1. 4. 2016

Wishlist březen&duben

Krásný, první dubnový den a zároveň hodně aprílových žertíků ! :)

Poslední dobou - vlastně od té doby co jsem se přestěhovala na tento blog, se snížila moje aktivita, skoro nebloguju, důvod nevím, není nálada, čas a chuť nic víc v tom není. A stalo se i to, že jsem vynechala každoměsíční článek wishlist za měsíc březen. Takže protentokrát je tu seznam věcí za oba měsíce :)

1.Černé kalhoty s dírami na kolenou

Černých kalhot mám opravdu hrozně moc, je to něco jako závislot, pořád kupuju další, a téměř vůbec už nenosím klasické džíny. Ráda bych si pořídila s dírami na kolenou což teď frčí. :) A bylo by fajn kdyby měli i vyšší pas. Pokud neseženu je ještě možnost některé z mé sbírky roztstřhnout na kolenou sama :D

2.Polštářky
Jako milovnice Minnie mouse, mě moc zaujaly tyto polštářky :) Jsou z ebay a zatím se rozhoupávám k jejich koupi :)

3.Plavky
Na ebay mě taky do oka padly tyto plavky- především horní díl o spodek mi tolik nejde, zatím se rozmýšlím zda koupit či ne a váhám jakou velikost zvolit... no uvidíme zda si je nakonec pořídím :)

4.Papuče
Jednorožce mám ráda a možná tyhle papuče působí infantilně a možná trochu úchylně, ale mě se líbí :D Já nevím sama jestli do nich jít jsou fakt šílený :D


 5. Flanelová košile
Tahle košile je super kousek, kterej je dost rozšířenej a známej, i mě se moc líbí, k černým kalhotům se hodí, jak kolem pasu tak  na tělo ...:)

6.Maskáčová košile

Na vinted.cz slečna prodává moc hezkou košili, moc se mi líbí a mám jí zatím v oblíbených :)

7. Boxy na kosmetiku 

V minulém wishlistu byly krásné bílé boxy na kosmetiku, bohužel jsem žádné nesehnala a když jsem nějaké objevila tak za příšerně vysokou cenu. Na ebay, jsem našla tyto plastové, nejsou nejhorší a možná si je pořídím :)

6 komentářů:

  1. Ty plavky jsou úžasné, ale prý přesně ty na obrázku jsou nekvalitní z každé stránky, tak bych se docela bála je objednat :-/
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ~Čaué~
    Navšitv nějaké nové blogy, okomentuj jejich články a aktivita bude zpět :)
    Ty kalhoty jsou super. Takové nemám. Jakože s dírami na kolenou :D
    Já mám také dost černých kalhot.
    Také by se mi líbili nějaké natrhlé džíny :D
    Ty polštářky jsou cute :3
    Ty plavky vypadají dobře. Já dnes dostala nové od babičky. Docela jsem si nějaké nové přála, takže prima, akorát ještě nevím, jestli mi budou. Mám malá prsa :D
    Flanelové košile také docela frčí, bych řekla. Maskáčová je taky super a o něco originálnější. Myslím :D Tak ať věci získáš. Měj se :)

    OdpovědětVymazat
  3. cierne nohavice sa zidu vzdy, rozmyslam, ze by som si aj ja nejake kupila, pretoze stale nosim dzinsy :D ale diery na kolenach sa mi zatial nezacali pacit, aj ked teraz velmi frcia.
    plavky vyzeraju velmi pekne, tiez by sa mi zisli nejake nove, ale myslim, ze este skusim pockat do leta.
    flanelovu koselu by som si velmi rada poriadila, ale zas neviem, ci by som ju vobec nosila :D tato moda sa mi celkom pozdava.

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dnes, když jsem jela ze školy autobusem domů jsem přemýšlela, co všichni vidí pěkného na tom, že mají na kolenách díry, já si pamatuji dobu, kdy jsem se za díru pěkně styděla a ono je to ted módní.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty černé kalhoty jsou moc hezké, mám několikery a nosím je velmi často /akorát nejsem zastáncem těch děr, mám snad jen jedny kalhoty s dírami na kolenou/, ty košile také vypadají moc hezky, sama nějakou hledám, ale nikde nic moc nemají :) plavky jsou pěkné a originálně řešené :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty polštářky jsou fakt krásný :) Taky mám v plánu pořídit si nějakou košili, sice určitě ne v takových barvách ale nějakou určitě ano :)

    OdpovědětVymazat