let) - držení, konzumace a prodej drog, Angel (15let) - napadení osoby a krádež auta a třetí z nich Butch(17 let) - napadení dozorce v předchozím zařízení, ve kterém byl - další ne moc hezká scéna- vydloubl dozorci oči, a měl obecně problémy s ovládáním se, když se rozzuřil nevěděl kdy přestat a mlátil dokud svého "protivníka" nezkolil. 
Ve filmu jsou vidět různé pohledy na věc, ne vždy totiž dozorci jednají tak jak by měli a zmiňovaný dozorce, kterého Butch napadl si za to mohl i sám protože ho vyprovokoval. Všichni tři chlapci se společně dostanou do zmiňovaného naprávného zařízení.
 Ve filmu je spousta zápletek, jsou tam šikanováni a zneužíváni ostatními vězňmi. Celý příběh je dost drsný a nechci tu prozrazovat děj, ani jak film nakonec dopadne, každopádně nečekejte žádný happyend, vše je dost krutá pravda, film plný děsivých záběrů, ze kterých vám bude běhat mráz po zádech, film o kterém budete určitě ještě dlouho přemýšlet, film který vám ukaže realitu těchto příšerných zařízení. O tomhle filmu se nedá říct, že by se někomu líbil, ale určitě se o něm dá říct, že velice zaujme a zanechá stopu v paměti ...:)




4 komentáře:

  1. ~Čaué~
    O tom jsem ještě neslyšela a neviděla. Ten první obrázek :D
    Etopedii moc dobře znám :D Tu jsme už probrali :)
    Vydloubnutí očíí... to musí být hnus. Bratr si ze mě častokrát dělá srandu, že mi vydloubne oči a zmáčkne mi ho někdy tak, že se opravdu bojím, že to udělá:)
    Třeba se k tomu někdy dostanu :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle filmy mě hrozně baví. Třeba Děti ze stanice Zoo, příběh sice jiný, ale trochu podobný, řekla bych. Zaujalo mě to. Určitě se mi to bude líbit a v nejbližší době se na to podívám, díky za tip!! :) Jse zvědavá, jaké to bude. Doporučuji ti film Zkažená mládež ( v angličtině The Class ) Taky hodně zajímavé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkaženou mládež jsem viděla, ale už je to několik let a musím říct, že už si vůbec nepamatuji o čem to pořádně je a zapomněla jsem že takový film vůbec je takže si určitě osvěžím paměť :) :)

      Vymazat
  3. wau, o tomto filme som este nikdy nepocula, ale znie celkom zaujimavo. filmy podobneho typu mam celkom rada, tak ked budem mat niekedy volnu chvilku, tak sa nan asi pozriem. budem sa tesit aj na dalsie tipy na filmy od teba, v poslednom case mam pocit, ze existuje nejako privela dobrych filmov, ktore som este nevidela.

    OdpovědětVymazat