26. 2. 2017

Recenze: Paletka očních stínů RL de Young XXL nude

Hezkou neděli všem :)
Po nějaké době jsem se rozhodla, že zase začnu psát recenze a jako první na řadě je tu tato paletka očních stínů z drogerie Rossman. Musím přiznat, že stojan kosmetiky RL de Young mě vždy zaujme a upoutá a ceny mě vždy donutí si něco nového pořídit :) .
Tyto paletky očních stínů mají ve více odstínech já si vybrala NUDE, protože mi odstíny, které obsahuje přijdou nejvíce použitelné na denní nošení, nejvíce přirozené a nejvíce vhodné ke mě samotné :). Paletky se dají zakoupit za 119,-
Paletka obsahuje 12 stínů, některé jsou matné jiné s třpytkami. Dá se využít jak na běžné nošení tak na  slavnostnější líčení.



Mě osobně se obal celkem líbí, ale pravda je, že se nejedná o žádný luxusní obal. Obal je z plastu a jsou přes něj vidět všechny stíny.



 V paletce je 5 matných odstínů, které jsou spíše světlejší a méně pigmentované a 7 s třpytkami, které jsou naopak tmavší a pigmentovanější.

Na následující fotce jsou jednotlivé odstíny swatchované na ruce, odstíny nemají žádný konkrétní název, proto se budu řídit čísly. Stíny jsou za sebou stejně jako v paletce
(po stínu jsem LEHCE přejelau prstem a následně prstem stín nanesla na ruku, každý stín je jen z jedné vrstvy lehkého přetření, stíny se dají dobře vrstvit a přidávat na intenzitě )

1. První odstín není na ruce skoro vidět, jedná se o  matný tělový odstín, který je fajn pro sjednocení víčka, není sice moc vidět, ale já ho používám celkem ráda, protože mám na víčkách žilky, které hezky zakryje a víčko sjednotí.
2. Druhý odstín v paletce vypadá hnědě, ale po nanesení má jen lehký nádech hnědo-tělové barvy, jedná se ale o krásně třpytivý stín a na víčku vypadá hezky, funguje trochu jako rozjasňovač z určitého pohledu není vidět, ale když se správně otočí zableskne se.
3. Třetí stín je klasický bílí stín, je matný a na to, že je bílý tak je dobře pigmentovaný
4. Čtvrtý stín je hnědý, třpytivý a dobře pigmentovaný, z prvních čtyř odstínů je nejvýraznější.
5. Pátý stín je takový starorůžový, jedná se o světlounký matný stín, který je podobný tomu prvnímu jen je více do růžova.
6.Šestý stín je jediný hnědý stín paletky, který je matný, je dobře pigmentovaný a řekla bych, že je to nejvíce "čistě" hnědý z celé paletky. 
7.Sedmý stín je opravdu dobře pigmentovaný, je to světlounký studený stín se stříbrno-růžovým nádechem.
8.Osmý stín je khaki barvy, je matný a při nanesení je spíše do šeda než do zelena
9.Devátý stín je stříbrný a je to krásný stín k použití na rozjasnění vnitřního koutku, opět je skvěle pigmentovaný, krásně se třpytí
10. Desátý stín je třpytivý bronzový, opět skvělá pigmentace, na mě asi moc do oranžova, tak jsem ho zatím moc nepoužívala :)
11. Jedenáctý stín je na popsaní barvy nejtěžší jedná se totiž o třpytivý  tmavě hnědý stín, který občas hází odlesky do fialova. Pigmentace je opět dobrá.
12. Poslední dvanáctý stín je černý, opět je s třpytkami a jeho pigmentace mě překvapila, většinou jsou černé stíny málo pigmentované, ale tento má super pigmentaci a když jsem ho poprvé použila na ples, musela jsem ho pořádně blendit.

Paletka obsahuje opravdu stíny, které vykouzlí kompletní líčení, já jsem s ní spokojená a myslím si, že udělá velkou službu za tak málo peněz. Stíny téměř nepráší, mají dobrou výdrž a dají se hezky vrstvit a blendit.

1 komentář:

  1. Za ty peníze vypadá velmi dobře. Líbí se mi poskládání barev, a tak pigmentace taky super :-)

    OdpovědětVymazat