2. 12. 2016

Diary 2.12.2016


Ahoj,
Tak máme tu prosinec -  měsíc vánoc. 
Tento týden tak jako všechny poslední dobou, utekl hrozně rychle. V pondělí jsme psali test slovíček z angličtiny, který jsem zvládla, takže super měla jsem 8,5 bodu z 10 nebo 11 teď přesně nevím :), nebylo to tedy úplně stoprocentní, ale důležitý je, že jsem to napsala:). Mimo to jsem měla prezentaci v předmětu ZÁKLADY ŠKOLNÍHO MANAGMENTU, což je předmět, kterej mě vůbec nebaví a celkově co se týká managmentu a manažerů a tohodle odvětví plavu- nic mi to neříká, naštastí máme hodnou učitelku a vlastně jenom prezentujeme :). Každý má nějaké téma a to prezentuje před třídou - což je pro učitelku fajn, nemusí se namáhat a celou hodinu s námi jen poslouchá popř. jen něco doplní. Já si tedy prezentaci v pondělí odříkala. 

V úterý jsem odevzdala seminární práci do Zdravotně tělesné výchovy na téma : Dětská joga, taky jsem byla za učitelkou na logopedii, která mi poradila dost užitečných informací do mojí absolventské práce, a byla hrozně hodná a ochotná, určitě mi pomohla víc, než moje vedoucí.

Ve středu se ve škole nic nedělo, akorát jsme dostali písničky ke zkoušce na klavír a dost jsem se toho zhrozila, hudebka bude fakt peklo a upřímně jsem z toho dost rozhozená a vynervovaná. Co mi, ale zlepšilo náladu, bylo to, že jsem šla za holkama na byt, kde jsme si vařily slané palačinky a já si s Šárkou udělala svařák a prostě to byl fajn večer, na zpáteční cestě jsme s Verčou dělaly andílky do sněhu a na igelitkách sjížděly kopce :D Fakt psina! 



Ve čtvrtek jsem si v hudebce odehrála dvě písničky na kytaru - poštovského panáčka a pec nám spadla, nebyla to žádná sláva, ale uznal mi to, akorát to musím dotrénovat do zkoušky ať je to ještě lepší. Taky jsme si vybírali ke zkoušce dvě skladby na klavír, naštěstí jsem si vybrala celkem lehký :).
Po škole pro mě přijel Tonda a jeli jsme domů.

No a dneska jsem celý den pekla a zdobila perníčky, začala jsem asi v devět a skončila až ve čtyři a to jsem měla pauzu jen na oběd. Ale celkem mě to bavilo :) Zkoukla jsem u toho pohádku Tři bratři, pak film Vejška, pak kousek Sněžek a Machrů a pak nějaký videa na youtube. 
Okolo půl 6 jsme se šli s Tondou projít a podívat na Betlém, který je poprvé letos u nás ve vesnici, mě se moc líbí, je to super nápad, upřímně stromeček stojí za prd, tak aspoň Betlémek máme pěknej  :)


Zítra jdu po obědě na Vánoční jarmark, který se pořádá u nás v Sokolovně od školky a já tam budu pomáhat asi stát u nějakého stánku, chodím tam už několikátý rok, pak tam bude besídka dětí ze školky, takže se celkem i těším :)

Nejhorší je, že v úterý píšu už zkouškový test z tyflopedie, protože učitelka bude během lednového zkouškového období v nemocnici, takže se nám posunul termín a já se na to ani nekoukla, není toho extra moc, ale naučit se to musím, jen nevím kdy...
Každopádně, v lednu mi zbyde "už" jen angličtina a ta šílená hudebka- ta bude peklo...:(
Taky musím dopsat seminárku do etopedie a odevzdat jí a konečně pořádně začít psát absolventku.

Tak snad vše zvládnu, teď mám spíš hlavu plnou vánoc, než povinností do školy.

Tak ahoj ! :)

2 komentáře:

  1. ~Čaué~
    My dneska psali také z anglických slovíček a nějak mi ta informace, že bychom měli psát, proklouzla, takže jsem to neuměla :D Ale i tak jsem napsala tak půlku :D
    Tento týden nás bude z klavíru zkoušet z písničkových řad :)
    My ještě nepečeme ani nezdobíme :D
    Hodně štěstí, co se týče zkouškového testu z tyflopedie :) Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. poriadne skolou nabity program mas, ale to asi teraz vsetci. ja to vianocne obdobie akosi stale nepocitujem, aj ked teda darceky nakupujem celkom dost. to je taka moja terapia od skolskych povinnosti, ku ktorym sa ale budem musiet znova vratit.
    drzim place na skuske :)

    OdpovědětVymazat