16. 10. 2018

Haul Fall / autumn shopping / Podzimní nákupy 🍁🎃

🍁🎃
Tak po dlouhé době vás zdravím u nákupového článku, musím se přiznat, že letní nákupy, mám nafocené, ale bylo toho tolik, že jsem měla vyloženě nechuť ty fotky nahrávat, upravovat a popisovat. Jak je prostě léto, tak jsem blázen a nakupuju všechno možné. Nevím proč, protože mám ráda i podzimní módu, ale prostě v létě nakupuju jak utržená ze řetězu, asi podléhám všem těm plavečkám, šatečkám a všemu dalšímu. Podzimní nákupy, jsem teprve začala a není toho úplně nejméně, každopádně mě můžete pochválit, protože jsem se rozhodla se o ně s vámi podělit. Nakupovala jsem všude možně, ale o tom si povíme postupně u každé věci ❤.
A nezapomeňte na podzimní atmošku, takže honem pro čaj, zapalte svíčku a jdeme na to, ať to stojí za to ! 😁

Začnu tím, co jsem si nakoupila jako první. Nákup těchto čtyř věcí proběhl minulý víkend a nakupovala jsem v nákupním centru City park v Jihlavě. Jako první věc jsem si koupila hořčicově žluté tričko s takovým jakoby "polovičním" roláčkem, někdo tomu možná říká stojáček. Tričko je z obchodu Orsay a stálo 199 KČ, má krátký rukáv a je podobného střihu jako červené tričko, které už mám a vy jste ho mohli vidět v minulém outfitovém článku , je to střih trička, který nosím jenom na podzim a červená a hořčicová barva jsou pro mě v tomto období "musthave"


V dalším obchodě GATE, mě nejvíce zaujal stojan s doplňky a odnesla jsem si čelenku z totálně podzimního materiálu ( připomíná mi pytel od brambor 😁) a hodinky v růžové barvě se zlatými detaily. Musím se přiznat, že cenu si nepamatuju, ale ta členka stála v rozmezí 100-200 KČ a hodinky kolem 200, za celý nákup jsem platila 356 KČ
 V obchodě Albi jsem jako téměř vždy koupila vosk do aromalampy, musím říct, že výběr mě zklamal, vybrala jsem jen jeden a byl to v podstatě jediný podzimní vosk, vlastně ani úplně podzimní není jmenuje se totiž Vřelost domova, ale mě připomínal podzim, stál 59 KČ.
 Na čelence je také super, že je "dvoustranná" což znamená, že ji můžete nosit "uzlíkem" dopředu a nebo také takovým tím překřížením, co je teď hodně trendy 😊. Jaká varianta se vám líbí víc?



Protože jsem vám ukázala fotky s čelenkou, kde mám na sobě i kabátek, ukážu vám i právě něj. Tento kousek je přesně ten typ, který v obchodě a naživo vypadá suprově, ale nedá se vůbec hezky vyfotit a na fotkách vypadá jak kus obřího hadru, přitom krásně sedí na postavě má úžasné zlaté knoflíky a takový jakoby " chlupato-kožíškový" materiál. ( Pravděpodobně jsem právě vymyslela nový název pro druh materiálu 😁😁). Ve skutečnosti vůbec nepůsobí tak mohutně a nijak nezvětšuje, je právě spíše delší a přiléhavější.  
Koupila jsem ho v obchodě Leila a jedná se o obchůdek v nákupním centru Convent ve Žďáře nad Sázavou. Kabátek mi kupovala moje mamka (díky mami 😍😁💕). A stál 989 KČ. Pokud jste z okolí nebo budete mít cestu do Žďáru tak doporučuji koukout, je to malý obchůdek, ale dají se tam najít krásné kousky, ještě více se mi líbil v šedé barvě, ale měli jen velké velikosti a taky se mi tam hrozně líbil takový světle růžový kabátek se zlatým knoflíčkem u krku takový " baloňák ale opět měli jen velké velikosti 😞





