18. 9. 2016

Wishlist září 2016

Ahoj, dnes jsme tu s opožděným wishlistem. Nějak jsem na něj zapomněla, takže mám víc jak dva týdny spoždění, každopádně moc věcí tu ani nebude, protože momentálně nic extra nepotřebuji :)
Brzy snad i vyjde deníček, kde vám napíšu co jsem dělala a proč od 2. září nevyšel článek, teď už hurá na můj seznam věcí, které si chci pořídit :)

1. Riflový kabátek / parka 

Tato bundička mi okamžitě padla do oka a zamilovala jsem se do ní na první pohled :) Našla jsem jí u jedné slečny na vinted a musím jí mít ve své skříni ! :). Super na ní je, že vnitřní kožíšková část lze vyndat a tak se dá nosit i když není takové horko a naopak když se ochladí kožíšková vložka se vloží do bundy a mě nebude zima :)


2. Milva šampon na vlasy

Ráda bych vyzkoušela tuto značku šamponů, protože jsem o ní slyšela jen a jen chválu, pomáhá proti vypadávání vlasů a podporuje růst nových. Teď mám tedy šampony nakoupené v zásobě, ale na tento si dělám zálusk :)

3.Kryty na mobil


Pravdou je, že oba kryty už mám doma, ale protože je wishlist vydaný později, chci je zde zmínit, i přesto že už mi přišly :) Oba dva jsou perfektní a jsem s nimi spokojená :) Ten zlatý vypadá luxusně a bezvadně ochrání mobil, jen se rychle poškrábe, ten se třpytkami oslovil všechny v mém okolí je to magnet na lidi všichni si s třpytkami hrají :D Krásně plavají s té tekutině, tak jen doufám že mi nevyteče do mobilu :D

4.Kniha Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
  
Tuto knihu si moc chci přečíst, v knihovně je bohužel zarezervovaná, ale na druhou stranu mi přijde zbytečné si ji kupovat když si ji mohu vypůjčit :) Takže ještě zkusím jinou knihovnu a uvidíme :)



6 komentářů:

  1. Pěkné věcičky:) ten kryt mám také,ale moc s ním spokojená nejsem tedy :D takže mi leží ve skříni :D

    OdpovědětVymazat
  2. Váu. Šampón, ktorý podporuje rast nových vlasov?! :D Sem s ním! :D Ten musím mať, asi sa po ňom v blízkej dobe porozhliadnem :) O knižke som tiež veľa počula, sama ju mám na svojom wishliste už celkom dlho ale vidím to tak, že na ňom ešte istú dobu zostane, keďže tam mám aj iné knihy, ktoré si chcem kúpiť skôr :D Ten kryt na mobil s trblietkami je totálne úžasný! :D Mimochodom, pridala som si ťa do zoznamu obľúbených stránok, snáď ti to nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten kabatik je super, na jesenne dni ako stvoreny :)
    kryt na mobil vyzera dost luxusne, tiez rozmyslam, ze si nejaky novy zadovazim, ale na to potrebujem zajst do Claire's, ktore zatial u nas stale nie je :D
    viem, ze som videla uputavku na film s rovnakym nazvom a asi pred dvomi dnami som sa az dozvedela, ze existuje aj kniha. musim povedat, ze mna takyto zaner prilis nelaka, ale nevylucujem, ze by som si ju tiez raz precitala.

    OdpovědětVymazat
  4. Knihu Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti právě čtu, protože ve čtvrtek jdu na film do kina, těšíííím seee :-) jinak je kniha zatím moc dobrá a to jsem přečetla 80stran.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně se mi líbí parka :) Hlavně ten kožíšek v ní, awww <3

    Na ten sirotčinec jsem viděla trailer a vypadá báječně:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    Ta bundička nevypadá zle :)
    O Milva šamponech jsem nikdy neslyšela :D
    Kryty jsou hezké, no spíš se mi libí ten druhý :)
    Už název knihy zní zvláštně a zajímavě :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat