29. 10. 2018

Recenze kosmetiky NU SKIN & EPOCH

Ahoj, u nového článku ! ☕ 
Tentokrát se budeme věnovat kosmetice a to konkrétně recenzi. Jedná se o kosmetiku ze stránky nuskin.comvyzkoušela jsem od této značky pár produktů a rozhodla jsem se s vámi podělit o moje zkušenosti. Kosmetiku jsem vyměnila za produktové body, které jsem získala při předchozích objednávkách, takže teoreticky jsem nic z toho neplatila ( ale platila jsem předchozí objednávky a to konkrétně objednávku bělící pasty). Na tomto eshopu můžete najít velké množství jak pečující, tak dekorativní kosmetiky, ale i výživové doplňky. Čím je tato firma ještě více zajímavá je to, že nemyslí jen na sebe, ale zakoupení produktů přispějete i na nejrůznější charitativní projekty.
  • Vesnice Mtalimanja (Malawi – Afrika)
  • Projekt Seeds of Hope (Semínka naděje) (Malawi - Afrika)
  • Program darování prostřednictvím Epoch Collection
  • Organizace Seacology
  • Den nadace Force for Good (Síla pro dobro) společnosti Nu Skin
Nourish the Children (NTC) je iniciativa, která používá podnikatelské zásady k řešení dětského hladu dlouhodobě udržitelným způsobem. Tato iniciativa je především o vysoce výživném jídle, které bylo vyvinuto výživovými vědci společnosti Nu Skin, a které je známé jako Vital meal. Společnost Nu Skin slaví 600 milionů darovaných porcí jídla podvyživeným dětem."

Právě proto, že se společnost Nu skin snaží pomáhat jsou ceny produktů vyšší, ale se zákaznickým účtem je možné nakoupit zboží za nižší cenu. Aby jste si i vy mohli založit účet a využívat slevy, musíte mít číslo distributora a to pro vás v dnešním článku mám, podělím se totiž s vámi o své číslo CZ5539254 při registraci, musíte se ovšem zaregistrovat jako distributor , nikoli jako maloobchodník 😊

První produkt je tekutá, matná, neslíbatelná rtěnka Power lips fluid 💄


Rtěnku nabízí v několika odstínech od neonových růžových po rudé až po nude-přirozené, prostě si vybere každý. Já mám odstín Peristence a je to nejlepší odstín rtěnky, který jsem kdy měla, tahle barva se mi prostě neskutečně líbí ! Co se týče výdrže je fakt skvělá, neobtiskává se a pití vydrží s přehledem u jídla záleží co jíte, mastné jídlo jí trošku rozpustí, ale nezmizí z pusy úplně, navíc není na puse vůbec cítit, krásně zaschne a je prostě super. Četla jsem, že výrazná červená se malinko obtiskává, ale nemám zkušenost, tato se fakt nehne 😊, nezkoušela jsem jí oplachovat vodou jestli to vydrží, ale jak říkám pití jí vůbec neublíží a podle videí by měla zvládnout i vodu :). Navíc úplně nádherně voní, je perfektně pigmentovaná takže je jí malá spotřeba protože sotva jednou namočíte a oba rty máte krásně namalované a ještě zbyde na aplikátoru. Navíc rtěnky obsahují vitamín E a avokádový olej 🥑. 

 

Cena rtěnky bez registrace je podle mě fakt vysoká stojí 611 kč, to je cena, za kterou bych si pravděpodobně nikdy žádnou kosmetiku nekoupila i když pro někoho je to zcela normální, protože jsou mnohem dražší značky a například Benefit je značka, která má produkty na můj vkus drahé, ale velká spousta žen a slečen ji běžně používá, každopádně při registraci s mým kódem ji můžete koupit jen za 427 Kč a samozřejmě při koupi jakéhokoliv produktu dostanete za nákup produktové body, které pak vyměníte zdarma za další produkt, prostě úplně super, ve výsledku vás totiž rtěnka ( nebo cokoli jiného ) může vyjít na půlku, protože si za body koupíte ještě jednu zdarma :) Například za nákup rtěnky získáte 15 produktových bodů a za stejný počet bodů si můžete koupit další, takže v přepočtu je cena rtěnky 213 kč, což je podle mě velký rozdíl od původní ceny 611 Kč. Co říkáte ? Takhle je to u všech produktů, ale už nebudu u každého zvlášť psát tu poloviční cenu, když si jakoby koupíte dvě - musíte nejdříve udělat objednávku a tu zaplatit a pak můžete objednat za body, takže vlastně můžete udělat stejnou objednávku zadarmo 🙂. Pokud tomu nerozumíte nebojte se mi napsat.


Pokračujeme ještě produktem na rty a to Lip plumping balm


Jedná se o balzámek na rty, který slibuje optické zvětšení rtů. Musím říct, že jsem od něj očekávala víc. Na rtech jakoby štípe, nebo pálí ( což je dobře, protože tím právě prokrví rty), rty opravdu zvýrazní, hlavně jakoby zviditelní okraje, které nám splývají s kůží a rty tak více vyniknou a vystoupí, balzámek je sice průhledný, ale přijde mi, že rty jsou po něm růžovější. Nemůžu mu nic vytknout, ale o žádný zázrak se nejedná 😉. Žádný velký nafouklý efekt mi neudělal  Klasická cena je 772 Kč, s mým kódem 541 Kč plus 20 produktových bodů.


Produkty proti akné a na mastnou pleť pH balance mattefying toner a Clear action Foaming Cleanse

První na fotce je dvoufázová voda určená pro smíšenou a mastnou pleť, zmatňuje a zamezuje kožnímu mazu, jsem s ní velice spokojená, na pleti je příjemná a nemám jí co vytknout. Normální cena je 604 kč s registrací 422 kč + 15,5 bodů ( PSV).
Mycí pěna na obličej, určena pro problematickou pleť čistí póry do hloubky, po nanesení do několika minut zprůhlední, od té doby co ji používám se mi výrazně zlepšila pleť, tento produkt doporučuji pokud bojujete s akné a nic vám nepomáhá mě toto pomohlo, používám oba produkty, takže podíl mají určitě oba, ale je znát, když pěna nepoužiji hned se pleť zhorší. Používá se ráno a večer.  Běžná cena 1027 kč se slevou 718 kč i s ohledem na vyšší cenu mohu doporučit.



Bělící pasta na zuby AP 24

Můj úplně nejoblíbenější produkt, je tato bělící pasta, mám už tak 4 balení a objednávám i svým známým, kamarádkám i rodině. Pasta je přírodní, je bez peroxidů a umělých bělidel, a odstraňuje skvrny na zubech a hlavně opravdu zuby vybělí, také je vhodná na citlivé zuby a zabraňuje krvácení z dásní. Také je super, že vydrží až tři měsíce, takže nevyjde nijak draho, má velmi příjemnou chuť máta & vanilka. Používá se na suchý kartáček a aplikuje se množství pasty o velikosti kuličky hrášku, pasta dobře pění a jsem s ní opravdu spokojená. Fotka proměny mých zubů.
 Cena 350 Kč s registrací 244 Kč + 8,5 PSV
před         po

před               po

 Maska na obličej  Glacial marine mud

Jedná se o jílovou bahenní masku, která z pleti vytáhne mastnotu a nečistoty, maska je opravdu příjemná, má konzistenci úplně hlaďounkého bahna, žádnou podobnou masku s takovou příjemnou konzistencí jsem neměla, krásně zasychá a velmi dobře se umývá ( černé masky se neumývají úplně nejlépe, ale tato je skvělá), po umytí je pleť krásně hladká. Při zasychání vidíte místa, kde je jakoby maska tmavší, jsou to místa kde jsou póry a maska právě vytahuje na povrch ty nečistoty. Masku mám ráda je to má druhá nejoblíbenější, bohužel první místo zastupuje maska z avonu, která je za nižší cenu, takže nevím, zda si vůbec tuto ještě znovu objednám, když mám i lepší a i když jí mám za produktové body mám z tohoto eshopu lepší favority.
Klasická cena 915 kč s kódem a registrací 640 kč + 22 bodů.  
Bronzující perly a štětec Nu color č.3 

Začnu štětcem, s tím to shrnu rychle a stručně a to slovem nedoporučuji, za tu cenu se nevyplatí a mnohem více mi vyhovují štětce z ebay za pár korun, je málo hustý, docela i vyčuhují štětinky, konturovat s ním nejde, občas ho použiju na rozjasňovač, ale jak říkám vůbec bych ho nemusela mít a kdyby se mi ztratil tak to možná ani nepostřehnu a nebude mi chybět. Klasická cena 503 Kč  s kódem 409 Kč + získáte 9 bodů.
 Bronzující perly obsahují asi tři odstíny perel v balení a to hnědé, růžové a oranžové. Já osobně bych určitě uvítala jen ty hnědé, protože v tomto složení bych nedoporučila používat na konturování, ale spíše jako tvářenku. Obrovský plus je, že jsou velmi pigmentované stačí lehounce přiložit štětec a už krásně malují, vůbec nevím, zda je někdy spotřebuji, protože na nanešení jich potřebujete tak málo, že vám fakt vydrží balení roky 😀. Perličky krásně voní, což je taky super. Trochu bych zkritizovala balení, to si mi moc nelíbí, působí  na mě lacině a spíš to vypadá jak nějaký obyčejný  krém typu nivea ( nic proti nivee 😀😀 ) Normální cena 910 Kč s kódem 636 Kč + 23 bodů