Včera jsem také zašla do drogerie TETA, původně pro aviváže a nálepky na okna do školky 😄, ale mimo to jsem si nakonec vybrala několik kosmetických věcí. 
Kromě svíček bylo vše ve slevě, svíčky jsou skořicové a stály okolo 60 Kč. Na podzim do lucerniček ideálka 🕯. Ve slevě také byly sprchové gely od Dermacolu, používám je ráda, každopádně výběr nebyl nijak extra, většina vůní byla letních, z podzimních tam byl tento jablko-skořice a pak tam byl hruškový, ale ten mi tolik nevoněl a pak káva, ale to je taková klasika, tu mají celoročně, stál tuším 45 Kč
Pak jsem došla k výprodejovému stojanu/ košíku. Tam měli vše úplně pel mel dohromady kolikrát od každého jen jeden kus, no a tak jsem hrabala a pár věcí "ulovila". První do košíku zaplul lak na nehty opět v takové hořčicové barvě měli ještě v hodně podobné barvě jeden byl více žlutější a druhý více oranžovější, tak jsem vybrala ten který jsem měla pocit, že se bude více hodit k mému svetru ( odstín 27) a možná i tomu tričku co jsem ukazovala před chvilkou, je to ten více oranžovější. Ještě jsem to neporovnávala tak nevím jestli jsem se trefila a jestli jsem vzala dobře. Lak je od začky Flormal a stál 50 kč, což mi moc jako výprodejová cena nepřijde, nevím kolik stojí normálně, možná jen doprodávali odstíny, ale jak říkám, cena zas tak nízká nebyla.
Pak mě mile překvapila báze pod očí stíny už víc jak rok jsem si chtěla nějakou koupit no a když jsem jí tam viděla za 30 kč, tak nebylo co řešit, normálně stojí okolo 60-80 Kč takže si teď říkám, že jsem si mohla vzít dvě, ale ještě jsem je nikdy neměla, tak nevím jestli mi vůbec bude vyhovovat a další věc je, že od té doby co chodím na permanentní řasy se méně líčím a stíny jsem přestala používat na běžný den. Poslední dva produkty jsou od Miss sporty, ani jeden jsem nikdy neměla a celkově jsem nikdy moc kosmetiku od této značky nekupovala. První produkt s názvem Mission correction je All in one měl by fungovat jako báze, korektor a makeup, uvidíme jaký bude a jestli mi bude vyhovovat odstín, makeupy nepoužívám, pouze BB krémy, ale tento mě zaujal a stál jen 30 Kč, takže opět jsem neváhala ( odstín 002 Light). Druhý a úplně poslední kosmetický produkt je INSTA GLOW, o tomto produktu jsem slyšela a ne jednou, měl totiž spolupráce s youtuberkama a často jsem o něm slyšela v jejich videích , měl by dělat photoshopový efekt , no uvidíme za 30 Kč jsem ho tam opět nemohla nechat (odstín 002 Light ).
( Nic neslibuji ale možná bude na produkty recenze)

A úplně poslední kousek jsou košilové šaty, opět za mě na první pohled typicky podzimní kousek. Tyto košilové šaty jsou od vietnamců a nijak se tím netajím. 
Ve stejném střihu jsem si na léto pořídila pruhované a naprosto jsem si je zamilovala, rozmýšlela jsem se ještě mezi tmavě modrými, protože i ty mi seděly, tak mi je mamka koupila s tím, že je dostanu k vánocům 🎄🙆. Na ramínku nevypadají nějak hezky, ale na postavě jsou podle mě skvělý! Stály 399 KČ, což si myslím, že je přiměřená cena.

