2. 9. 2016

Diary - jaký byl můj konec prázdnin a první školní den

Ahojky :)
Vtipné je, že poslední deníček jsem psala v půlce srpna a stěžovala si jak to letí a teď tu máme září a já ani nevím jak to uteklo :D
Ráda bych vám ale napsala jak jsem strávila poslední dny prázdnin :)
17.srpna jsem pozvala moje dvě kamarádky Elču a Terku na přespávačku, nejdřív jsme grilovaly a kecaly na zahradě a pak jsme se přesunuly do přespávací místnosti, kterou máme nad garáží a koukaly na filmy, musím říct, že to byl super večer a že jsem moc ráda, že jsme se společně takhle sešly :).
Hned za dva dny 19. srpna jsem se s holkama viděla znovu a tentokrát jsme sebou všechny vzaly své kluky a vyrazily na letní kino na film Učitelka a pak jsme šli ještě na jídlo do Pubu, kde jsem si dala Ceasar salát, který fakt miluju a poseděli tam:), později jsme s Elčou šly do vedlejšího baru na drink a pak už jsme to všichni zabalili a jeli domů :).
Druhý den 20.srpna  u nás ve vesnici bylo Barevné poveselení, což je akce pořádaná hasiči, odpoledne tam byl program pro děti a večer zábava, chtěla jsem na zábavu jít ale nakonec jsem šla jen za kámoškou Verčou do hospody na limču a než zábava vůbec začala stavil se pro mě Tonda a jeli jsme k nám domů - byli jsme uinavení z předchozího večera:).
Pak jsme také byla nějaké dny na brigádě. 26. srpna jsem měla sraz s bývalou spolužačkou ze základky a bylo to moc fajn opět jsme začaly na Pubu, kde jsem si opět dala můj milovaný salát a pak šly vedle do Swingu a hrály jsme kulečník :).
Hned druhý den 27.srpna jsem měla sraz s kamarádkama ze střední a to bylo naprosto perfektní a hrozně jsem si to s nimi užila :) <3
Tím ale den nekončil, protože večer měl Martin ( což je kluk Terky) tajnou oslavu narozenin, takže po srazu s holkama jsem se sešla s Tondou a šli jsme si dát pizzu :) A pak jsme šli na oslavu, která se podle mě vcelku vydařila (hlavně měl Martin radost což byl účel )

V neděli 28.8. jsme s Tondou šli na grilovačku ke kamarádům Renči a Honzovi a kromě grilování jsme i něco vypili ( asi jégra a půl - taky to tak vypadalo :D )


Zbytek prázdnin už utekl jako voda a poslední dny se udělalo hezky takže jsem využila počasí a opalovala se a koupala :)






Poslední den prázdnin jsem se balila do Litomyšle, kde studuju a ve 4 odpoledne jsme vyjeli směr Orionka ( intro-kolejo-ubytovna - prostě tam,kde bydlím :D ) a "odstěhovala" jsem se tam na tento školní rok (což je vlastně naposledy).
Hned jsem se přivítala s holkama a ještě si zašli do Penny pro víno, večer jsme prokecaly a pak si pustily film a usnuly.

Do školy jsme šly až na desátou a strávily tam jen dvě hodiny, celkem to uteklo a zjistili jsme vše důležité ( kdo je náš třídní, rozvrh, co budeme mít za předměty a kdo nás na ně bude mít a podobně), akorát rozvrh se ještě může změnit, protože každý rok ještě nabírají třídu prváků, kteří dodělávají maturitu na druhý termín a tím pak rozhází rozvrhy celý škole ( doufám, že nám se nezmění nic nebo třeba jen učebna, kde na daný předmět máme být). Po škole jsme šli s holkama rovnou do kavárny, a probraly novinky za léto.
Protože máme školu jen do čtvrtka tak nám tím i skončil první školní týden, přijel pro mě Tonda a protože jsme měli výročí našeho vztahu ( 4 roky) pozvala jsem ho na ledovou kávu se zmrzlinou, šlehačkou a sirupem a udělaly si hezké odpoledne, pak jsme jeli domů a stavili se na večeři u nás v restauraci, na kterou mě pozval on ( mimo to jsem ještě dostala růže <3).

Dnešek jsem strávila doma a chystám se večer s Eliškou na zábavu ( půjde nejspíš i Terka s Martinem). 
Co víc napsat už nevím, takže se s vámi loučím a mějte se hezky , pap ! :*

3 komentáře:

  1. ~Čaué~
    Přespávací místnost... jaj. Já nikdy u žádné kamarádky nespávala a ony u mě také ne.
    Já na konci léta také měla mít sraz s kamarádkou/spolužačkou, ale sešlo z toho. Byla jsem docela zaneprázdněná a jí došly peníze.
    Ale koukám, že jsi konec prázdnin měla poměrně živý :)
    My šli do školy na devátou, ale nebyli jsme tam ani hodinu :D U nás se rozvrh bude také ještě hodně měnit :D
    4 roky, to je krásné, jen tak dál :)

    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, měla jsi vážně úžasný konec léta. Do školy na desátou? Tak to ti vážně závidím! Já musela normálně na osmou a ještě jsme končili nejpozději. No jo, naše paní učitelka si ráda povídá. Kdyby nám aspoň řekla něco užitečného, ale to ne.
    Tak přeji hezkou školu!
    PS: A ty fotky se moc povedly!

    OdpovědětVymazat
  3. na film Ucitelka som celkom chcela ist, ale nie som si uplne ista, ci by sa mi pozdaval tak, ze by som nelutovala kupu drahej vstupenky :D lebo letne kina uz tusim skoncili, co ma celkom mrzi, lebo som zas na ziadnom nebola. uz si asi treti rok slubujem, ze pojdem a ono je znova koniec letnokinovej sezony a na ziadnom som nebola. tak snad na buduci rok :D
    posledne prazdninove dni si si teda zda sa naozaj pekne uzila, postretavat sa s kamaratkami je vzdy fajn. mne sa tento rok vobec nepodarilo opalit sa, ale este tak trosku dufam, ze by sa mi nieco mohlo podarit dohnat buduci tyzden, kedy ma byt podla predpovede este celkom teplo.
    tak vela stastia v skole :)

    OdpovědětVymazat