14. 4. 2017

Jarní nákupy kosmetiky

Ahoj,
k jaru patří i jarní kosmetika - svěží, ovocná a fresh. Tady je ukázka toho co jsem si na letošní jaro pořídila já :)

1.Sada s vůní jahod a bílé čokolády
Tahle sada mě v Avonu zaujala na první pohled a prostě jsem jí musela mít 💕
Obsahuje tělový sprej, krém na tělo a sprchový gel.

2.Korektory
První od essence je novinka, a těším se, až ho vyzkouším. Druhý od Catrice už mám po několikáté, ale tentokrát jsem zvolila jiný odstín, tak jsem zvědavá, zda mi bude sedět. 👌

3. Parfém
Růžový parfém z avonu, s velmi příjemnou vůní a netypickým flakonkem. Vůně je silnější, ale příjemná, lépe dokážu posoudit až ji budu používat.

4.Sprchový gel s vůní třešňového květu
Sprchový gel s typickou jarní vůní, už se moc těším, až ho vyzkouším.🌸 

 5. Pleťový krém s okurkou a zeleným čajem
Krém by měl matovat, ale zároveň hydratovat. Použila jsem ho pouze párkrát, tak zatím nebudu hodnotit jaký je. Má vcelku příjemnou parfemaci a jemně zelenou barvičku.


6 komentářů:

  1. Ahoj Jano, koukám jaký máš krásný blog. Super :-) Tu vonavku od Avonu má mamka, ode mě! A sprchový gel od Avonu mám já. Ale nepoužívám ho. Jen se mi na něj prasi :-) krásne věci sis pořídila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ~Čaué~
    Jahodové... hádám, že to asi docela pěkně voní :)
    Korektory moc nepoužívám, ale měla jsem dvě období, kdy jsem korektor používala pod očima. Měla jsem strašné kruhy, nebo mi to aspoň přišlo... kolikrát mi korektor nepomáhal. Nebo ho možná neumím jen používat :D
    Ten parfém je v krásné nádobce :)
    Mám pocit, že podobný sprcháč jsme už někdy měli :)
    Nechť ti tyto věci dobře slouží :D
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko vyzerá super :) Kozmetiku od Avonu mám veľmi rada

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  4. tá vôňa je skvelá :) Avon mám tiež rada :)

    OdpovědětVymazat
  5. ovocne a kvetinne vone su na jar a leto uplne najidealnejsie, uplne ich milujem <3 ta jahoda s bielou cokoladou vyzera dost dobre, len skoda, ze ja sa k veciam z Avonu nemam ako dostat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tu jahodovou sadu bych chtěla :D musím vše dopotřebovat do konce léta :D ať můžu zase nakupovat xDD

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat