11. 2. 2017

Diary 11.2.2017

Ahoj,
dneska jsem se rozhodla zas napsat něco z mého života, jak žiju, co nového, no však to znáte :)
Druhý semestr zatím ve škole probíhá dobře, nemáme moc předmětů a celkem dobrý rozvrh, jediný problém je, že jsem mistr v prokrastinování a místo psaní absolventské práce, přípravy na absolutorium, nebo psaní seminárek dělám cokoli jiného.

 Na pokoji i ve škole s kamarádkama se držíme hesla, že si poslední měsíce musíme užít, takže se toho úspěšně držíme a místo učení vymýšlíme cokoli jiného a většinou jsou to nějaký kraviny, popíjení vína, objednávání pizzy nebo vaření o půl 11 večer :D. Všechny tyhle chvíle a momenty mě dělají šťastnou a při pomyšlení, že to brzy skončí se mi derou doslova slzy do očí, už když to jen píšu tak je mi zle z toho, že už nebudu s těma s kterými trávím tolik času.







Také jsem byla na semináři profesorky Jenčkové, která se zabývá pohybem a hudbou pro mateřinky (učitelky mateřských školek), byla to fajn zkušenost a navíc mám certifikát, který bude hezky vypadat v životopise. Když jsem u toho životopisu, nevím jak to bude s tou školkou kam chodím pomáhat (psala jsem tu o tom kdysi, tak možná někteří víte, že jsem si myslela, že tam budu mít jisté místo, protože mě na pohovoru přijali), zatím je tam málo dětí, tak to nevidím moc nadějně, ale odeslala jsem životopis do jiného zařízení a v pátek si mě pozvali na schůzku a dnes jsem odeslala ještě jiné p. ředitelce email a ještě budu posílat dál, tak uvidím, kde nakonec skončím.
Teď jsem byla na praxi ve družině, kde to bylo báječný. Vychovatelky mě moc chválily, byly hrozně fajn a děti jakbysmet. Oblíbili si mě a poslední den mě nechtěly pustit domů, tak jsem musela jim i vychovatelkám slíbit, že za nimi někdy v pátek přijdu. Loučení nebylo vůbec příjemný....

Další maličkosti, které se udály jsou například to, že jsem byla u kamarádčiny mamky na stříhání - zkrátila mi konečky a sestříhala vlasy, takže je už nemám v jedné délce a dál mi moje mamka doma vlasy obarvila, takže jsou trochu tmavší a výraznější :). Také jsem byla s mým klukem Tondou a kamarádama Renčou a Honzou večer posedět v hospodě a druhý den jsme se vydali na zimní stadion na veřejné bruslení, do budoucna bychom rádi na bowling a squash :D. 
Taky jsem měla jet za kamarádkou a zároveň bývalou spolužačkou na návštěvu protože se jí narodilo miminko, ale kvůli praxi jsem nemohla, a když už jsem mohla tak nemohli oni, tak jsme to odložili a snad se za nimi brzy vydám :) <3

To je asi vše, co jsem chtěla napsat, tak se mějte hezky a u dalšího článku ahooj :)

3 komentáře:

  1. tak to hej, este si treba uzit, kym je aspon trochu casu. tiez som majster v prokrastinacii, takze tipujem, ze si pisanie bakalarky necham zase na posledne dva vikendy pred odovzdanim :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hi! Nice post! Thank you for telling your story! Really interesting to read! I Wish you a wonderful next week and best wishes from meran italien ( http://www.trauttmansdorff.it )...Anna ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ~Čaué~
    Prokrastinace... to je známá věc, ale snažím se ji nějakým způsobem vyhýbat. Navíc, kdy mě čeká ta maturita :D :D :D
    Já měla také praxe ve družině, akorát v lednu.
    CO se týče loučení.. vždy pro mě bylo strašně nepřijemné a těžké, ale mám pocit, že jsem se určitým způsobem obrněla. Nedělá mi to už takový problém, jako dřív.
    Na veřejné bruslení a bowling chodím docela i často.
    Squash .. s tím moc zkušeností nemám.
    No nic.. měj se krásně a hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat