18. 12. 2016

Diary...18.12.2016

Krásný předvánoční čas všem,🎄
zase uběhla nějaká doba od posledního deníčku - asi dva týdny. Jak jsem psala o testu z tyflopedie, tak to dopadlo dobře mám za jedna a bylo to v pohodě. Takže první klasifikovaný zápočet v kapse :).
Taky stále s holkama ze třídy dodržujeme naše středy, naposledy jsme slavily narozeniny Š. a A. a ty nám udělali výborné těstoviny s kuřecím masem a smetanovo-sýrovou omáčkou :).

Ve škole se nic moc neděje, kromě hry na nástroj samozřejmě, o ničem jiném tu ani nepíšu.... je to na palici, už to chci mít za sebou, mám z toho nervy a stresuju se ....
Aspoň jsem trochu pohla s  diplomovou prací - už mám téměř dodělanou teorii, akorát na mě nemá moje vedoucí práce čas, což mi trochu komplikuje psaní....


V úterý jsme taky udělaly s N.(spulubydlící)  takovej kanadskej žertík na K.(druhá spolubydlící), přišla totiž večer mírně v přiopilém stavu a usnula, takže jsme jí změnily čas na mobilu a přetočily hodiny v pokoji a nechaly asi hodinu spát :D. Pak jí zazvonil budík, protože jsme posunuly čas na ráno a samozřejmě si myslela, že je opravdu už ráno a začala se chystat do školy, my také dělaly to co jako obvykle ráno a když už byla v botách, tak jsme to na ní se smíchem vybalily :D Ona se moc nesmála a šla spát, ale fakt se to vydařilo a teď se tomu smějeme všechny :D :D, určitě to někdy vyzkoušejte :D

V pátek jsem pekla marokánky a dělala krém na pařížské rohlíčky, pečení ve mě vyvolá vždy vánoční atmosféru a letos jsem toho napekla dost :)
     
Včera jsme byli s Tondou v nákupáku a kupovali jsme ještě nějaké dárky k vánocům, také jsme byli na vánočních trzích, zabralo nám to skoro celý den, večer jsme ještě dárky balili.

Tento týden bude celkem hektický, v pondělí mám školu do 5 a pak jdeme s holkama ze třídy k A. domů, kde si budeme dělat večeři a společně oslavíme vánoce, pak půjdeme někam na víno nebo drink, v úterý jdeme s holkama ze třídy na kvíz do Kotelny ( takový klub v Litomyšli), kde se pořádá každý týden kvíz a družstva proti sobě soutěží. No a ve středu slavím vánoce s holkama na pokoji, chystáme se na večeři, předáme si dárečky a na pokoji si uděláme svařák a pohodový večer. Ve čtvrtek už jedu domů, v pátek pojedeme do vánoční vesničky Kladruby ( byli jsme tam už minulý rok a bylo to tam super), no a v sobotu už bude ježíšek, je to šílený jak to letí.... ani jsem nestihla zkouknout vánoční filmy, ale třeba ještě něco stihnu ! :D
A co vy ? Máte už dárky ? Těšíte se na vánoce ? Máte už napečeno ?

2 komentáře:

  1. ~Čaué~
    K jedničce z tyflopedie gratuluji :)
    Také mívám ze hry na nástroj nervy.
    Tak to je hustý vtípek... chudák, jak na něj naletěla.
    Jen aby vám to někdy nějak nevrátila :D
    Jsem dneska viděla i nějaký status o spolubydlících na fb :D :D
    No nic, tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. k tej jednotke gratulujem :)
    ja som uz polovicu bakalarky musela odovzdat, ale mam pocit, ze som to hrozne pozliepala a budem prekvapena, ak budem mat nieco ine ako E alebo FX :D ale tak hovorim si, ze hlavne dat tie predmety, ktore opakujem a prinajhorsom si o rok predlzim bakalarsky stupen.
    vianocne darceky som kupovala tak postupne, uz som aj nejake poslala a odovzdala a este ma aj nejake cakaju darovat. ale uz viac asi nejdem kupovat. a s balenim si uz asi dva-tri roky nerobim starosti, darceky davam v darcekovych taskach, ktore vzdy pouzijem z nejakych minulych rokov.
    tak si uzi este zostavajuce dni do Vianoc, ja planujem piect az tak najskor v piatok, aby sa to do soboty nestihlo vsetko zjest :D

    OdpovědětVymazat