30. 4. 2016

Nová limitka Essence JUICE IT

Krásné sobotní odpoledne a užijte si dnešní čarodějnický večer, nejlépe někde u ohně s přáteli, nebo s lidmi které máte rádi a s něčím dobrým k snědku a k pití :)

Teď už, ale k letní limitce, kterou si pro nás essence připravila. Nepíšu moc články o limitkách, ale náhodou jsem zašla na stránky essence a letní limitka mě zaujala natolik, že se s vámi o ní musím podělit a věřím, že si nějaký produkt koupím :)
Limitka bude od května do července a je plná veselých a roztomilých kousků :)


Limitka obsahuje osm produktů, tak se na ně pojďme kouknout :)

1. Balzám na rty ve tvaru třešně

O balení asi nemusím vůbec mluvit, to je prostě roztomilost sama, a bez toho obalu by to nejspíš mnohé z nás ani nezaujalo, mě se balzámek moc líbí a je dost velká pravděpodobnost, že si ho koupím :D U nás bude dostupný pouze v jedné příchuti což je možná škoda 01 pretty, with a cherry on top.)


2.Tvářenky




Tahle limitka má opravdu krásné obaly, tyhle tvářenky vypadají skvostně. Moc mě zaujaly, ale nevím zda si je pořídím, protože mi moc růžové a oranžové tvářenky nesedí, mám raději do hněda.
Budou dostupné v odstínech 01 you´re one in a melon a 02 give peach a chance. 

3.Kartáč na vlasy

Tento typ kartáčů mám ráda, doma mám originál Tanglel tezzer a nedám na něj dopustit, jediný problém je, že ho neustále zapomínám buď doma nebo na intru (koleji), takže mi vždy někde chybí :D.  Uvidímm jak tento bude velký a kolik bude stát. Podle mě, ale bude zbytečně drahý. Spolužačka říkala, že u vietnamců prodávají za 60Kč sice se to nejspíš nedá tolik srovnávat s originálem, ale já osobně moc rozdíl nevidím, takže uvidím, zda si koupím nějaký obyč a nebo tento od essence :)
 Na stránkách se píše, že se jedná o kiwi desing, ale název typu je 01 melon dollar baby.
Tvůrci si očividně spletli kiwi a meloun, nebo spíš vyměnily červenou barvu za zelenou :D


4. Rtěnky

Musím se přiznat, že rtěnky, mě nijak extra nezaujaly. Ani balením ani odstíny, ale věřím, že spoustě z vás se budou líbit. Budou k dostání ve dvou odstínech :) Červená 01 cherry cherry lady a růžová 02 a melon miles away.

5. Konturky (tužky) na rty















Konturky, jsou sladěné k rtěnkám, což mi přijde fajn, já žádnou konturku nevlastním, ale ráda bych si nějakou pořídila. Jen ještě nevím zda z této limitky.
Dostupné v odstínech 01 i love you cherry much a 02 you´re one in a melon.

6.Nálepky na nehty s vůní

Nálepky sami o sobě jsou moc hezké a roztomilé :) a jako bonus ještě voní. Nedokážu si moc představit, jak nálepky na nehty můžou vonět a hlavně to asi nemá moc velký účel, protože stejně je pak většina lidí přelakuje lakem, ale nemůžu si pomoct za mě je to prostě vychytávka. V podstatě hrozná blbost, ale mě to dostalo co vás ? :)
Dostupné budou pouze v této verzi s názvem 01 easy peasy lemon squeezy.
Musím podotknout, že i název je originální :)

7.Laky na nehty

Laky na nehty jsou v takových těch klasických a dost oblíbených odstínech. Mám spoustu laků v podobných barvách, dokonce i od essence, takže předpokládám, že si je kupovat nebudu, každopádně jsou to dost univerzální a používané odstíny. Líbí se mi všechny. Nejvíce mě oslovil červený a nejméně naopak pastělově (světle) růžový, ten meruňkový mám doma hodně podobný taktéž z nějaké starší limitky od essence a je super. Ten výraznější růžový se mi líbí, ale mám v tomto odstínu asi 3 laky.
Červený:01 i love you cherry much
Růžový: 02 you´re one in a melon
Meruňkový:03 orange is the new black 
Patelově růžový:04 peach dreams are made of this.

8. Toaletní voda

Vůně od essence si nekupuji, nemám v nich moc důvěru a a ni nevím proč, mám pocit, že moc nevydrží, ale nemohu soudit, nemám zkušenosti. Když bude možnost ráda k ní v drogerii přičichnu, ale nepředpokládám, že by skončila v košíku :) Jedná se o květinovo- ovocnou vůni, což jsou obecně vůně, které mi nevadí - ale je to tedy dost široký pojem :D Když mám být konkrétnější ve vůni by se měla objevit vůně třešní, mučenky, jabloňového květu, konvalinky,heliotrop, nektarinek, pižma,santalového dřeva a fazole tonka. Výslednou vůni si moc představit nedokážu, ale  určitě bude sladká a svěží :)

6 komentářů:

  1. Super článek :)
    Toaletní vody od essence jsou buď a nebo. Buď je to super vůně, která vydrží a jsi ráda, že jsi to riskla, nebo je to propadák.

    http://nataliedurcak.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balzám na rty jsem chtěla, ale u nás jsem ho nikde neviděla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. limitka je k dostání až od května, takže zatím jsi ji v drogerii nemohla sehnat :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné zhrnutí limitky, já jsem zvědavá na vůni té toaletky a zaujal mně asi nejvíce ten jemňounký lak :)

    OdpovědětVymazat
  4. ~Čaué~
    Já čarodějnice neslavila :) Ale ty sis je snad užila :)
    První balzám mi prvně spíš připomněl jablíčko, než jsem si přečetla slovo třešeň :D
    Takové tvářenky jsem ještě neviděla, ale vypadají dobře :D
    Ty rtěnky mají hezky obal. Podle obalu bych je určitě brala :D :D
    Nálepky na nehty s vůní? Pane jo. Nálepky na nehty jsem ale docela dlouho nepoužila :D Natož nějaké voňavé. Nevypadá to vůbec zle :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i mě připomíná spíše jablíčko, na první pohled jsem si to také myslela :D

      Vymazat