10. 12. 2016

Recept slané palačinky

Ahoj,
protože jsme si nedávno s kamarádkama dělaly slané palačinky a fakt se nám povedly, rozhodla  jsem se s vámi podělit o recept, je to jednoduchá a výborná večeře (či oběd).






Suroviny:
Vejce
Hladká mouka
Sůl
Mléko
Olej
Šunka
Niva
Eidam
Kukuřice z plechovky
Smetana
Bazalka
Máslo
Česnek
Kečup

Postup:
Z mléka, mouky, vajec a soli uděláme těsto, tak aby bylo řídké - stejně jako u klasických palačinek. Toto těsto na pánvi a na oleji klasicky osmažíme.
Mezitím si na pánvi rozpustíme máslo a přidáme nakrájený česnek a drobné plátky.
Usmažené palačinky potřeme kečupem. Nastrouháme nivu a šunku, smícháme společně a přidáme rozpuštěné máslo s česnekem a kukuřici. Touto směsí naplníme palačinky a zarolujeme a plníme do pekáče těstě vedle sebe. Poté je posypeme nastrouhaným eidamem, můžeme posypat i trochou kukuřice a celé zalejeme smetanou a na chvíli zapečeme v troubě.













2 komentáře:

  1. Já je miluji se špenátem :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem četla, že je to slaná palačinka, říkala jsem si, pane jo, to jsem ještě nikdy neslyšela, ale pak mi došlo, že to jsme doma dělali také, akorát jsme tomu říkali hemenex nebo tak nějak :D Rodiče tomu tak říkali.
    Akorát jsme tam nedávali česnek, kečup, máslo, smetanu, kukuřice a další věci. Jen vejce, šunku, cibuli a to je asi vše. Možná že tomu se říká hemenex, ale tomu, co jsi psala ty slaná palačinka, akorát je pro mě ten název novinkou :D :)

    OdpovědětVymazat