19. 2. 2017

Nákupy - drogerie, vinted

Ahoj, 
je tu další článek s věcmi,které jsem si pořídila. Jedná se především o kosmetiku, ale to už uvidíte sami :)



Začnu rovnou dvěma laky na nehty- 1.Bílý lak  je speciální zdobící lak, který se používá jako lak na tiskátka na nehty, natře se na speciální kovovou destičku s vyrytými tvary a následně se razítkem obtiskne na nehet. (35,-)
2.Khaki lak je novinkou od essence a je to barva, kterou jsem už nějakou dobu sháněla. (35,-)



O suchých šamponech se už rozepisovat nebudu, jsou téměř v každých nákupech.


Už dlouho jsme chtěla vyzkoušet kartáčky od značky CURAPROX, mamka mi dva koupila v drogerii Teta, jeden už používám a druhý jsem vám vyfotila sem na ukázku, zatím jsem spokojená a opravdu mi vyhovuje a myslím si, že jsem ještě lepší kartáček neměla.



Naprosto nádherná paletka očních stínů od RL de young, jedná se o poměrně levnou kosmetiku z drogerie Rossman, pokud se nepletu není testovaná na zvířatech a mají obrovský výběr všeho, velmi mě tato kosmetika zaujala a tato paletka je opravdu hezká. (119,-). Navíc jsme se za poslední dobu naučila používat stíny téměř na denním pořádku, vždy ráda sáhnu po Nude odstínech hnědé a béžové. Paletka obsahuje krásné matné i třpytivé stíny a je skvělá jak na běžné nošení tak i na něco slavnostnějšího :)




Spodní prádlo od CK je fenoménem dnešní doby, já tento "set" sehnala na vinted za 200kč, proto je téměř jisté že se nejedná o originál, každopádně mě překvapil materiál jsou hrozně příjemné - hlavně ty černé kalhotky)





4 komentáře:

  1. Super nákupy, hlavně ty batiste šampony :-) ty kalhoty jsou taky super, ale já jsem zatim na Calvina nedostala chut :-D
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. CURAPROX jsou ty nejlepší kartáčky. Kupujeme je doma v balení po třech, protože se to tak vyplatí nejvíc a čekáme, kdy je kde zlevní, protože ta cena je šílená. Ale když vidím, že jsou fakt super a vydrží mi jeden i přes rok! Tak holt zainvestuju. (BTW, vždy ho spařím vařící, kdyby se někdo pokusil stírat)

    Konečně nějaký články s nákupama :P

    Lůca Fustička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak snad mi taky vydrží dlouho :)
      Jinak nákupy byly ještě v předminulém článku :D Polepšila jsem se, když si mi naposledy říkala, že ti chybí :D Teď budou častěji snad :D

      Vymazat
  3. tie laky mi pripominaju, ze som si uz hrozne dlho nelakovala nechty :D
    kefky od Curaprox pouzivam tiez a nie, ze by som sa chcela stazovat, ale asi si ich kupujem iba preto, ze su take popularne :D

    OdpovědětVymazat