6. 2. 2017

Nákupy kosmetiky na pleť+ mini recenze

Ahojte :)

Poslední nákupový článek byl v září od té doby mám samozřejmě spoustu nových věcí a nemám šanci nejen vše nafotiti přidat, ale také si vzpomenout, co vše jsem si pořídila. Takže rozhodně nebudu nic dohánět, ale ukážu vám pár random věcí, které jsem si pořídila v poslední době. Jedná se pouze o věci z kosmetiky a to konkrétně pouze věci týkající se péče o pleť :)

1.
Sada tří produktů na pleť- Scrub(peeling) s vůní meruňky, pleťová maska s vůní borůvek, chladivý gel s vůní melounu.
Celá sada je z katalogu Oriflame a cena se pohybuje kolem 100 kč
Můj názor: Sada je velmi příjemná, vůně naprosto skvělá, jen jsem líná podstupavat všechny tři kroky péče- nejprve peeling, pak maska -  10 minut působit a opláchnout a následně aplikovat gel, většinou přeskakuji tu část s maskou :D . Tuto proceduru nepodstupuji nějak pravidelně, jen když se mi chce, proto nemůžu ohodnotit její účinky, ale přijde mi fajn :)


2.
Černé masky - 1. Černá asijská slupovací maska - já kupovala na postovnezdarma.cz, ale doporučiji spíše ebay, je tam levnější a toto je pouze přeprodej z ebay za vyšší cenu
2.Černá maska z Avonu na černé tečky - není slupovací, ale oplachová, po nanesení po cca 20 minutách zešedne a následně se oplachuje.

Můj názor: Za mě určitě spíše ta první, tu druhou už bych si znovu nepořídila,naopak ta první je super a opravdu mi pory vytáhne. 
PS: Avon má i verzi té slupovací masky , kterou mám také, ale ještě jsem ji nepoužila, ale uvidíte ji v dalších nákupech

3.
Melounová pleťová maska - naprosto božsky voní - opravdu vůně pět hvězdiček z pěti. navíc je velmi příjemná. Je z oriflame a stálá mě doslova pár drobných :)
Můj názor: Vůní i konzistencí je dost podobná tomu chladivému melounovému gelu z té sady, o kterém jsem psala výše, akorát se musí opláchnout -  po zaschnutí je pleť lepkavá a proto je opláchnutí nutné.

4.
Pleťová voda s výtažkem z hroznů - rozhodla jsem se poohlédnout po jiných pleťových vodách než s alkoholem a zrovna měli ve slevě tuto, tak jsem ji zkusila, je od značky Garnier a je ke koupi běžně v drogeriích
Můj názor- Voda je velmi svěží a příjemná, nejsem si jistá zda bych vyloženě řekla že je s vůní hroznů  ale voní příjemně :) Na dočištění pleti je fajn nemám co bych vytkla, ale ani nevím co bych pochválila.

5
Textilní  pleťová maska- Poslední produkt  vám nemohu zhodnotit, protože tato maska je jen na jedno použití a já ji ještě nezkoušela. Jedná se o novinku od Garnier, tuto masku ve svých videích i použily některé youtuberky a hned mě na první pohled zaujala. Teď jí měli v Rossmanu ve slevě tak jsem ji vzala cena se většinou pohybuje od 50Kč. V drogerii měli tři druhy a já sáhla po té s gránátovým jablkem.
Zde video jak se maska aplikuje: 



5 komentářů:

  1. Ta Garnier maska je super, ale to složení se mi moc nelíbí..používám i jejich denní krém, který mi také vyhovuje. A ty ostatní věci vypadají pěkně. Ještě jsem tu černou masku nezkousela, ale prý je to velký hit :)

    OdpovědětVymazat
  2. uz asi dva dni rozmyslam nad tym, ze by som si mala kupit nejake pripravky na plet a nie si ju cistit iba mydlom a natierat obycajnou Niveou, lebo mam pocit, ze to nie je uplne ono :D chcelo by to minimalne nejaky peeling, tie som mala vzdy rada, je to taky vtipny pocit, mat tie skrabkajuce pieskoidne gulocky na tvari :D (dobre, uz je asi privela hodin na to, aby som vymyslala aspon trochu zmysluplne komentare :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Teraz je boom masiek, som zvedava aka je vsade ju dost chvalia :)
    http://lifeinpicturesbylu.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Mě zaujala ta pleťová maska s vůní borůvek:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu černou masku od avonu jsem chtěla ale slyšela jsme, že je naprd, takže jsem si ji nakonec nepořídila.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat