26. 9. 2016

Diary 26.9.2016

Krásný zářijový slunečný den, vám všem ! :)
 (toto počasí je babí léto tak jak si ho představuji)

Zase se stalo to, že jsem neplánovaně zaspala v deníčku a už sama nevím co se za tu poměrně dlouhou dobu stalo, mám pocit, že se pořád něco děje a je o čem psát, ale pro dobro nás všech to zkrátím, protože kdybych měla popisovat každý den od 2.9. mohla bych rovnou vytisknout knihu :D

No každopádně 2.9. jsem byla na zábavě, kam jsem šla s kamarády Elčou, Terkou a Martinem, potkali jsme tam ještě Týnu a později došli můj a Elči kluk, byla to fajn zábava :).
Fotek ze zábavy máme víc, ale tahle mi přijde nejvíc v pohodě :D ( Elča, Já, Týna).



Od 5.9. začal takový ten oficiální školní týden, sice jsme začínali 1.9. ale protože to byl čtvrtek tak to pro nás byl jen jeden den, protože letos máme školu jen do čtvrtka. První týden mě teda nenadchl, protože jsme snad do každého předmětu dostali seminární práci nebo nějaké úkoly, za prvé toho máme víc než minulý rok a za druhé jsme tak nějak počítali, že když jsme v posledním ročníku a budeme psát absolventkou práci tak nám dají trochu pokoj abychom mohli pracovat na té absolventce což se nestalo. A o hře na hudební nástroj ani nemluvím, máme učitele který vede sbor je dirigent a je zapálený do hudby a máme hrozně velké požadavky na to že umíme naprosté minimum...

9.9. jsem jela na schůzku ohledně školky, kam budu chodit na brigádu a už se vše chystá a rýsuje a v listopadu se bude snad otvírat na říjen už jsou naplánované dny otevřených dveří :) Už se na celou školku těším, na tu práci, na děti a na vše okolo :)

Hned další týden což bylo konkrétně od 11. do 16.9. jsme jeli na turistický kurz a musím říct, že to bylo super a dopadl líp než jsem čekala a užili jsme si to :) Rozepisovat se nebudu, ale bylo to opravdu fajnový :)
 Hned po turisťáku nastala další velká změna, přestěhovala jsem se, ale jen na jiný pokoj, nic se teda nestalo, žádný problémy nebo tak, ale prostě jsem šla bydlet k jiným holkám a je to tu fajn, furt provádíme nějaký kraviny a je tu víc živo a nelituji toho :) (celkově je tu tuším 9 pokojů, takže žádné velké přemisťování ). S bývalými spolubydlícími je to tak napůl, Blanča, která je i má spolužačka to bere v pohodě a normálně se dál bavíme, chodíme do školy a ze školy spolu a podobně, druhé spolubydlící se to nelíbí, ale ještě jsme spolu nemluvily, protože byla zrovna v ten týden na turisťáku a dnes jsme se ještě nepotkaly, ale nevidím to nijak extra dobře, podle toho co jsme si psaly je naštvaná, tak uvidíme.... :). 
Jinak pokoj je o dost lepší než tam, kde jsme byla ( větší a prostornější), jsme tu 4 s tím že je to propojený pokoj takže nás spojují dveře, kde je ještě dvojlůžák, většinou máme dveře otevřené a my chodíme k holkám, protože ke dvojlůžáku mají i kychyňku a ony zase k nám protože máme špajz a lednici. 
Každopádně týden s holkama na pokoji  jsme si užily, ve středu jsme šli na pivo ( v mém případě víno) a pak na burčák a pak jsme si ještě daly víno na pokoji, taky jsem si ve středu vařila oběd - bramboráky se spolužačkou Verčou z jiného pokoje a byla to fakt prča :D :D 









O víkendu u nás byla pouť v pátek byla tedy pouťová zábava a šla jsem tam s mým klukem Tondou, kámoškou Eliškou, Renčou a Terkou, později přišel i Elči boy Lukáš :) Zábava byla fajn, až na to že před zábavou jednoho kluka srazilo auto, ale nebyl v bezvědomí tak snad je v pohodě :)
V neděli jsme s Tondou šli na pouť s mími rodiči a se strejdou a pak jsme zůstali na pouti a společně s kamarády ( Elča + Lukáš a Lůca + Standa) jsme šli na atrakci ( X factor) bylo to fajn :D 

No dnes jsem byla ve škole a po škole jsem ještě šla se spolužačkou Verčou trénovat hru na klavír, máme nového učitele a je to masakr, letošní půlrok bude ve hře na nástroje šílený...




5 komentářů:

  1. Přeji ve škole hodně štěstí :) koukám,ze jsi si víkend také užila :) já už dlouho na pouti ani jiné podobné zábavě nebyla hodně dlouhou :/

    OdpovědětVymazat
  2. Na fotkách vám to sluší. :) Tak snad se to všechny dobře vyřeší s tím stěhováním na jiný pokoj, ono jí to přejde. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jančo, děkujeme s Pandíkem za zmínění, nám se to taky moc líbilo, příště jdeme zase spolu na nějakou hovadinu :D :)

    LuLu + Pandík

    OdpovědětVymazat
  4. ~Čaué~
    Je krásný počasí :3
    Zkrátka život je rychlejší než naše ruce, člověk nestíhá bohužel vše poznamenat :)
    Tak ať se ve škole i na rigádě ve školce daří :) Ta fotka z turisťáku je super :)
    Já mám jinačí pokoj na intru než minulý rok :)
    Hezké fotky :) Na pouti jsem byla před pár týdny ve městě, kde jsem dřív bydlela :) Jinak do té doby jsem nebyla na pouti dva roky :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat