25. 2. 2016

Nákupy z Pepca / Haul

Ahoj,
dnes vám ukážu nákupy z obchodu Pepco, ještě bude článek s ostatním oblečením či doplňky z jiných obchodů a kosmetické nákupy , ale protože mám z Pepca víc věcí rozhodla jsem se je dát do samostatného článku.

1. Tepláky 

Tepláků není nikdy dost, na doma nic jiného nenosím a potřebuji mít vždy jedny doma a jedny na koleji, plus některé se perou takže mi přijde, že jich nemám moc, ve skutečnosti jich mám okolo 10 , ale né všechny jsou ještě hezké , většina z nich je opraná, nebo už mi tolik nesedí, některé jsou teplé jiné zase slabé, takže jsem si ještě jedny do sbírky pořídila :)
Mám už jedny téměř stejné jen trochu tmavší a mají takovou tu teplou měkkou podšívku, tyhle jsou bez podšívky :)

Cena: 179 Kč

2.Delší triko

Další úlovek z Pepca je tohle triko, moc se mi líbí střih i nápis. Materiál mi tolik nevyhovuje je takový hrubší pytlový, ale uvidíme jak se bude nosit :)

Cena:89 Kč

3.Svetřík s kamínky

Další věc z pepca je tento slaboučký svetřík, je mírné průhledný, ale já pod něj nosím bílé tílko.

Cena: nejsme si jistá ale asi 179 Kč


4. Triko s koženkovou aplikací



Třetí bílou věcí z Pepca je tohle triko s koženkovým čtvercem, ve kterém je "protlačený" nápis , zezadu na triku je ještě zip, což vypadá taky super :) Triko má volnější střih, což mám moc ráda.

Cena: nejsme si jistá ale asi 119 Kč

5.Kabelka

Poslední věcí z Pepca je tahle kabelka s třásněmi. Nutně jsem potřebovala malou černou kabelku přes rameno (cross body), to že má třásně je ještě bonus, vzala jsem si jí protože byla levná a potřebovala jsem nějakou kabelku tohoto typu :). Má zlatý zip, což oceňuju :)

Cena: 179 kč

6. Rámeček na fotky

Psala jsem o něm ve whislistu a nakonec si vybrala tento a je báječný ♥
Cena: něco málo přes 100 kč

12 komentářů:

  1. páči sa mi tričko s nápisom Fashion :) aj rámiky na fotky sú pekné
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj líbí se mi ty definice FASHION :) Rámeček je peckovej nemůžu se na něj vynadívat :)

      Vymazat
  2. Tak ta kabelka je skvělá! Právě do pepca taky vyrážím, ale jen pro nějaké drobnůstky jako rámečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drobnůstky tam mají nejlepší ♥ dekorace za dobrou cenu, nejradši bych pobrala všechno :D

      Vymazat
  3. Hezký, já se chystám na nálety na Pepco až budu bydlet na Slovensku. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotorámeček je super :-) Pepco mám ráda hlavně na blbůstky do domácnosti.

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. ~Čaué~
    Pepco neznám :)
    Já na doma tepláky nosila dost. Teď jsem nějak přesedlala na legíny. Takový tepláky bych ale brala :D
    Trička jsou hezká.
    Na kabelky nejsem, ale takovouto bych brala :)
    No vidíš, nakonec rámečky máš :)
    Koukám, dost věcí stojí 179 korun :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tepláky a triko s koženkovou aplikací chci :-D moc pěkné ulovky.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné věci, obzvlášť to druhé tričko! :)

    OdpovědětVymazat