12. 4. 2017

Myšlenky #2



V nejlepším se má přestat ? Proč?!

Jsem jediná, která vždy když je šťastná, 
když se něco daří,
když je něco fajn,
tak to souvisí i s tím, že to končí...?
Měla bych být šťastná a užívat si poslední chvíle naplno,
ale musím myslet na to, že to není na dlouho...
Je to tak se vším...
a přijde mi to nefér.
Prožíváš šťastný období, ale svým způsobem jsi smutná,
protože uvnitř víš, že to brzy "ztratíš"...
Třeba letní prázdniny...
celou dobu nic a ke konci se to VŽDY rozjede,
a nejvíc zážitků je právě z posledních dnů prázdnin,
nebo škola...
nejlepší ročník na střední?
Maturitní...
a to stejné letos...
poslední rok na VOŠ
a je nejlepší....
říkám si kolik času jsem ztratila v prváku,
a chce se mi brečet,
proč vždy vše doháníme na poslední chvíli,
proč až když víme, že něco končí,
začne nám to chybět...
PROČ ?
Nechci přestávat v nejlepším... proč by to vůbec mělo být správné?
Přestávat s tím být šťastná ?
Vždyť je to blbost...

2 komentáře:

  1. ~Čaué~
    Všechno dobré někdy končí, ale někdy to nemusí končit hned. Život je jak na horské dráze. Nedaří se hned, ale zase jednou třeba bude. :)
    Ale ... třeba ne vždy může to dobré končit :)
    Nemysli na to, že je to dočasné, ačkoli nic netrvá věčně. Užívat si poslední chvíle? :O Whut?
    Jo... když jsem pak četla o těch prázdninách dál, tak mi to došlo :)
    Podle mě byl nejlepší prvák a teď čtvrťák. Vlastně.. i třeťák.. ne.. i druhák. Jak v čem a podle toho v jakých chvílích :D
    Ale jinak to mám dost podobně, jak píšeš. Když už něco poznám a užívám si to, těžce se mi s tím pak loučí. MYslím ale, že jsem proti tomu už více obrněná, než dřív.
    Tak se měj a moc na to nemyslí :)

    OdpovědětVymazat
  2. BTW. Surfařku znám. Vzpomněla jsem si na ten film hned, jak jsem narazila na ty Mělčiny :)

    OdpovědětVymazat