No a to je vše z podzimních nákupů, napište mi co se vám líbí nejvíce a taky mi napište, co jste nakoupili vy :)




20 komentářů:

  1. Jůůů, teda tolik krásných úlovků, člověk neví kam koukat dříve :)) Tak trochu po tají bych si přála tvé úlovky vlastnit. Momentálně s přítelem dovybavujeme byt a veškeré mé nákupy se točí jenom kolem bytu, až mě potom mrzí, že nemám čas vůbec vyrazit na nějaký nákup jen tak a něco hezkého si pro sebe pořídit .) Snad to brzo napravím :))

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobně, většinu teď vrážím do bydlení a rekonstrukce, ale právě proto jsem si musela udělat radost aspoň tímto nákupem pro sebe :)

      Vymazat
  2. Krásné věci sis pořídila :) Tričko nebo svetr v hořčicové barvě také sháním, ale něž najdu nějaké pěkné, bude konec podzimu :D Ten kabátek s čelenkou jsou super a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už vlastním tričko i svetr, určitě taky seženeš teď jsou toho plné obchody :) děkuji moc :)

      Vymazat
  3. Já jsem si v albi taky koupila svíčku - ve vůni skořice a to je nádherná vůně! Mě ta hořčičná (okrová) zatím nijak neoslnila a navíc prostě nosím, co se mi líbí, nehledě na období. Teda až na Vánoční svetry :D Ta čelenka je super, ale líbí se mi to jenom tím křížením dopředu :) barva i materiál se úplně hodí k podzimu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já okrovou dřív nesnášela a teď se mi naopak na oblečení líbí :) děkuji :)

      Vymazat
  4. No tak pro to tričko si musím zajít! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten kabátek je krásný, hend bych ho ve svém šatníku uvítala i já :) Já si na podzim koupila hlavně zásobu svetrů :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já mám zásobů svetrů z loňska, tak zatí zásoby nedoplňuju :D

      Vymazat
  6. Tá čelenka a kabátik vyzerajú super. Skvelé nákupy.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezke nakupy a za dobre ceny :)
    musim se priznat ze me ta celenka nejdriv odradila, ale pak na fotce kde ji mas na sobe vypada proste jinak a skvele :) :) :) opravdu se mi libi a navic jestli dokaze aspon trochu ochranit i pred vetrem a zimou tak je to skvele :) snad ti netahne pres to na usi, vypada to jako pekne tenka latka. :))
    kabatek je taky moc peknej :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže zahřeje hodně, ani já jsem to nečekala, ale opravdu ano :)

      Vymazat
  8. Takové košilové šaty by se mi taky líbily :) Asi si taky udělám cestu k vietnamcům :) Děkuji za tip!
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  9. tiez som sa pocas leta s nakupovanim trochu odtrhla z retaze. dokonca som chcela nahrat aj video, kde ukazem veci, ktore som si kupila a dokonca som nejaku cast aj natocila, ale po 18 minutach natacania to moj fotak akosi vzdal, ale ja som si to nevsimla a rozpravala som dalej a ked som skoncila, tak som si uvedomila, ze polovica mojho rozpravania ani nie je zachytena. tak som video s vecami vzdala a fotit sa mi to nechce :D
    horcicovozlte tricko sa mi velmi paci, ja som si kupila silonky v takej farbe a od kamosky ciapku tiez v takejto jesennej farbe, ale zatial som tie dve veci tusim este nemala naraz na sebe. hodinky sa mi tiez velmi pacia a celenka je tiez pekna. a viac asi preferujem prekrizenie.
    sprchac jablko-skorica od Dermacolu som tusim u nas v normalnej drogerri este ani nevidela. podla mna uzasne vonia pomaranc-cokolada *.*

    OdpovědětVymazat
  10. Já měla vyhlédlou koženkovou bundu v hořčicové barvě, bohužel nemají moji velikost :( ale třeba se dočkám! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak téda, díky strašně moc za tenhle super haul. Já jsem si teda také nedávno pořizovala nějaké nové oblečení ze stránek onlinesekac a veliká spokojenost. Určitě se inspiruji i tím, co jsi zde napsala a něco si z toho také zkusím pořídit na tom sekáči.

    OdpovědětVymazat