21. 10. 2018

Tipy na podzimní výlety ( procházky) #1

Ahoj, 
protože jsem za poslední dobu navštívila pár hezkých míst, rozhodla jsem se s vámi o tyto místa podělit. Vzhledem k tomu, že jsem z vysočiny, tak tipy budou hlavně z okolí. V první článku z této "série" , vám představím dvě místa, ale mám v plánu vám jich postupně představit více. Další plus těchto dvou výletů je, že jsou finančně nenáročné ( neplatí se vstupné).

Vodní stezka Nové Veselí

Prostě tu musím zmínit místo, které je přímo v místě mého bydliště. Vodní naučná stezka je sice primárně určená dětem, ale rozhodně zaujme i dospělé. Navíc se jedná o krásnou procházku okolo rybníka, na posledním stanovišti - což je mé oblíbené, jsou lavičky s ohništěm, je tam k dispozici i dřevo a nevím jak vy, ale pro mě je atmosféra ohniště a opékání párků prostě úžasná záležitost, nejlepší na tom, je,  že tam není nával a potkáte tam sotva pár pejskařů, prostě žádná "atrakce" plná lidí. 







Na několika stanovištích ( tuším, že jich je deset) si sami plníte úkoly, nebo odpovídáte na otázky - vše zábavnou a naučnou formou 😊. Kromě tabulí ( panelů) je po cestě několik laviček na odpočinek a kochání se přírodou, pokud budete bystří najdete i vodníky. 





Žízeň po opékání, můžete uhasit v některé z hospůdek, navíc Veselí je známe tím, že zde má "chatu" pan prezident Zeman 😁, naučné panely jsou pak i po celém městysi.



Devět skal 


Devět skal je nejvyšší vrchol Žďárských vrchů. Na devíti skalách jsem byla dnes poprvé a i když nahoru to byla makačka ( dobře nebyla, jsem totálně netrénovaná a šla jsem v blbých botách 😃, takže klid zvládne to i totální nesportovec), za ten výhled to stálo. Já prostě (nejen) na podzim miluju takové ty výlety do přírody, než někam mezi lidi, a šli jsme opravdu krásnou přírodou a podzimní atmosféra byla cítit na každém rohu. Na devět skal se jde krásným lesem, no musíte to vyzkoušet sami 😊




A co vy, máte rádi výlety do přírody ?
V příštím díle této série článků , vám představím místa, které už nejsou přímo přírodní, ovšem i tak jsou krásná 😊

8 komentářů:

  1. Jéé, moc krásné tipy, mám ráda takové cestovatelské články!:) Tam jsem ještě nebyla, přece jen bydlím kousek jinde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak třeba někdy vyrazíš na výlet na vysočinu :)

      Vymazat
  2. Tohle je pro nás trošku z ruky, ale určitě bych se někdy na Vysočinu ještě chtěla podívat, takže možná tyto místa navštívím :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  3. Ta vodní stezka se mi moc líbí a klidně bych jí šla taky. Mám ráda takové procházky a přírodu. Jinak ty skály jsou překrásné a ještě v takovém období. Nádherný výhled :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš :) Tak třeba tě sem někdy nohy zavedou :D

      Vymazat
  4. Tak to ani nevím, že tam má prezident chatu :D Děvetskal znám, ale ještě jsem tam nikdy nebyla :) Také mám ráda výlety do přírody :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se divím, vždycky býval ve zprávách ve člunu na našem rybníku :D Já tam byla poprvé a to to mám kousek :)

      Vymazat