21. 4. 2017

Diary 21.4.2017

Čauky mňauky
 Dnes jsem se zděsila, když jsem zjistila, že už skoro měsíc nebyl deníček. Abych pravdu řekla, hrozně to uteklo a hlavně se událo hrozně moc věcí...
S holkama ze třídy neboli s girl gangem❤️jsme stihly navštívit vinárnu, prožít nezapomentutelnou párty v Litomyšli,i když trochu s ostudou, ale jak říkám aspoň máme na co vzpomínat... 
Příští týden, jdeme na missáka majálesu, což je další párty, plánujeme jet společně na votvírák a vlastně máme hodně plánů, které mám obavu, že nestihneme...
Užíváme si poslední studentský chvíle spolu, místo učení a přípravy na zkoušku, jenže zkoušky nějak dopadnou...horší je to, že my už spolu nebudeme...láme my to srdce a to doslova.💔
S holkama z pokoje, nebo prostě s holkama  z orionky (jak se naše ubytovna jmenuje), je to teď taky fajn, také si uvědomujeme, že už spolu nebudeme dlouho bydlet, a prostě si na spolubydlící a kamarádky zvyknete a najednou tu nebudou...smutný.... Nevím co k tomu víc napsat...

Co se týče školy, tak je hlavně ve znamení konzultací a psaní práce, příští týden ji musíme odevzdávat, takže dnes udělám finální úpravy, vytisknu a v pondělí dám na svázání.
Všechny seminárky mám hotové, dokonce i tu ze základů práva, kterou jsme musela psát znovu.
Zkoušky se blíží, ve středu píšu první test a 3.5. mám předtermín z klinické psychologie. Co se učení týče to je na bodu mrazu, ještě jsem nezačala - není prostě čas a chuť, jsem navíc mistr v prokrastinaci....
Tento týden byl ale fajn, v pondělí byly velikonoce, ve středu jsme jeli na exkurzi do Ivančic do mateřské školy, základní školy, dětského domova a internátu pro děti se sluchovou vadou,řečovou vadou, autismem nebo kombinovaným postižením. Ve čtvrtek jsme šly místo dvou hodin do divadla a v pátek školu nemáme, takže jsme se učili jen v úterý a trochu ve čtvrtek.
Vím, že je to úplná prkotina, ale normálně mi bylo líto, že je to poslední exkurze a divadlo v mém životě v roli studentky... Když si vezmu, že od první třídy jsem na to zvyklá...16 let školního systému a prostě to končí....
Ještě bych to chtělo zmínku o Velikonocích🐣, byly poklidné... vymrskalo mě asi 21 kluků a chlapů, no pro někoho hodně, za mě žádná sláva, bývalo to lepší, ale čekala jsem že to bude i horší.
V sobotu před velikonoceme, jsem byla s mým klukem Tondou, moji kámoškou Elčou a jejím klukem Lukášem na takové hip-hopové, nebo spíš rapperké akci. Vcelku klidná akce, ale zrovna v ten den byla u nás velikonoční zábava, tak mě trochu mrzí, že jsme spíš nešli tam.
Taky jsem byla nakupovat a koupila si šaty na slavnostní vyřazování a něco jsme si vybrala už k narozeninám, které mám na konci května.
No a to je asi vše, pro dnešek se s vámi rozloučím a mějte se krásně 
Vaše Janii 💗

1 komentář:

  1. ~Čaué~
    Jůů... Čauky mňauky... to emoji kočičky je pěkné :)
    Škoda, že jsi tu tu trochu nepřiblížila tu ostudu na té party, ale tak chápu. Za prvé je to ostuda a za druhé se to týká jenom vás :)
    Je fajn, že si užíváte... o to víc budete mít na co vzpomínat a o to víc vám pak bude ale smutno.
    Ty jo, naše škola šla ve středu do kina, nebo to byl čtvrtek? Už ani nevím. Spíš středa a my měli 5 hodin češtinu.. kvůli tomu, že nestíháme a maturita se blíží. Jejda.
    21 kluků mě snad nevymrskalo nikdy :D
    Tak se měj krásně :)

    OdpovědětVymazat