22. 4. 2017

Instagramový eshop BudesIn

Ahoj,
dnes Vám tu představím e-shop Budeš In, rozhodla jsem se o něm napsat sama od sebe, protože mě zaujal jak kousky, které nabízí, tak i příjemnou komunikací a rychlou dodací dobou.
IG :budesin

Na tento eshop, jsem narazila na instagramu od jedné poměrně známe "INSTA slečny" Sáry. Sáru sleduju už dlouho, má nějaká videa na youtube, ale především se proslavila na sociální síti Ask.fm a na instagramu. Tento e-shop s ní navázal spolupráci a vyhlásily společně soutěž o tepláčky z tohoto eshopu :). Občas se do nějaké soutěže přihlásím, ale nikdy nevyhraju a většinou už soutěže jen přehlížím. Tuhle soutěž jsem ale nepřehlédla, ale nedávala jí žádnou naději, jen jsem sdílela fotku a napsala komentář a dál to neřešila. Po pár dnech mi ale přišla zpráva s oznámením výhry. Radost byla obrovská a hlavně tepláky o které se soutěžilo přesně můj styl. Miluju výšivky, takže asi chápete :).
Při té příležitosti, mě napadlo přidat si do balíčku ještě něco dalšího, což jsem také udělala... 
Vybírala jsem asi z 10 kousků, ale nakonec jsem si vybrala jedno tričko ( i když kdyby mi to rozpočet dovolil, tak to u jedno kousku určitě neskončí). 
Tepláčky i tričko jsou totožné s fotografiemi a krásně sedí.





Tepláčky : Foto prodejceTričko: Foto prodejce

A teď tu mám ukázku kousků, které mě nejvíce zaujaly. Miluju výšivky, zajímavé výstřihy a toto jsou za mě TOP kousky, které mě zaujaly úplně nejvíce.

Trička 


Boty

Kalhoty

Šaty

Halenky

A co se líbí vám ? Je to váš styl, nebo tyto kousky nejsou váš "šálek kávy" ?
Pište do komentářů :)
Vaše Janii💗






3 komentáře:

  1. Já prostě ty výšivky nemám ráda, nevím proč, ale nelíbí se mi to no. Tepláky tedy za mě ne, ale triko je pěkné a sluší ti :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Musím povedať, že sa nám páčia rovnaké veci :D :) Všetko sa mi páči, ale najviac asi tá biela blúzka - halenka ♥ tá je proste top :3

    OdpovědětVymazat
  3. v poslednom case sa mi dost zacali pacit nohavice s nasivkami, vyzera to fakt paradne. ale zatial som si ziadne nekupila, kedze mi ziadne, co sa mi pacili, neboli dobre :D -_-'
    co sa tyka tych triciek s vystrihmi, sama by som si asi nieco take neobliekla a to hlavne preto, ze do toho vystrihu prilis nemam co dat :D

    OdpovědětVymazat