Celkově hodnotím kosmetiku kladně, líbí se mi i myšlenka, že koupí můžete podpořit dobrou věc, dále se mi líbí sbírání bodů, za které můžete pak zboží měnit a ušetřit tím velké množství peněz, tento eshop určitě doporučuji.

16 komentářů:

  1. produkty vyzerajú naozaj lákavo ;) pekný článok

    OdpovědětVymazat
  2. Tu pastu jsem měla a musím říct, že to byl horor. Udělaly se mi neskutečné fleky na zubech, zubní kámen, který jsem nikdy neměla a vybělilo mi to zuby asi o stupeň. Nechápu, že to někomu fakticky funguje, když jsem se bavila i s jinými blogerkami a stalo se jim to stejné, co mně. Jedna dokonce musela na bělení, protože jí fleky nezmizely. :-( A to jsem fakt chtěla, aby to fungovalo. :-'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já pastu používám rok v kuse a flíček ani jeden, kamarádce krvácí dásně a když začala tu pastu používat, tak přestalo i krvácení takže hned sháněla i pro jejího tatu který měl stejný problém, asi nesedne každému, ale z mého okolí se to nikomu nestalo a všichni byli buď spokojený nebo alespon bez jakéhokoliv problému :)

      Vymazat
  3. Wow, tuhle kosmetiku neznám, ale omrknu ji. Vypadá dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kosmetiku Nu Skin dlouho sleduju a pořád polemizuju, jestli do nějakých výrobků od nich jít :-) hlavně mě zaujala ta zubní pasta, protože jsem si všimla, že hodně mých přátel sdílí na Facebooku příspěvky, kde tuhle pastu doporučují :-). A já jsem prostě zvědavka zvědavá a zajímalo by mě, jestli by na mně fungovala. Viděla jsem i pár negativních recenzí... ale je jasné, že každý máme ať už pleť nebo zuby prostě jiné... takže co sedne druhému nemusí sednout nám... ale věřím, že mi zvědavost stejně nedá a vyzkouším ji :-) A to samé ta rtěnka Power Lips :-) Určitě jejich web prošmejdím znova a kdybych si objednávala, ráda využiju tvé číslo distributora :-)
    A tak jsem se dívala, tvůj blog se mi moc líbí a ráda bych spřátelila, pokud by si chtěla... máme i stejné spřátelené blogy, tak by to mohlo být super :-) (budu ráda, když se mi ozveš) - Děkuju <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :) nejlíp posoudíš sama :) a moc ráda s tebou spřátelím :) <3

      Vymazat
  5. Nuskin používají jen hlupáci co o této pyramidové firmě nic neví a nechávají si vymývat mozky.když byl udělán v ČR rozbor jejich vitamínů a minerálů--neodpovídalo to danému složení a při častém používaní vznikají toxiny v těle.V USA jsou výrobky firmy Nuskin zakázány.Lidi,vše co je pyramida je podvod,předražené zboží,nekvalitní.Ale lidi na Zemi je dost....když jich umře pár milionu tak mi to envadí.Příroda nade vše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je pouze moje zkušenost a pravdivá recenze,pastu používám stále, rtěnku taktéž na ty fakt nedám dopustit, teď jsem si dokonce i oblíbila ten štětec, naučila jsem se s ním lépe pracovat, nikdo mi naštěstí mozek nevymýval :D

      Vymazat
    2. Mohla bych poprosit pana neznámého o odkaz na informaci ohledně rozboru vitamínů? Předem děkuji. Nikola H.
      PS: Nuskin není pyramida, je to MLM a to je velký rozdíl.

      Vymazat
    3. MLM=jinak zaobalená pyramida. Samozřejmě klasická pyramida je nelegální. Vlastně i MLM je ve spoustě státech nelegální. Proč asi? Banda podvodníků prodávající sračky. Akorát vám vymyjí mozek. Moje maminka se nechala nachytat a můžu konstatovat, že nikdy víc. Všechny produkty se dají od jiných značek sehnat za zlomek ceny. Když člověk zakoupí produkty, tak tím nepřispěje na žádný projekt, ale jde to do kapsy těm, co jsou v pyramidě nahoře. Proto jsou produkty tak drahé. Jde to přes spoustu lidí a každý výš z toho má nějaký zisk. Reálná hodnota produktů je pár korun.

      Vymazat
  6. Naprostý souhlas. Na prvním místě jde vždy o prachy. Nuskin, synonymum pro vymývání mozků a velmi rafinované manipulace. Říká se tomu síťový marketing (zjednodušeně princip letadla). Věř a víra Tvá Tě uzdraví. Na jejích seancích vidíte hromadu zfanatizovaných, kupodivu i velmi vzdělaných lidí. Tam se tleská, tam se brečí a dojímá se tím, jací nádherní lidé produkty prodávají, jaká je to nádherná práce pomáhat druhým (tahat prachy za předražené výrobky z kapes potencionálních kupců) Samá srdíčka, samé smajlíky. Až moc přesladko, přetvářka neskutečná.Jednoduše sekta.Mají společné zadání: Prodat co nejvíce těch úžasných produktů za úžasně výhodné ceny. Cha cha. Za mně ne!

    OdpovědětVymazat
  7. Anonyme:Zkoušela jste některý z produktů nebo zde ventilujete své domněnky? Já jsem takový, že ikdyž se mi něco nezdá, tak to vyzkouším a pak můžu mrmlat k věci. Ano ceny jsou vysoké, ale upřímně, kolikrát jste si koupila výrobek, který je hlavně levný, ale stál za prd? Není lepší si trochu přitlačit na pilu a koupit něco co funguje? Zkuste si třeba jen pár vědců co se podílí na vývoji produktů dát do Googlu, zjistíte, že to nejsou nějací ňoumové, naopak patří mezi nejlépe oceňované vědce. Co se týče důvěryhodnosti, tak časopis Forbes označil Nuskin za jednu z nejdůvěrohodnějších firem, mám pocit, že patří mezi 100 prvních. Ano není v první desítce, ale vzhledem k velikosti průzkumu to není špatný, navíc je firma na trhu 35 let, kdyby to byl takový podvod, tak už tu dávno nejsou. Také umím šířit názory, ale prvně by bylo dobré si o produktech něco zjistit. Nikoliv z etikety, ale tak, že si to vyzkoušíte. Myslet znamená víte co��

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím, tak já teda musím reagovat ač to normálně nedělám. V první řadě chci říct, že mám velmi citlivou pleť a atopickou kůži. Za ty roky od puberty kdy jsem začala řešit jak moje pleť vypadá jsem ušla kus cesty a vyzkoušela mraky kosmetiky - od levné z drogérie po značkové a drahé z lékarny a dalších světových značek. Po každé stejný výsledek pleť mě pálila, byla jsem červená jak rajče a šupinkovaní mě přivádelo k šílenství. Před 3 lety mi manžel pořídil technologii LumiSpa na čistění pleti. Efekt byl viditelný už po pár dnech. Začala jsem tedy postupně přidávat produkty typu krém, toner, masky,séra. Změna byla opravdu razantní a to tak že se mě známý ptají co jsem ze sebou udělala že vypadám jinak a věty typu no jo jenže ty máš krásnou pleť mě dnes už jen rozesmějí. Dnes celá rodina používáme jen výrobky Nuskin a nedám na ně dopustit. Co se tyče Vámi označované pyramidy, bohužel systém podobný MLB odměňovaní je i v běžném životě. Jen v tom rozdílu že jako klasický zaměnstanec pracuješ na svého šéfa, ten z tvé vykonané práce má provize,peníze atd.. tady dostaneš zaplacené jen to co si vyděláš a i když výrobky nejsou nejlevnější z prodeje je minimální hodnota..Např. doporučíš technologii, která stojí cca 7 tisíc Kč, ale provizi máš jen 250 kč. Tak o čem se tady bavíme?! A přesně jak píše p. Adam z Brna za kvalitu si připlatím a ráda, protože upřímně když si koupím pastu v drogérce za 39 kč jaká je její skutečná výrobní cena, když v ceně 39 kč je zahrnuté složky jako výroba, ingredience, obal, přeprava od výrobce, distribuce, poměrná část prodejci, relkama atd.. bude to asi kvalitka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ja se připojuji, třeba rada na akné,kterou používal vnuk(mýdlo,gel a bahenní maska Epoch,ho zbavila akné a krásné vycistila pleť.

      Vymazat